You are not logged in.
ydis wrote:Kalossimies wrote:Ihan hyvä ralli toi Joulu tosiaan mut eipä tämmönen kouvolamasistelu oikein itseeniKÄÄN ole koskaan jaksanut iskeä, mutta eipä siinä
Olin kerran juomassa kaljaa mm. tuon bändin soittajien kanssa ja siellä oli pitkä keskustelu aiheesta Kouvola ja Kouvolan bändit. Itse en tiennyt yhtäkään ja tuli yllätyksenä että tuommoinenkin "skene" on olemassa.
Tai no ei kai siinä mitään yllättävää ole että Kouvolassakin on jotain bändejä.
Parasta just nyt: the radio deptin muutamat upeat kappaleet
Kuuntelin eilen Lesser Mattersia ja toissapäivänä bandcampista uusia singlejä ja onhan tää ihan lemppareita. Harkitsin paidan tilaamista, mut ei t-paidan postittaminen malmösta helsinkiin voi vittu maksaa neljäätoista euroa Johan Duncanssonille nyt pienet miinuspisteet tästä.
Pakko kommentoida paitaa sen verran, että omistamani valkoinen Radio Dept -paita on herättänyt yllättävän paljon huomiota. Muistan heti neljä tapausta (kaikki ulkomailla) jossa tuntematon ihminen on tullut juttelemaan paidasta ja/tai kehumaan bändiä. Muiden bändipaitojen kohdalla ei vastaavaa ole tapahtunut. Joku yksittäinen kommentti on toki tullut.
Suositelkaapa popparit jotain muuta tuollaista haikeaa indiepoppia radio deptin tyyliin? Tykkään erityisesti kappaleiden always a relief, every time, where damage isn't already done, the video dept ja you stopped making sense tunnelmasta. Onhan näitä "tämmösiä" tullut kuunneltua, mutta tässä bändissä on sitä jotakin mitä en ole muualta toistaiseksi löytänyt.
Suositelkaapa popparit jotain muuta tuollaista haikeaa indiepoppia radio deptin tyyliin? Tykkään erityisesti kappaleiden always a relief, every time, where damage isn't already done, the video dept ja you stopped making sense tunnelmasta. Onhan näitä "tämmösiä" tullut kuunneltua, mutta tässä bändissä on sitä jotakin mitä en ole muualta toistaiseksi löytänyt.
Ihan heti ei kyllä tule kovin samansoundista bändiä mieleen, vaikka onhan jonkun Field Micen vaikutus melko kiistämätön jos tosta haikeudesta puhutaan.
ydis wrote:Suositelkaapa popparit jotain muuta tuollaista haikeaa indiepoppia radio deptin tyyliin? Tykkään erityisesti kappaleiden always a relief, every time, where damage isn't already done, the video dept ja you stopped making sense tunnelmasta. Onhan näitä "tämmösiä" tullut kuunneltua, mutta tässä bändissä on sitä jotakin mitä en ole muualta toistaiseksi löytänyt.
Ihan heti ei kyllä tule kovin samansoundista bändiä mieleen, vaikka onhan jonkun Field Micen vaikutus melko kiistämätön jos tosta haikeudesta puhutaan.
The Field Mice tuli itselläkin ensimmäisenä mieleen vähän samansuuntaisena. Niitten biiseissä on usein nimenomaan hyvin vahva tunnelma.
Tropical Hot Dog Night, juma mikä biisi aina vaan, nyt viimein vinyyliltäkin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Japanilaisbändi Flipper's Guitarin levy Doctor Head's World Tower (1991) saattaa muodostua minun tämän vuoden kesälevykseni. Tunnen tämän biisin ennestään, mutta en tiedä, missä olen kuullut sen. Onko se ollut hitti japanin ulkopuolella? Bändin jäsen Keigo Oyamada taitaa olla tunnetumpi Cornelius-nimellä tekemistään soololevyistä kuin Flipper's Guitarista.
Elvis
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oha tää nyt törkeen kova veisu pistin sikakalliin rsd-maxisinkun nyt sitten palkkapäivän + lomarahojen kunniaksi varaukseen
Hienosta Gene Clarkin biisistä hieno versio, raskaassa käytössä uusimmassa Adam Curtisin dokkaripläjäyksessä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Myykääs mulle Unchained LP, maksan 20 euroa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ kyllä
Räjäyttäjien Silmienvaihtajat cover, joka siis alunperin Magnus Ugglan Sommartid
Räjäyttäjien Silmienvaihtajat cover, joka siis alunperin Magnus Ugglan Sommartid
Tää on kyllä kova en tiennykään että Silmienvaihtajienki versio on coveri.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Markku wrote:Räjäyttäjien Silmienvaihtajat cover, joka siis alunperin Magnus Ugglan Sommartid
Tää on kyllä kova en tiennykään että Silmienvaihtajienki versio on coveri.
Ei tota Silmienvaihtajien kesäaikaa Ugglan biisiksi helposti tunnista. Silmienvaihtajien levylläkin oli kreditoitu Mömmölle. Sattuuhan sitä
alko soida jostain syystä päässä tämä smäshäreiden plume, herranjestas että onkin nerokkaan hyvä biisi, parasta ikinä
alko soida jostain syystä päässä tämä smäshäreiden plume, herranjestas että onkin nerokkaan hyvä biisi, parasta ikinä
Tämä ja Mayonaise argumentteja sille, että James Iha on smässäreiden salainen ase, eikä ilman häntä tapahdu ainakaan mitään kovin hyvää.
Tämmöinen obskuuri brittibändi kasarilta, kuulostaa vähän Echo & Bunnymeniltä. Laulajana Ian Broudie, jonka suomessa tietää ehkä nimim. psykokarkki
^ jaa se lightning seedsin laulaja? täytyypä tsekkailla.
^ jaa se lightning seedsin laulaja? täytyypä tsekkailla.
Sama tyyppi. Ei tuota Carea muuten jaksa, mutta Flaming Sword hyvä biisi kyllä.
Harold Faltermeyer
^Hyvä levy ja biisi
The Running Manin OST taitaa olla suosikkini äijän tuotannosta
Last edited by ydis (11.08.2021 19:21)
Olen toki jäävi sanomaan, koska ex-bändikaveria ja oman pitkäsoittoni äänittäjä myös puikoissa mutta: Palmpillows - All well
Kuunnelkaa itse. Avainsanoja 90-luku, indie, lofi, atmospheric pop, noise pop.
https://open.spotify.com/album/0xVXAJvH … l_branch=1
löytyykö muualta kuin spotikasta?
Ihan jees tuo palmpillows. Hyvät saundit ja biisimateriaali varsin tasalaatuista, mutta semmosta kunnon hittiä jäin kaipaamaan.