You are not logged in.
Tindersticks. Uus ja vanha. Uus levy kannattaa tsekata jos tykkää hypnoottisesta jumituksesta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tänäänkin kauppareissu piritorin smarressa oli yhtä juhlaa kun tämä soi luureissa
slade in flame
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pikkuhitti seitkytluvulta. Kuulostaa vähän vanhalta Sparksilta ehkä. Morrisseyn ja Marrin suosikkeja.
Sääli ettei kukaan tehnyt käännös-iskelmää tuosta. Hyvin ois toiminut hiihtokeskuksen diskossa vaikka Tapani Kansan tulkintana.
^ eikö ismolle ole omaa topicia ?
^ eikö ismolle ole omaa topicia ?
ei ole
hassiselle ja siekkareille tosin on kai omansa.
Ozo
Caterina Barbieri - Fantas
Tämä on suurenmoinen biisi ja ollut parasta nytten jo ikuisuuden mutta en millään pysty arvaamaan mikä toi syna tossa on, on niin suuri ja ärhäkkäästi muriseva että herää väkisinkin mielikuva jostain modulaarisesta isosta mötikästä jossa törröttää joka suuntaan kaapeleita tuottaen täydellistä soundia.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Space Lady
Eric Prydz, hemmetti että potkii tää Opus-levy, neron työtä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Gang Of Fourin vanha demobiisi, jota ei kai aiemmin ole julkaistu. Oikein hyvä
tää on kyllä ehdottomasti parasta mitä tänä vuonna on vielä ilmestynyt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kepoista kesämusiikkia. Kitaristilaulaja tässä Alan Partridgen veli
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
https://kellarikostaa.bandcamp.com/
Voisikohan sitä jo puhua sellasesta asiasta kuin New Wave of Finnish Nynnypop? Toi demon vika biisi Joulu ihan 5/5 hitti! Näiltäkin tekeillä pitkäsoitto, odotan innolla!
Last edited by dadadrlrl (02.06.2021 16:18)
Toi demon vika biisi Joulu ihan 5/5 hitti!
Hyvä biisi on. Muut taisivat olla semmoista melankolista suomirokkia joka ei ole itseni kupponen piimää
dadadrlrl wrote:Toi demon vika biisi Joulu ihan 5/5 hitti!
Hyvä biisi on. Muut taisivat olla semmoista melankolista suomirokkia joka ei ole itseni kupponen piimää
Ihan hyvä ralli toi Joulu tosiaan mut eipä tämmönen kouvolamasistelu oikein itseeniKÄÄN ole koskaan jaksanut iskeä, mutta eipä siinä!
Tänään olen kuunnellut lähinnä Hüsker Dütä. Sehän on aina parasta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ydis wrote:dadadrlrl wrote:Toi demon vika biisi Joulu ihan 5/5 hitti!
Ihan hyvä ralli toi Joulu tosiaan mut eipä tämmönen kouvolamasistelu oikein itseeniKÄÄN ole koskaan jaksanut iskeä, mutta eipä siinä
Olin kerran juomassa kaljaa mm. tuon bändin soittajien kanssa ja siellä oli pitkä keskustelu aiheesta Kouvola ja Kouvolan bändit. Itse en tiennyt yhtäkään ja tuli yllätyksenä että tuommoinenkin "skene" on olemassa.
Tai no ei kai siinä mitään yllättävää ole että Kouvolassakin on jotain bändejä.
Parasta just nyt: the radio deptin muutamat upeat kappaleet
Last edited by ydis (02.06.2021 20:11)
Kalossimies wrote:ydis wrote:Hyvä biisi on. Muut taisivat olla semmoista melankolista suomirokkia joka ei ole itseni kupponen piimää
Ihan hyvä ralli toi Joulu tosiaan mut eipä tämmönen kouvolamasistelu oikein itseeniKÄÄN ole koskaan jaksanut iskeä, mutta eipä siinä
Olin kerran juomassa kaljaa mm. tuon bändin soittajien kanssa ja siellä oli pitkä keskustelu aiheesta Kouvola ja Kouvolan bändit. Itse en tiennyt yhtäkään ja tuli yllätyksenä että tuommoinenkin "skene" on olemassa.
Tai no ei kai siinä mitään yllättävää ole että Kouvolassakin on jotain bändejä.
Parasta just nyt: the radio deptin muutamat upeat kappaleet
Kuuntelin eilen Lesser Mattersia ja toissapäivänä bandcampista uusia singlejä ja onhan tää ihan lemppareita. Harkitsin paidan tilaamista, mut ei t-paidan postittaminen malmösta helsinkiin voi vittu maksaa neljäätoista euroa Johan Duncanssonille nyt pienet miinuspisteet tästä.