You are not logged in.
Mitä vittua, ei ollut topikkia tälle? Ainakin tiptoo ja armashenrik ymmärtää tämän hyvän päälle. Tulevat Suomeen kesällä. En kyllä tiiä kiinnostaako maksaa, mutta oishan se kiva nostalgiatrippi
http://www.greendayhelsinki.fi/
http://www.tiketti.fi/uutiset/4354
en ole kolmekybänen emoboy
Mä tykkäilen kans, mutta jätän kyllä keikan väliin. Ei oikein innosta nää isot keikat jotenkin, kun nykyään ahdistuu jo pienemmissäkin. Roskildessa näin osan keikkasta, hyvää oli. Löysin sitten myöhemmin ennen Brian Wilsonia niitten plektran lavan edustalta. Se on vieläkin jossain tallessa.
Uusin lämppärivahvistus on The Hives. Ei kyllä oikeastaan ois varaa tähän, mut silti vähän kiinnostaa. On kyllä aika varmasti aika törkeä teinimeininki tuolla
basket case
koko muu tuotanto
Uusin lämppärivahvistus on The Hives. Ei kyllä oikeastaan ois varaa tähän, mut silti vähän kiinnostaa. On kyllä aika varmasti aika törkeä teinimeininki tuolla
onhan siellä myös joan jett
miks tää muuten on kevyemmässä, eix tää oo sitä PUNKKII eiq mitäs
lukkoon
Mitä vittua, ei ollut topikkia tälle? Ainakin tiptoo ja armashenrik ymmärtää tämän hyvän päälle. Tulevat Suomeen kesällä. En kyllä tiiä kiinnostaako maksaa, mutta oishan se kiva nostalgiatrippi
http://www.greendayhelsinki.fi/
http://www.tiketti.fi/uutiset/4354
siis mitä helvettiä olen mennyt sönkkaamaan juhlahumussa, niin siis oon tykänny joskus vuonna nakki, välitön kunnianloukkaus vireille!
shievailun makua
shievailun makua
jpp eiq humalassa joskus armashenrikki totesi näistä nuorempana pitäneen ja päätin sohaista vähän muurahaispesää
Aika paska keikkaraportti, mutta ehkä parempi etten menny sikäli, että toi huudatus ois varmasti kyllä vituttanut pidemmän päälle aika paljon.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Gr … 5257419274
Dookie taitaa olla toinen koskaan ostamani cd. Tykkäsin kyllä American Idiot-kiertueen keikasta Roskildessa ja tulihan se levykin hankittua. Give Me Novocaine taitaa olla levyn paras biisi. Vanhoista biiseistä Basket Case ja When I Come Around ovat toki voittmattomia. Roskilden keikka jäi mieleen myös siksi, että bändi pyysi lavalla neljä soittajaa, jotka saivat sitten vetää kymmenien tuhansien ihmisten edessä muistaakseni Bulevard Of Broken Dreamsin. Varmaan hieno hetki soittajille.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Green Day pistää tuulemaan - kolme albumia lyhyessä ajassa
Yhdysvaltalainen rockyhtye Green Day työstää parhaillaan kolmea uutta studioalbumia, jotka kantavat nimeä ¡Uno!, ¡Dos! ja ¡Tré!. Trilogian kaikki albumit ilmestyvät puolen vuoden sisällä; 24. syyskuuta 2012, 12. marraskuuta 2012 ja 14. tammikuuta 2013.
En ajatellut ostaa näitä tulevia levyjä. Minulle riittää yhä tämä seuraava musiikkivideo.
bzort glorf bööth
Pannan klassikkolainaus tähän:
Ahdistaa jo valmiiksi se, että Green Daylta tuli uusi levy ja tietysti siltä irrotetaan jotain viis biisiä tehosoittoon radioon ja telkkariin. Yhtään en ole vielä kuullut, niinpä olo onkin kuin venaisi aamunkoiton teloituspartiota.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Peruskoulussa nauhoitettiin musiikin tunnilla When I Come Around. Sen on oltava yksi paskimmista covereista ikinä. Onneksi silloin ei ollut vielä Internetiä.
Yli 20 vuotta jälkikäteen enkä pysty kuuntelemaan sitä alkuperäistäkään ilman häpeän tunnetta.
Last edited by Firon (20.09.2016 17:20)
Mää ostin sen näitten American Idiot -levyn sillon ihan tuoreeltaan ku sitä niin kehuttiin kovaksi rock-oopperaksi ja vertailtiin mm. The Whon vastaaviin. No ei se ehkä nyt ihan sitä ollu, mutta tykkäsin silti. Hyvä levy. Oon kuunnellu aina sillon tällön edelleen. Muuten en oo bändiä juuri noteerannu tai tuskin aionkaan.
Suuri nostalgia-arvo niillä kahdella kuuluisimmalla biisillä. On mulla kaksi levyäkin. Joskus oli enemmänkin, mut myin pois. Mm. American Idiotin, koska en jaksa kuunnella kolmen soinnun oopperaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Insomniac kuulostaa paremmalta ku junnuna ja oli silloinkin pirun kova Tulee pyöräyteltyä aika usein läpi.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Insomniacia tuli kylä junnuna luukuteltua niin reippaasti, notta uskaltaakohan sitä enää. Dookie kuunneltu viimeksi entisen kommuunin keittiössä. Kyllä, osaan edelleen jokaisen biisin sanat ulkoa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
sain joskus ysärillä Dookien c-kasettina joululahjaksi. ihan hyvä lahja sinä vuonna.
en oo koskaan kuullu dookieta kokonaan. insomniac oli joskus cd:llä, taisin saada joululahaks tai en tiiä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mun mielestä Warning oli paras levy. Se ja Dookie on ainoat, mitkä mulla on yhä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Yhä sama ku nuorena eli ei kiinnosta ja en tartte tämän bändin levyjä hyllyyni tai soimaan.
Sen yhden musavideon voin katsoa kerran 4-5 vuoteen ja se riittää.
bzort glorf bööth
PASKAA
how they run this show.
Uus levy ilmestyny tänään, uskaltaiskohan kuunnella.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Fantano anto Father of all albumille 0/10. RYMissäkin vaan 1.52 en oo kuunnellu. Ei se vanhakaan tuotanto mitään kovaa musaa oo.
Tuanoi saatana.
Paskaahan tää.
how they run this show.
Mulla oli ehkä paras mahdollinen ajoitus syntyä tähän maailmaan kasarin puolivälin tienoilla, koska sain kuulla tän biisin ekan kerran kun olin kymmenen. Sitä pään räjähtelyn määrää.
Billy Joelilla oli kyl tohon aikaan varsin aidonoloisen kumma habitus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.