You are not logged in.
Ruotsin melodifestivalenissa kisaava rock kappale on paljon parempi chaneli.
Ai se Mustasch? Todella ankeaa paalutusta oli!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Aika keskiluokan biisejä. Parhaat Lapponia ja PKN. 2000-luku on kyl ollu tosi surkeeta.
Aika keskiluokan biisejä. Parhaat Lapponia ja PKN. 2000-luku on kyl ollu tosi surkeeta.
ei koko ajan, paradise oskar oli hyvä ja norma johnin blackbird kaikkien aikojen paras suomalainen viisu, ja olihan se lordin biisikin aika bueno.
olishan tää blind channelin voittanu
eiq
tuosta biisistä on muuten myös daruden remixi
Ehkäpä paras Euroviisukappale. Tällä Luxemburgille voitto v. '73.
Suomiversio by Katri Helena
^ tuolloin vielä kuultiin musiikkia kisoissa, aika laimea taso toistaiseksi, mutta jatkamme, saamme kenties elää
norja toistaiseksi paras
ehdin jo pelästyä että eikö ukraina mene jatkoon mutta huh, meni
torstaina jatketaan
IL arvioi kaikki viisukappaleet: Yllätysykkönen!
on taas saatu asiantuntijoiden kokoontumisajot raatiin, myötähäpeäprosentit tapissa
Ukraina ekan semifinaalin paras.
Ukraina ekan semifinaalin paras.
kyllä, heti norjan jälkeen
norjan tixistä tuli muuten vähän mark hollis mieleen ku sillä oli ne pyöreet arinkolasit
muumipoimuri wrote:Ukraina ekan semifinaalin paras.
norjan tixistä tuli muuten vähän mark hollis mieleen ku sillä oli ne pyöreet arinkolasit
Melkoisen standardi tusinabiisiltä kuulosti kyl toi tix
psykokarkki wrote:muumipoimuri wrote:Ukraina ekan semifinaalin paras.
Melkoisen standardi tusinabiisiltä kuulosti kyl toi tix
hyvältä kuulosti mut ehkä ne muut vaan oli niin huonoja
Kannoin telkkarin pihalle ettei tarvitse vahingossakaan seurata näitä saatanan jollotuskilpailuja
— Seppo (@KeppiSeppo) May 20, 2021
Vähän irvokas toi israelin biisi
Luin ton bulgariabiisin sanoja. Ihan käsittämätöntä hölinää ?
Last edited by muumipoimuri (20.05.2021 23:07)
Eiks olis hauskaa jos ton tanskalaisen laulajan nimi olis Mark
Kertoo jotain ihmisten mausta että ranska ei päässy ees finaaliin
parhaat tokassa: georgia, sveitsi ja bulgaria
sekä toki suomi
huh, olin jo varma ettei päästä finaaliin mutta loppu hyvin kaikki hyvin, harmi vaan että georgia ja tanska putosi, ja eestin olisin ottanut finaaliin vain siksi että niiltä vois suomi saada ääniä, vaikka niiden biisi olikin harvinaisen huono
Kertoo jotain ihmisten mausta että ranska ei päässy ees finaaliin
itse asiassa kertoo vain sitä että ne on aina finaalissa koska yksi suurista rahoittajamaista
muumipoimuri wrote:Kertoo jotain ihmisten mausta että ranska ei päässy ees finaaliin
itse asiassa kertoo vain sitä että ne on aina finaalissa koska yksi suurista rahoittajamaista
Otsikko hieman virheellinen, Plint Cannel päästettiin finaaliin kiska Suomi maksaa 6,6 miljardia eu:lle
Kirjoittaa nimimerkki pumpojumpo.
Otsikko hieman virheellinen, Plint Cannel päästettiin finaaliin kiska Suomi maksaa 6,6 miljardia eu:lle
Kirjoittaa nimimerkki pumpojumpo.
näin se homma varmaan on jos nimim. pumpojumpo niin sanoo. eli persut olis halunnu viedä suomelta varman viisuvoitonkin
lauantain esiintymisjärkkä, suomi ja bulgaria vaihtoi näemmä paikkoja:
Last edited by barton_funk (21.05.2021 14:02)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kalle niemi, legenda
Miten se ranska onki nyt siellä?
Ruotsi voittaa euroviisut 2021. Suomi sijoittuu neljänneksi.