You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jotain 70's bubblegum soittolistaa spotikasta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
90s jungle/DnB
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
Blondieta
Mjuuziq - bluff limbo
Hemmetin kovaa kamaa tän vaikeasti kirjoitettavan artistin kaksi ekaa levyä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
töihin kävellessä soi mm. sonic youthin sugar kane ja siitä tuli "luonnollisesti" mieleen tämä, joka meillä on landella ikivanhana vinyylisinkkuna, ja serkkutytön kanssa meillä oli tapana kuunnella tätä nelivitosta aina 78 rpm:
ei varmaan löydy nopeutettua versiota netistä? nobody's perfect
enkä ole edes ihan varma onko tämä versio se oikea, muistaakseni columbian violetti etiketti ja toisella puolella tear it down, vois yrittää muistaa viikonloppuna tarkistaa kun käydään siellä "rantamökillä".
Kokeile kuulostaisiko paremmalta, jos muutat tuolta nopeutta?
https://youtu.be/Bvu4_KtSYYk tulikohan tähän nopeampi versio?
bzort glorf bööth
olinkin unohtanut tuon säädön, kiitoksia vinkistä!