You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan ok biisi. jälleen yksi todiste siitä että nykyajan mahdollisuus tehdä kaikesta "virheetöntä" ei paranna, noh, oikeastaan mitään. 70-80-lukujen suhiseva ja huojuva saundi tässäkin musassa:
^:peuk:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vortex
London Beatin Jimmy Chambers. Aikamoista! Uudelleenjulkaisua pukkaa
Last edited by Johan Nyttån DJ (09.11.2014 13:23)
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Kattelin Prince of Darknessin eilen, hämmentävän kova leffa ja selvästi tosi aliarvostettu. Tykkäsin siitä uskonnon ja tieteen yhdistämisestä Pahuuden tutkimisessa. Hahmot ei ollu liian tyhmiä mut jotaa typeriä juttuja tossa oli, sallittakoon se. Sit kans se univiesti oli toteuksena ja pelkän ajatuksen tasolla hiton kuumottava.
steitmenttiä tiskiin: carpenterin 1976-1988 kovin kahdentoista vuoden putki taiteen historiassa
Kattelin Prince of Darknessin eilen, hämmentävän kova leffa ja selvästi tosi aliarvostettu. Tykkäsin siitä uskonnon ja tieteen yhdistämisestä Pahuuden tutkimisessa. Hahmot ei ollu liian tyhmiä mut jotaa typeriä juttuja tossa oli, sallittakoon se. Sit kans se univiesti oli toteuksena ja pelkän ajatuksen tasolla hiton kuumottava.
Varmaan tällä hetkellä kakkossuosikki Carpenterini Thingin jälkeen (aika samanlaisiahan nää lopulta on).
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Mielipiteitä Lost Themes -levyistä?
Molempia kuunnellut viime aikoina aika paljon ja pääosin hyvää musiikkia, kakkosella on useampi lähes turhanpäiväinen veto, ykkösellä ehkä yksi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ihan kelpoja. Kakkonen ehkä vähän parempi, mutta ykkösellä paras yksittäinen biisi (Night). Night muuten soi R&A:ssa nähdyssä Bacuraussa
Yllättävän vänkää vääntöä ne on juu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Night oma suosikki kanssa, ja siitä tehty remix potkii kovaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
John Carpenter Will Resurrect Lost Music from The Thing with New EP
A new version of the original soundtrack for The Thing, John Carpenters classic science-fiction horror movie from 1982, is coming for fans of the film and Carpenters own work as a composer. Lost Cues: The Thing, a compilation of unreleased music from the body-horror film set in Antarctica, will arrive on May 5 via Waxwork and Sacred Bones on vinyl. Take a look at the artwork below.
While iconic Italian composer Ennio Morricone provided the films original score because Carpenter wanted a European feel to the production that music was largely composed before Morricone even got a glimpse of the film. During post-production, Carpenter composed his own cues, many of which were lost but now found in this edition. A new press of Morricones original score, which mostly also went unused in the movie, will also hit on May 5.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Christine taas omasta mielestä ehdottomasti paremman pään Carpentereja.
Christine taas omasta mielestä ehdottomasti paremman pään Carpentereja.
Näinhän se on, ja enpä ole ennen kuullutkaan että joku pitäisi jotain ghosts of marsia tai vampiresia parempana.
Totuushan on edelleen että
carpenterin 1976-1988 kovin kahdentoista vuoden putki taiteen historiassa
toinen totuus on että vampires on rikollisen aliarvostettu. erittäin hauska filmi!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
toinen totuus on että vampires on rikollisen aliarvostettu. erittäin hauska filmi!
Kolmas totuus on, että kaikkihan noi on hyviä. Paitsi the ward.
Dark Star ***½
Assault on Precinct 13 ****
Halloween ***
The Fog **½
Escape from New York ****
The Thing ****½
Christine **½
Starman ***½
Big Trouble in Little China ***
Prince of Darkness ****
They Live ****
Memoirs of an Invisible Man ***½
In the Mouth of Madness ***½
Village of the Damned **
Escape from L.A. *½
Vampires ****
Ghosts of Mars **½
The Ward *
Entä se Elvis-filmi?
Mulla Vampires näkemättä, vaikka se on ollut Netflixissä jo tovin. Odottaa sopivan imevää hetkeä.
Mielipiteitä Lost Themes -levyistä?
Molempia kuunnellut viime aikoina aika paljon ja pääosin hyvää musiikkia, kakkosella on useampi lähes turhanpäiväinen veto, ykkösellä ehkä yksi.
Hyviä levyjä.
Escape from L.A. *½
Ei se nyt ihan niinkään mene hyvä ihminen... Vähintään ***. Welcome to the human race
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Entä se Elvis-filmi?
En oo nähnyt, on ollut kirjastosta lainassa pari kertaa ja palautettu katsomatta...
Mr. Kukkosoos wrote:Escape from L.A. *½
Ei se nyt ihan niinkään mene hyvä ihminen... Vähintään ***. Welcome to the human race
Toki nähty vaan 4:3 pan&scan veehooässältä, teatterioloissa saattais tulla puolikas tähti lisää
Totuushan on edelleen että
ydis wrote:carpenterin 1976-1988 kovin kahdentoista vuoden putki taiteen historiassa
The Fog on aika typerä.
en ole kolmekybänen emoboy
Jos mä katon yhen niin minkä?
Jos mä katon yhen niin minkä?
The Thing