You are not logged in.
leposi wrote:leposi wrote:Schitt's Creek
Tämä on hauska.
Neljä kautta katsottu. Vielä kaksi jäljellä.
Rakastan tätä sarjaa.Mä en jaksanut katsoa ekaa jaksoa loppuun, kun ei tuntunut lähtevän.
Schitt's Creekiä katsoin kolme ekaa jaksoa ja vaikutti ihan hyvältä. Mut sit unohtu.
Nykyään on niin paljon kaikkea katsottavaa, ei vaan ehdi. Varsinkin kun haluaa välillä lukea ja tehdä jotain muutakin ku vaan tsekkailla ohjelmia
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En tajuu kuka ehtii kattella kaiken maailman kanavia, itse tuskin ehdin edes peruskanavia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ootko kattonu suezin kanavaa?
Kanaville omat topic?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hämmentää kun nyt on kaksi eri vaihtoehtoiseen viktoriaaniseen fantasia-Lontooseen sijoittuvaa sarjaa, jotka vielä on vähän samantyyppisesti nimetty, The Nevers (HBO) ja The Irregulars (Netflix). Jälkimmäinen on kyl enemmän lapsille suunnattu mutta tyyppasin nyt kuitenkin molempia. Ihan pl hömppää, ehkä tuo Nevers kuitenkin vähän paree.
Sent from my iPhone 16
Viime aikoina tullut katsottua taas Star Trek: Voyageria. Babylon Berlinin kolmoskautta en jaksanut aloittaa, se taitaa just lähteä Areenasta. Pitäisi tässä keksiä joku uusi sarja, Little Drummer Girl tulee tosin kirjastosta piakkoin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oli Amazon Prime ilmatteeksi pari kuukautta niin tykittelin läpi Preacherin neljä tuotantokautta, The Boysin pari tähän mennessä tehtyä kautta sekä Expansen nelos- ja viitoskauden.
Netflixistä voisi kohta aloittaa The Sinnerin kolmoskauden.
Sent from my iPhone 16
White House Farmia vahtaan Areenalta.
Angels in America.
Joo tiedän että tämä perustuu näytelmään, mut miks tästä on tehty näin ”filmattua teatteria”? Noisikselle Al Pacino ylinäyttely trigger warning.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Angels in America.
Joo tiedän että tämä perustuu näytelmään, mut miks tästä on tehty näin ”filmattua teatteria”? Noisikselle Al Pacino ylinäyttely trigger warning.
Oli Amazon Prime ilmatteeksi pari kuukautta niin tykittelin läpi Preacherin neljä tuotantokautta, The Boysin pari tähän mennessä tehtyä kautta sekä Expansen nelos- ja viitoskauden.
Preacheria en ole saanut pilottia pidemmälle, oliko se Tomsk hyvää kamaa? The Expanse pitäisi katsoa alusta uudelleen. The Boys on listoilla ihan keulilla eli sen voisikin tuossa aloittaa.
American Godsin taidan jättää kesken, eikä Umbrella Academykään juuri etene.
Tomsk wrote:Oli Amazon Prime ilmatteeksi pari kuukautta niin tykittelin läpi Preacherin neljä tuotantokautta, The Boysin pari tähän mennessä tehtyä kautta sekä Expansen nelos- ja viitoskauden.
Preacheria en ole saanut pilottia pidemmälle, oliko se Tomsk hyvää kamaa?
Viihdyttävää tykittelyä ja sopivan anarkistista/mustaa huumoria meikäläisen makuun. En tosin ole lukenut sarjakuvaa, niin en voi verrata siihen mutta sarjakuvan tehneet tyypit on ollu tuottamassa tuota sarjaa niin sen perusteella ainakin itse allekirjoittavat näkemyksen.
Sent from my iPhone 16
King of the Hilliä tässä kateltu, I tell you hwat. Ekat about 5 kautta tullut joskus nähtyä, mutta näitä tuoreempia en muista nähneeni, tulikohan näitä Suomen kanavalta edes?
Hyvä sarja kuitenkin
SOSDO MASSA KOMOROSSA
^ Tuli maikkarilta muistaakseni. Lukioaikoina katselin tuota ja diggailin, mutta jossain kohtaa loppui seuranta. Johtui varmaan ohjelmapaikan vaihtumisesta tai sitten muu elämä vei mennessään.
^^ pariki kertaa katsottu koko sarja ympäri.
Mitähän näitä muita vähän samanlaisia sarjoja olis? Bob's Burgers nyt ainakin on about yhtä hyvä (samoja tekijöitäkin mukana). Ei siis tyyliin Simpsons/Family Guy sekoilua, vaan ns. maanläheisempää ja realistisempaa piirrettyä sitcomia.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Bob's Burgers nyt ainakin on about yhtä hyvä
Onko näin?
Mistä palveluista bobs burger näkyy?
Ru Paul's Drag Racen kakkoskautta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Murhia ja kantrimusiikkia. Uusi kausi areenassa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Line of Dutyn neloskausi aloitettu.
Doom Patrol
Kohtuuttomuuksia. Tiina Lymin mustaa komediaa jälleen. Nihtilä ja Björkman mukana jälleen. Minisarja, kaks jaksoa katottu. Ei yllä Sisäilmaan tasoon, mutta ihan kohtuu ok.
Atlantaa tossa aloittelin kun tuli otettua Disneyplös ja hyvältä vaikuttaa!
Atlantaa tossa aloittelin kun tuli otettua Disneyplös ja hyvältä vaikuttaa!
Huippu sarja. Näkymätön auto never forget
Ru Paul's Drag Race Canada. Kyllä UK oli paree, mutta viihdyttävä tämäkin.
Kohtuuttomuuksia. Tiina Lymin mustaa komediaa jälleen. Nihtilä ja Björkman mukana jälleen. Minisarja, kaks jaksoa katottu. Ei yllä Sisäilmaan tasoon, mutta ihan kohtuu ok.
Nelosjakso oli hyvä. Fiktiivinen making of.
muumipoimuri wrote:Kohtuuttomuuksia. Tiina Lymin mustaa komediaa jälleen. Nihtilä ja Björkman mukana jälleen. Minisarja, kaks jaksoa katottu. Ei yllä Sisäilmaan tasoon, mutta ihan kohtuu ok.
Nelosjakso oli hyvä. Fiktiivinen making of.
Kuinka hyvä sun mielestä Sisäilmaa oli?