You are not logged in.
RIP Chick Corea
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tänään oli hesarissa seppo parkkisen kuolinilmoitus, siinä mainittiin että musiikkimies, ja mietin että onkohan tämä argon/organ -tyyppi kyseessä. näköjään discogsiin tieto kuolemasta oli jo lisättykin joten rip vaan, pääsee taas saarelan kanssa soittelemaan
Milford Graves
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Françoise Cactus
Rush Limbaugh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
RIP U-Roy
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Lawrence Ferlinghetti
101-vuotiaana. City Lightsissa tuli käytyä 2009, oikein mukava kirjakauppa. Ostin sieltä Infinite Jestin.
Bunny Wailer
Wailer died in Jamaica on 2 March 2021, at the age 73.
Duggie Fields British Artist And Fashion Icon Dies Age 76
syd barrettin vanha kämppis, asui siinä kämpässä joka madcap laughsin kannessa.
Magman kitaristi James McGaw kuali.
Ray Campi
bzort glorf bööth
Ray Campi
RIP
Yaphet Kotto
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kimmon häikäisevän vaaleat kutrit liehumassa traktorin lavalla kesätuulessa matkalla mökille never forget
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Bertrand Tavernier
Pitäisi nähdä enemmän tän leffoja. Kolme olen tainnut nähdä ja hyviä ovat olleet. RIP
Surkia komma, jonneaikojen soundtrackia ukkelin musa kyllä vahvasti
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jim Steinman
Kun yksi suurimmista on nyt poissa, niin kopioin tännekin tämän, minkä kirjoitin muualle:
Jim Steinman 1947–2021. Säveltäjä, sanoittaja, tuottaja, jonkin verran laulaja, yksi suurista sankareistani. Kun kuulin Steinmanin musiikkia ensimmäistä kertaa, sen häpeilemättömän mahtipontinen tyyli vetosi minuun heti. Huomasin, että yleisesti Steinmanin musiikkiin suhtauduttiin hyvinkin vihamielisesti. Eivät ihmiset hänen nimeään tunteneet, mutta kun kerroin, mitä lauluja hän oli tehnyt, reaktiot olivat suorastaan aggressiivisia. Tästä syystä tunsin Steinman-ihailuni kanssa olevan todella ulkopuolinen, vaikka hän oli sentään tehnyt useita suuria hittejä.
Jossain vaiheessa fanitukseni oli ehkä suurempaa kuin se on ollut kenenkään muun kohdalla. Netissä ollut Steinman-keskustelufoorumi muodostui minulle hyvin tärkeäksi. Aloin kerätä kaikkia mahdollisia versioita hänen lauluistaan. Tämän takia minulla on joitakin ihan älyttömiä muzak-levyjäkin, joilla on joku hänen laulunsa. Hänen lauluistaan on tullut uusia versioita. Jotkut näistä lauluista ovat olleet aiemmin julkaisemattomiakin, mutta varsinaisia uusia lauluja häneltä ei tullut pitkään aikaan. Yleinen suhtautuminen hänen musiikkiinsa ei taida enää olla ihan yhtä vihamielistä kuin se aikoinaan oli.
Suurimmat suosikkini Steinmanin tuotannosta ovat Pandora's Boxin levy ja Tanz der Vampire -musikaali. Sekä tietysti Meat Loafin Bat Out of Hell ja Steinmanin soololevy Bad for Good. Hänen tunnetuin laulunsa taitaa olla Bonnie Tylerin Total Eclipse of the Heart, joka onkin todellinen klassikko.
Kiitos koskettavasta kirjoituksesta. Pitää varmaan tutustua.
Ostin Pandora's Boxin levyn aikoinaan ihan summassa Steinmanin perusteella, en tienny muuten yhtään mitään mikä se on.
Bay City Rollers -laulaja Les McKeown, 65, on kuollut äkillisesti
muistan että BCR oli suosittu siihen aikaan kun menin kouluun, ala-asteen ekalla tai tokalla mulla oli skottiruudulliset housut ja sit joku kysy että onko BCR hyvä ja sit tajusin vasta että eihän tommosia housuja enää kehtaa pitää itse en tietenkään bändiä kuunnellut. bye bye baby tuli vasta myöhemmin tutuksi kun oli tunnarina siinä jossain tv-sarjassa. mutta joo, nimesihän juicekin yhden albumin tämän bändin mukaan että rippiä vaan ja bye bye.