You are not logged in.
Nyt se WeeBee palo
Tuanoi saatana.
Mutta kyllähän sitä Karinia seurataan myös siellä vankilassa. Että poistuiko se tästä sarjasta sit kuitenkaan?
Tuanoi saatana.
Ainii tää muuttu puoltuntiseks tässä kohti. Ja eihän me tosta karinista päästä eroon missään vaiheessa
"Hei mietin tossa viime yönä että mitä jos muutettais Mikkeliin"
Tuanoi saatana.
"Hei mietin tossa viime yönä että mitä jos muutettais Mikkeliin"
Tää oli kova! Tästä eteenpäin en ole tainnut nähdä aikaisemmin jaksoakaan. Jännittää.
Suntiohan se nykyään Mikkelissä asustelee
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nyt kävi niin kivasti että olen kattonu niin verkkaseen tahtiin että uusi kausi on jo odottamassa ennen ku edellinen on loppunu.
Mitä mieltä uudempien myöhempien aikojen kotikadusta? Onks narsku teidän suosikki?
Tuanoi saatana.
Juuso on pälli.
Tuanoi saatana.
Pertti olis voinu lähtee uuden naisystävänsä kanssa milanoon asumaan, mutta perui loppumetreillä ja lähti yksin autolla ajamaan pohjoseen. Vittu mikä ääliö!
Ristolla on kämpän seinällä samanlaine Kauko Röyhkä juliste mikä mulla oli nollakytluvulla.
Mutta kyllähän sitä Karinia seurataan myös siellä vankilassa. Että poistuiko se tästä sarjasta sit kuitenkaan?
Eeva on uus inhokki.
Koska tää jatkuu? Ja onks se vika kausi jo seuraavaks?
Koska tää jatkuu? Ja onks se vika kausi jo seuraavaks?
22.4.2021. On se vika kausi seuraavaksi. Luojan kiitos.
Arvio Kotikatu 1995-2005 vs 2005-> ?
Se on nyt taputeltu. Onneks. Ei olis jaksanu enää. Eniten helpottunut olen ettei tarvi enää kiduttaa itseä katsomalla ihanaa Riija Katajaa
Vähiten ärsyttävät hahmot
Hannes
Arto
Maija
Arvio Kotikatu 1995-2005 vs 2005-> ?
Eka puolisko oli parempi.