You are not logged in.
Pages: 1
Enpäs jaksakaan mitään pitempää asiakirjoittelua. Luinpahan vaan tänään Metropoli-lehdestä äijän lyhkäsen haastattelun, ja alkoi soida "Nightshift" pääsä, vaikka tietenkään Lionel boylla ei ole biisin kanssa mitään tekemistä, kun oli häippässyt soolouralle pari vuotta aiemmin.
Urheilukanava - eikä maksa mitään
HELLO?
IS IT ME I'M LOOKING FOR?
Tuokaa minulle Lionel Richien pää!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tuokaa minulle Lionel Richien pää!
...mutta älkää sen tytärtä!!!!!!!!!!!!111
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jean-Babtiste wrote:Tuokaa minulle Lionel Richien pää!
...mutta älkää sen tytärtä!!!!!!!!!!!!111
Maanvaivako kyseessä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tätä on odotettu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lionel Richie konsertoi ensimmäistä kertaa Suomessa syksyllä
Megahiteistä tunnettu yhdysvaltalaisartisti Lionel Richie esiintyy ensimmäistä kertaa Suomessa syksyllä. Konsertti järjestetään Helsingin areenassa 14. lokakuuta. Liput tulevat myyntiin 12. maaliskuuta. Richien tunnettuja kappaleita ovat muun muassa Hello ja Say You, Say Me.
Lionel Richie on myynyt yli 100 miljoonaa albumia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tuomas Virkkunen on rotsi
Can't Slow Down levyn sisäkansi. Hillitön. Omistan tämän.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
vanhoja kuvia on hävinnyt täältä
Ei pysty hiastaan
Pages: 1