You are not logged in.
Saksien uusi levynkansi
Nii oliko joku jonka mielestä Hiekkarantaa EI ole hyvä levy? Ja jos oli niin... mä en tiedä. En vaan tiedä. I cant help you.
Last edited by muumipoimuri (17.04.2021 22:36)
Nii oliko joku jonka mielestä Hiekkarantaa EI ole hyvä levy? Ja jos oli niin... mä en tiedä. En vaan tiedä. I cant help you.
Talking about good indie pop.
En muista juuri sitä levyä, keikallakin kävin mutta no jaa
Voishan tuon periaatteessa joskus pyöräyttää jos vain jaksais...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei muista! ikimuistoisia biisejä täynnä.
Ei tainnutkaan olla niin ikimuistoisia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oi olisipa kesä 2009.
Tulikoira oli kyllä oman aikansa selvästi omalaatuisinta metallia.
Mä en voi kuvitella että mikään vois olla vielä omaperäisimpää musaa ku Puutiikeri.
Mä en voi kuvitella että mikään vois olla vielä omaperäisimpää musaa ku Puutiikeri.
Muistattekste kuinka kova on studioversio? Huh
Huh
https://www.radio-on-berlin.com/?p=11352
Rutonista juttuja.
Kuuntelin eilen taas suurporia. Ei tee muut taiderokbändit näin kovaa musaa. Ei vaan tee.
EDIT: Se kitara on ehkä Steinberger?
Eikös se ole?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jos pitäisi Circlen kolme parasta albumia valita, ois ne seuraavat:
1. Circle with Erkki Kurenniemi: Rakkaus tulessa
2. Terminal
3. Zopalki
Just just
Kaipaan näitä aikoja.
#taidemusiikki
Kaipaan näitä aikoja.
Koska paluu taiteellisempaan ilmaisuun?
Last edited by muumipoimuri (03.06.2021 21:14)
Viime viikonloppuna kuuntelin Interludes for prepared beast. On kyllä neroutta. Varmaan ollaan tästä samaa mieltä. Ja jos joku vittu on eri mieltä niin saa olla aika helvetin hyvät perustelut!
Ja Dead on aika keposee parempaa ku uudemmat teknopop tekeleet.
Onko kukaan digitoinu Hymiötä? Mulla on dekki ja reteot nykysten eri huoneessa ku toi pöytä-pc ja tässä läppärin liinuxissa ei meinaa audacity pysyä pystyssä, joten on jääny digitalisaatio toteuttamatta. Voisin kyllä ehkä jossain välissä kokeilla värkätä että onnistuisko jotenkin...
Onko kukaan digitoinu Hymiötä? Mulla on dekki ja reteot nykysten eri huoneessa ku toi pöytä-pc ja tässä läppärin liinuxissa ei meinaa audacity pysyä pystyssä, joten on jääny digitalisaatio toteuttamatta. Voisin kyllä ehkä jossain välissä kokeilla värkätä että onnistuisko jotenkin...
On digitoitu.
Ei herranjumala
Ei luikahda ostoskoriin tämä levy. Not by a long shot.
Harmi, että melkein kaikki biisit oli jo ennalta julkaistu. Taunus oli hyvä biisi, Lehtisalon jo monta vuotta meuhkaama Kisses Sweeter Than Wine sen sijaan vähän ankee. Elektroninen joulu TIETENKIN vitun hyvä. Saapi kyllä silti nähdä, jaksanko ihan omaksi hankkia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sakset levy vaikuttaa ihan ookoolta. En tiedä onko kuitenkaan niin merkittävä että lähtis levykauppaan kiiruhtamaan...
Söökl vs. Kirkle
Hmm
bzort glorf bööth
Tein huvikseni remixin Hymiö levystä.
Empire ja Andexelt hommattu tänään käpälään. Elikkäs nyt lienee kaikki ns. "kokopitkät" söörklit hyllyssä. Ei kait siinä.
Last edited by Kalossimies (13.06.2021 03:48)