You are not logged in.
Jean-Babtiste wrote:Ite poistin, koska näin sen yhtä turhana kun tuon ylemmän kommentin.
Näin ja ihan asiallinen kommentti oli.
näin ja hieman ikävänsävyinen kommentti oli.
Uudet housut ja paita wrote:Jean-Babtiste wrote:Ite poistin, koska näin sen yhtä turhana kun tuon ylemmän kommentin.
Sävy, joo ehkä vähän ikävä
Itse asia, ihan asiallinen
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Jean-Babtiste wrote:Ite poistin, koska näin sen yhtä turhana kun tuon ylemmän kommentin.
Itse asia, ihan asiallinen
No korjataan nyt sen verran että spämmin tarkoitus varsinaisesti ei ollut melvinsin haukkuminen paskaksi, vaan todeta ihmetellen ettei bändi ole koskaan iskenyt vaikka kuuluu musamaailmaan jota kuuntelee.
En kyl ihan satavarmasti en osaa sanoa että onko mulla joskus ollu Houdini.
Tuanoi saatana.
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Jean-Babtiste wrote:Ite poistin, koska näin sen yhtä turhana kun tuon ylemmän kommentin.
Itse asia, ihan asiallinenNo korjataan nyt sen verran että spämmin tarkoitus varsinaisesti ei ollut melvinsin haukkuminen paskaksi, vaan todeta ihmetellen ettei bändi ole koskaan iskenyt vaikka kuuluu musamaailmaan jota kuuntelee.
En kyl ihan satavarmasti en osaa sanoa että onko mulla joskus ollu Houdini.
Tämmöisiä postauksia lisää
#yhyy?
Kyllähän ton Working with Godin nyt kuunteli. Loisteliaiden 90- ja 00-lukujen jälkeen Melvinsin levyjen tason lasku on ollut todella turhauttavaa seurattavaa, muttei toi uusi levy nyt kyllä läheskään niin huono ole kuin mitä toi arvostelu antaa ymmärtää.
tätä spoonman-coveria on viime aikoina kovasti hypetetty ja kyllähän se mukavasti jytisee
The Crybaby turns 22 today. We named it after you.
Hieno kyllä tämä Flipper coveri. Yks kaveri myi tän levyn mulle joskus 25v sitten, kun ei oikeen ite tykännyt. Sanoi viel mulle, et kannattaa kelata sinne 12 minuutin kohdille, kun se varsinaisesti alkaa Kaikki biisit oli siis yhdellä raidalla. Eka biisi Hung Bunnyhan on sellasta superhidasta laahausta (eli just hyvää!)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Melvins esittelee tulevaa albumiaan, joka syntyi varsin erikoisella tavalla
Tarantula Heart track list:
1. Pain Equals Funny
2. Working the Ditch
3. She’s Got Weird Arms
4. Allergic to Food
5. Smiler
Tosta uudesta biisistä paha sanoa mitään yhden kuuntelukerran perusteella. Saattaa toimia osana albumikokonaisuutta, tai tiedä sitten.
En todellakaan ole jaksanut aktiivisesti seurata Melvinsin tekemisiä enää viime vuosina, mutta joku aika sitten tulin kuunnelleeksi heidän 2022 julkaisemansa Bad Mood Rising -albumin, joka kyllä puolestaan ainakin sen yhden kerran perusteella kuulosti parhaalta Melvinsiltä aikoihin.
Klikkasin biisin soimaan. Ensireaktio oli että wtf nyt on todella experimental tuotantoa kun kuulostaa ihan joltain mashupilta. Asia kirkastui kun tajusin sammuttaa toisessa tabissa soivan Mob Rulesin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mainioksi levyksi moneen kertaan todetun Maggotin saa kuulostamaan sekopäiseltä soittamalla CD-versiota satunnaisella biisivalinnalla. Jokainen biisi on siis jaettu kahteen raitaan ja tuolla menetelmällä ne alkavat satunnaisesti alusta tai puolivälistä.