You are not logged in.
Pages: 1
Musatoimittaja/kitaristi Pekka Laineelta on tullut soololevy jota kehutaan.
Aiemmin miehellä oli bändi nimeltään The Hypnomen.
Niitten alkupään levyt lienee jotain surffirokkia tms? En ole perehtyny, tietävämmät voi kertoa. Itelle on tuttuja pari myöhempää levyä, joista oon kyllä tykkäilly. On psykehtävää ja jopa progehtavaakin ja semmosta Santana-menoa melkein paikoin.
Last edited by hezma (29.03.2021 22:13)
vedetääs tuolta 2021-topikista päivän jutut:
the enchanted guitar of pekka laine alkoi kiinnostaa, kun luin haastiksen uudesta soundista, ja nyt kun netistä kuuntelin niin pistinkin vinyylin jo varaukseen
^ihan hyvä levy. etenkin toi kannibaalitunnari.
Hyvää musaa kyllä Pekka Laineen kitarahommat
Pekka soittaa tälläkin levyllä hienosti ja levykin on hyvä.
oman topikin paikka? ja toki myös esa pulliainen mukana, joten tyyli on taattua.
Minäkin tykkäsin tuosta levystä
ja tuossa vielä soundin arvostelu, toivottavasti se haastisjuttukin tulis nettiin jossain vaiheessa:
Levyarvio: Kitaralumouksen häikäisevin taso – Pekka Laineen sooloalbumi on täyteläinen, henkevä ja ylellinen
Onko vinyyli saapunut psykokarkki? Kiinnostaisi levyn tekijätiedot, eli onko byrds- ja ortolani -covereiden lisäksi levyllä muitakin covereita. Olen yllättynyt jos esim levyn päätösraita on laineen sävellys.
Tänks!
Levy vaan paranee kuuntelussa. Ai että mitä herkkua tuo kaiutettu tremolokitara.
En kyllä käsitä miten kitara voi tällä levyllä kuulostaa NOIN HYVÄLTÄ, etenkin vaikka toi Wild Mountain Thyme
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo Pekka Laine rig rundown missä pelaa???
Pitää ehkä koittaa tuon toisen aktiivisen musafoorumin RIG RUNDOWN topikin ylläpitäjää, jos sitä telis mieli kysellä.
bzort glorf bööth
no niin, kannattaa lukea:
toivottavasti se haastisjuttukin tulis nettiin jossain vaiheessa
Mitä helvettiä, tuumi Pekka Laine, kun Esa Pulliaiselta postia sai
Pitää ehkä koittaa tuon toisen aktiivisen musafoorumin RIG RUNDOWN topikin ylläpitäjää, jos sitä telis mieli kysellä.
Tilanne?
Hypnomeniäkin tullut tässä kuunneltua. Pekan kitara kuulosti täydelliseltä jo vuonna 1997
Joo Pekka Laine rig rundown missä pelaa???
5/5 meno
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Harmittaa ettei ydis ole enää forkalla. Olisi kiva kuulla kommentit tohon rig rundowniin. Mutta luulen että ne olis jotain tällaista:
Kyllähän nää Hypnomenin levytkin on ihan hyvää kampetta. Kolmea ekaa tässä kuunnellut. Supersonico ehkä miellyttää eniten Jatketaan tsekkailua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pekka Laineen toinen albumi Pekka Laine & The Enchanted in Slumberland julkaistaan 27.9.2024 digitaalisesti, CD:nä sekä kolmena erilaisena vinyyliversiona.
Ensinäyttö: Pekka Laineen uusin single sai alkunsa varsin villistä unesta – kuuntele Malibu Beach
”Kuulin unessa oudosti kuplivaa musiikkia, jota ihmiset tanssivat surrealistisessa luolamaisessa tilassa. Kysyin mitä tämä musiikki on. Yksi tanssijoista pysähtyi ja vastasi: tämä on underwater-diskoa. Aamulla yritin kitara sylissä muistella kuulemaani. Huuruisesta aihiosta sai alkunsa Malibu Beach”, Laine kertoo tiedotteessa.
The new single "Sorrow and Pain" will be released as a 7" vinyl single, the B-side features the go-go hit "Electric Basement"
Ei tuo Slumberland ehkä aivan täysosuma ole, mutta pahuksen hyvä kiekko kumminkin elikkäs taitaa olla toistaiseksi vuoden paras levy
Mutta vasta pari kuuntelua takana eli jatketaan harjoituksia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pages: 1