You are not logged in.
Kyllähän nää stripesin vanhat levyt on pullollaan hyviä biisejä. Biitleseihin verrattavissa olevia biisintekijöitä.
Indierockin kultakausi oli about siinä 2000-2005.
Kyllähän nää stripesin vanhat levyt on pullollaan hyviä biisejä. Biitleseihin verrattavissa olevia biisintekijöitä.
Oikeesti? En muista kuulleeni näiltä mitään mainittavaa, ja ihmettelin aina miksi John Peel -vainaa näitä kovasti diggaili aikanaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
De stijl, white blood cells, elephant hittilevyjä. Yksinkertaisia hittejä.
Indierockin kultakausi oli about siinä 2000-2005.
Mitkä noiden vuosien bändit on suosikkejasi?
bzort glorf bööth
muumipoimuri wrote:Indierockin kultakausi oli about siinä 2000-2005.
White stripes, intetpol. Kai niitä muitakin oli
hiirimattona wrote:muumipoimuri wrote:Indierockin kultakausi oli about siinä 2000-2005.
kumpikin aika turhia orkestereita, tais indie todellisuudessa kylvää pohjamudissa tuolloin
hiirimattona wrote:muumipoimuri wrote:Indierockin kultakausi oli about siinä 2000-2005.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kuulin sattumalta radiosta yhden biisin, oli aivan sietämätöntä skeidaa, toisaalta en ole vielä koskaan kuullut ainuttakaan hyvää biisiä tältä tai white stripesilta. ei ole meikäläisen musaa, vaikka varmaan hieno kaveri tämä jack (kun antoi wäinöllekin sen pimeässä hohtavan jeesuksen)
Aika vähän vasta oon tota uutta levykäistä pyöritelly, mutta aika vahvasti sitä mieltä, että tää on Jackin paras soololevy. Täytyy kyllä myöntää, että kaikista sen "projekteista" vähiten tykkään soolokamasta. Biisit on aika skitsofreenisia, kun niihin ympätään niin paljon KAIKKEA. Jack tarttee jonkun viereen jarruttelemaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.