1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Tenhi

#1 25.03.2021 21:05

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020

Tenhi

onks tää niinku aw yrjänä laulais kuusumun profeetassa

Olin varma että tälle on jo topic ja oli myös pieni epäilys että olenko mä kirjottanu tänne jo Tenhin levyjen kuuntelujutut.

Mutta siis tämmönen minikuunteluprojekti missä kuunnellaan kaikki Tenhin olennaiset levyt.

OSA 1: Väre

Aika perusvahva levy missä melkein kaikki biisit on ihan jees. Jos nyt jotain nostetaan niin Sutoi sekä Jäljet, joka kilpailee Tenhin parhaan biisin tittelistä. Intsrumentaalibiisi Tenhi on vähä tylsempi, samoin vika biisi Kuolleesi jokeen.

En ole koskaan nähny livenä, keikkaileeko nämä edes ikinä? En myöskään tiedä noista jäsenistä mitään.

NE71A6c.jpg

#2 25.03.2021 21:31

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Re: Tenhi

Mulla on näiltä pari ekaa albumia (Kauan, Väre) ja yks ep (Airut: Ciwi). Enpä oo hetkeen kuunnellu nytten, enkä hirveesti muutenkaan, mutta tykännyt olen. Värettä kai eniten kuunnellu.

Sinällään epäilyttävä genre, ettei aina voi tietää mitä sielä on taustalla  icon_lol

#3 25.03.2021 21:41

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Website

Kauan, Väre ja Maaäet nyt ainakin olivat muistaakseni hyviä, eipä kyllä ole pitkään aikaan tullut kuunneltua. Vieläkös nämä ovat olemassa? Kymmeneen vuoteen ei kai mitään uutta ole ainakaan tullut...

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#4 25.03.2021 22:15

muumipoimuri
Member

hezma wrote:

Sinällään epäilyttävä genre, ettei aina voi tietää mitä sielä on taustalla  icon_lol

Jaa niinku tää on kai neofolkia?

NE71A6c.jpg

#5 25.03.2021 22:18

muumipoimuri
Member

muumipoimuri wrote:

Olin varma että tälle on jo topic ja oli myös pieni epäilys että olenko mä kirjottanu tänne jo Tenhin levyjen kuuntelujutut.

Mutta siis tämmönen minikuunteluprojekti missä kuunnellaan kaikki Tenhin olennaiset levyt.

Aika perusvahva levy missä melkein kaikki biisit on ihan jees. Jos nyt jotain nostetaan niin Sutoi sekä Jäljet, joka kilpailee Tenhin parhaan biisin tittelistä. Intsrumentaalibiisi Tenhi on vähä tylsempi, samoin vika biisi Kuolleesi jokeen.

En ole koskaan nähny livenä, keikkaileeko nämä edes ikinä? En myöskään tiedä noista jäsenistä mitään.

OSA 2: Maaäet

Kuusi kirjainta neljä vokaalia. Ei ihan yhtä hyvä kuin hääyöaie. Aika perusvahva esitys tämäkin, ei paljoa heikkoja kohtia, mutta biisimateriaali kuitenkin pikkasen heikompi kuin Väressä. Parhaat Varpuspäivä sekä Rannalta haeuttu, joka myös kilpailee Tenhin parhaan biisin tittelistä.

Last edited by muumipoimuri (25.03.2021 22:18)

NE71A6c.jpg

#6 27.03.2021 19:50

muumipoimuri
Member

muumipoimuri wrote:
muumipoimuri wrote:

OSA 2: Maaäet

Kuusi kirjainta neljä vokaalia. Ei ihan yhtä hyvä kuin hääyöaie. Aika perusvahva esitys tämäkin, ei paljoa heikkoja kohtia, mutta biisimateriaali kuitenkin pikkasen heikompi kuin Väressä. Parhaat Varpuspäivä sekä Rannalta haeuttu, joka myös kilpailee Tenhin parhaan biisin tittelistä.

OSA 3: Airut:Aamujen

Sillai poikkeava levy, että tässä on piano enempi pääosassa, mikä on ihan jees. Seitsensarvi, kuvajainen, kahluu parhaat.

Siinä oli oleellisimmat Tenhi levy. Väre paras.

NE71A6c.jpg

1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Tenhi

Board footer