You are not logged in.
Joo Ukkossalama on maailman parhaita krautrock levyjä.
Kalossimies wrote:https://i.discogs.com/R-1170626-1201609 … QdxNMVg%3D
Mitäs mieltä Telescopesta? Jäänyt varsin vähälle kuuntelulle, laitoin illan päälle soimaan. Aika kreisiä kyllä että ovat vetäneet tällaisia yli kahden tunnin settejä, ja tietenkin sit jossain Saksassa.Mut täytyy sanoa että eipä nää jamit näin levyltä oikein lähe. Vähän tylsää jankutusta
No kyllähän ne lähtee ja ei ole tylsää vaan jännite pysyy yllä. Telescope top 10 circle levyjä, varmaan kiva tietää näin aamuyöstä mutta minkäs teet.
Eh-visiossa taas hyvää läppää, Peel Sessiot Suezilla eiq
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No kyllähän ne lähtee ja ei ole tylsää vaan jännite pysyy yllä. Telescope top 10 circle levyjä, varmaan kiva tietää näin aamuyöstä mutta minkäs teet.
Tämä! Paitsi iltapäivästä.
Ja Ukkossalama toki best.
Mitä tulee sääntöjen noudattamiseen musiikissa niin sitähän circlessä ei tehdä, ja sehän sen yksi hienouksista onkin.
Paitsi että omia sääntöjä noudatetaan, esim. päätetään tehdä joku outo levy ja sitten tehdään se
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pitäisköhän ihan vittuillakseen ruveta puhumaan sööklestä?
Olisi kiva viimein saada selvyys onko se Kirkle vai Söökl.
bzort glorf bööth
Falconin levy on varmaan kehnoin Circle-levy. Ei noi biisit oikein lähe, ponnetonta on, koukut ei oo tarpeeksi tehokkaita. Eikä Westerlundin ääni oikein sovi tuommoseen kamaan. Ehkä tää ois ollu parempi jos Samae ois laulanu.
Falconin levy on varmaan kehnoin Circle-levy. Ei noi biisit oikein lähe, ponnetonta on, koukut ei oo tarpeeksi tehokkaita. Eikä Westerlundin ääni oikein sovi tuommoseen kamaan. Ehkä tää ois ollu parempi jos Samae ois laulanu.
samae se, kun en edes omista kys. levyä tosin se beer and ribs -sinkku toki löytyy
Kirsle, Köörsle, Söörsle.
Ja ylempiin eri, Westerlundin raakunta just hyvää
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
On se ihan ok 3/5 ja westerlund toimii.
Mitä tulee kitaroiden käyttämiseen rockmusassa, niin miksi circlen 90-luvun lopun kama on niin hyvää? Koska siinä on paljon näppäilyjuttuja.
Ei tee nykybändit enää yhtä omaperästä musaa ku Empire.
Eiköhän tääki oo taas jengille "freesii".
Last edited by muumipoimuri (09.04.2021 12:30)
Tää on vähä parempi. Vähä.
Koska tää 80-luvun mainoselokuvaelektrobuumi menee ohi?
Kesäkuussa ilmestyy Lehtisalon uusi soololevy "elämä"
Arvaatte varmaan mielipiteeni.
Eiköhän tääki oo taas jengille "freesii".
En kuule tässä mitään, mihin ei voisi törmätä jollain Rättö & Lehtisalon levytyksellä. Samoja perversioitahan tässä on ja oikeastaan ihan hauskaakiin kuulla, miten Lehtisalo toteuttaa niitä ilman Mika Rätön päällepäsmäröintiä (en vain siedä, sori siitä).
1. Maisteri
2. Interludes for prepared beast
3. Rotta
4. Dead
5. Spectrum
Uudet levyt
Jep tämä omakotitalobiisi ainakin on todella R & L-henkinen.
"Shub-Niggurath, Shub-Niggurath, AI PERHANA!"
Tämä biisi on itse asiassa ilahduttanut yllättävänkin paljon nyt tänään aamulla, edellinen levy meni tosiaan meikältä ohi rytinällä
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Kappale on nyt kuunnellut paremmin nukutun yön jälkeen ja pitää ottaa vähä takasin päin Ei tää nyt niin huono. Mutta ei tämä palikkateknopop edeleenkään ole minun mukavuusalueella.
Last edited by muumipoimuri (09.04.2021 12:33)
Ei ny ihan viime aikain lehtipappakaman kovinta kärkeä, mut iha pl ralli! R&L-vibat itsellänikin vahvana. Elin päivästä päivään oli mielestäni aivan hyvä levy.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Muakin kyllä piristi aika reippaastiki tää biisi tokalla kierroksella, mut eurooppalaisen elektropopin henki ja cthulhu-viittaukset nyt on muutenkin asioita, joilla mut voittaa puolelleen.
Jep, etenkin lonkeroläpät hymyilyttivät
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Mä oon niin totinen ihminen että minusta tuntuu että flirttailee vähän liikaa huumoripopin kanssa
Mä oon niin totinen ihminen että minusta tuntuu että flirttailee vähän liikaa huumoripopin kanssa
Se on niin hirveän vakavaa ja totista se Mika Rätön homoeroottinen adonismeininki ja ujeltaminen, ihan kuin Nietzscheä lukisi. Samoin kaikki spandexiin pukeutuminen ja Judas Priest-vaikutteet.