You are not logged in.
Pages: 1
Jussi Lehtisalon uudelleenjulkaisema klassikko debyyttilevy jäi yhtyeen ainoaksi. Kuten nimi antaa olettaa, tämä voisi olla suomitweefolkprogea pahimillaan, mutta onkin siitä huolimatta melkein juuri tuota, kuitenkin ilman negatiivista määrettä.
Pekka Strengin tulee ajoittain mieleen, tosin mummi kutoo vähemmän hämyisiä tunnelmia. Vähemmän pilveä, enemmän kantria. Yhtä kaikki, todella mielenkiintoista ja hyvää.
Ainakin psychocandy tykkää, eiks jeh?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
jesjoo, kirjoittelen lisää myöhemmin kun tosiaan pitää tästä häippästä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vähemmän pilveä
Kyl tää taisi topikin perustamisen myötä silti loikata muutaman pykälän ylöspäin tutustumislistalla.
This must be what jail / I will scratch
niin, enpä tiedä mitä tohon enää lisäisi, mutta ilahduttavan monipuolista menoa ainakin. se "mummot puhuu kuolemasta" -biisi on kyllä kaikista paras.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ihan oikee pändi oli kyllä spåm
en edelleenkään osaa tästä mitään sanoa paitsi että hyvää musaa ja silleen.
Minusta se levy ei kyllä ole mikään kauhean hyvä. Ei siis mitään paskaa, mutta ei erikoisen hyvääkään.... spöm
Mun mummi ei, ei se osais tehä mitään käytännöllistä. Mutsi kylläkin, ja onhan sekin mummi, mut ei vaan mun
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taiteen keskustoimikunnan puheenjohtajan vanha yhtye
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
A new employee is hired at the Tickle Me Elmo (a cuddly toy which laughs when tickled) factory. The Personnel Manager explains her duties and tells her to report to work promptly at 8.00am.
The next day at 8.45am there is a knock at the Personnel Manager's door. The assembly line foreman comes in and starts ranting about this new employee. He says she is incredibly slow and the whole line is backing up. The foreman takes the Personnel Manager down to the factory floor to show him the problem.
Sure enough, Elmos are backed up all over the place. At the end of the line is the new employee. She has a roll of material used for the Elmos and a big bag of marbles. They both watch as she cuts a little piece of fabric, wraps it around two marbles and starts sewing the little package between Elmo's legs.
The Personnel Manager starts laughing hysterically. After several minutes he pulls himself together, walks over to the woman and says "I am sorry, I guess you misunderstood me yesterday, I said, your job is to give Elmo "two test tickles".
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
vopis asiakeskustelun myötä kaivaa levyn esiin, hieno pändi
Missä pelaa "mummi kutee"- topikki?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Missä pelaa "mummi kutee"- topikki?
Tai "Kummi pukee" :confused::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
YLÖS! Kuuntelin levyn pitkästä aikaa ja onhan tää nyt parhautta :peuk:
Ja tämmöinen tulossa:
Vähänkö kovalta vaikuttaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuuntelin levyn pitkästä aikaa. Melkein kymmenen vuotta ja Toijala mielessään parasta
Pope wrote:Missä pelaa "mummi kutee"- topikki?
Tai "Kummi pukee" :confused::peuk:
Entäs "Mummin tupee"
Pitäis kyl kuunnella taas, poimurin mainitsemat kappaleet vitu best
Last edited by Kalossimies (26.03.2021 22:23)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ostin sen Vesa Kaartinen Kehro-yhtyeen Urdialan joskus tossa ennen joulua lehtipapalta kun oli alennuksessa, mukavaa Penguin Cafe Orchestra -touhua sekin
Pitäis joskus kaivaa taas mummo kutomaan soittimeen, oodi unelle on ainoa biisi joka aikanaan kolahti ja satunnaisesti kännykästä ilmestyy kuulolle, oliskohan siellä muitakin hyviä?
Pages: 1