You are not logged in.
Slowdive on vissiin studiossa tekemässä uutta levyä.
Varikset komentavat
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ei kyllä tuon näytebiisin perusteella ole mikään pakkohankinta, ihan kivaa maalailua ja siinäpä se
p.s.
tossa vielä joku juttu aiheesta: Slowdive and Flaming Lips Members Form Beachy Head, Announce Debut Album
Ihan hyvä biisi tuo oli
Varikset komentavat
Ihan hyvä oli joo, kiinnostaa kuunnella lisää. Aika paljon tuossa oli kaikuja Christian Savillin aiemmasta projektista Monster Moviesta, johon suukeisaroinnista pitävien kyllä kannattaa tutustua.
Ihan hyvä oli joo, kiinnostaa kuunnella lisää. Aika paljon tuossa oli kaikuja Christian Savillin aiemmasta projektista Monster Moviesta, johon suukeisaroinnista pitävien kyllä kannattaa tutustua.
Hyvä biisi minunkin mielestä ja kiitti vinkistä, täytyy Monster Moviehin tutustua myös. Vähän ihmetyttää miten se on mennyt ohi, kun levyjäkin ovat tehneet useamman.
stratum wrote:Ihan hyvä oli joo, kiinnostaa kuunnella lisää. Aika paljon tuossa oli kaikuja Christian Savillin aiemmasta projektista Monster Moviesta, johon suukeisaroinnista pitävien kyllä kannattaa tutustua.
Hyvä biisi minunkin mielestä ja kiitti vinkistä, täytyy Monster Moviehin tutustua myös. Vähän ihmetyttää miten se on mennyt ohi, kun levyjäkin ovat tehneet useamman.
Eipä mullakaan ole kokemusta kuin ekasta albumista Last Night Something Happenedista ja s/t ep:stä, jolla on mm. ambient-biisi nimeltä Rovaniemi, jossa Savill on siis jossain vaiheessa muistaakseni 90-luvun loppua asunut. Ne on molemmat hyviä. Kolmannenkin julkaisun, Transistor ep:n omistan, mutta se taitaa olla heppoisempi. Useamman albumin MM on julkaissut, ehkä muistan tämän myötä itsekin paremmin perehtyä. Spotifyssa näyttää pelaavan.
Jostain syystä jäänyt tämä aiemmin kuulematta. Ihana biisi
Varikset komentavat
“kisses” by Slowdive from the forthcoming album ‘everything is alive’, out September 1st on Dead Oceans.
toinen näyte tulevalta levyltä, skin in the game
kolmas näyte toistaiseksi paras, the slab:
Slowdive Soothes And Stuns On ‘Everything Is Alive’
huomenna ilmestyy
pekka laine arvioi soundissa uutuuden viiden tähden arvoiseksi:
itselleni levy taitaa vielä vaatia lisäkuunteluita, biisit ei mielestäni melodisesti ole ihan samalla tasolla kuin vaikkapa debyytin klassikot, ja cure-vaikutteita olin havaitsevinani, missä ei toki ole mitään väärää. jatketaan harjoituksia, the slab toistaiseksi suosikkibiisini.
Kiinnosti mitä on Slowdive... Tsekkailin joku päivä näytteitä ja ekana lähti tilaukseen uusi levy ku se vaikutti mielenkiintosimmalta No tilasin sitte ne loputkin.. katotaan miten äijän käy... kolmannella levyllä pitäis olla postrock-vaikutteita, ja niin tuntu olevan tossa uudellakin Parin viikon sisään oon viisaampi.
mutta eka levy on paras
mutta eka levy on paras
jees, nimittäin eka comeback-levy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiinnosti mitä on Slowdive... Tsekkailin joku päivä näytteitä ja ekana lähti tilaukseen uusi levy ku se vaikutti mielenkiintosimmalta No tilasin sitte ne loputkin.. katotaan miten äijän käy... kolmannella levyllä pitäis olla postrock-vaikutteita, ja niin tuntu olevan tossa uudellakin Parin viikon sisään oon viisaampi.
laitappa sitten arviota levyistä kun ehdit kuuntelemaan
Vanhoista levyistä kokeellisempi Pygmalion vie selkeesti voiton. Myös Souvlaki on edeltäjäänsä parempi. Semmosia Souvlaki Space Station -tyylisiä biisejä ois saanu olla enemmän poppauksen vastapainoksi. Reunionlevy lunastaa sen mitä Souvlaki ois voinu olla, mutta ei ollut. Uuden levyn elektronisempi meininki miellyttää myös kovasti.
Eli ainaski vielä tuntuu, että levy levyltä paranee, eli eka on heikoin ja uusin on paras, tai jotain sen suuntasta
slowdive eilen suomen turussa:
onko forkalla enää turkulaisia, oliko kukaan paikalla?
onko forkalla enää turkulaisia, oliko kukaan paikalla?
Lueskelen tätä edelleen jonkin verran, vaikka en ole kirjoittanut mitään aikoihin.
Asun Turussa ja olin paikalla.
psykokarkki wrote:onko forkalla enää turkulaisia, oliko kukaan paikalla?
Lueskelen tätä edelleen jonkin verran, vaikka en ole kirjoittanut mitään aikoihin.
Asun Turussa ja olin paikalla.
Oliko hyvä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
EndloseAngst wrote:psykokarkki wrote:onko forkalla enää turkulaisia, oliko kukaan paikalla?
Asun Turussa ja olin paikalla.Oliko hyvä?
Oli hyvä. Olisin ehkä toivonut vähän enemmän biisejä uudelta levyltä. Varmasti kuulun tässä asiassa vähemmistöön. Olen Slowdiven suhteen vielä uusi tulokas ja kuunnellut lähinnä Souvlakia ja sitä uutta. Lopuksi tuli Golden Hair ja Syd Barrettin kuva. Rachel Goswell kertoi olevansa DNA-testin mukaan 4-prosenttisesti suomalainen.
Oikeastaan yllätti, että tämä on Turussa näinkin ison yleisön bändi.
Last edited by EndloseAngst (10.06.2024 14:01)
^
golden hair flow-keikan päätteeksi 10(?) vuotta sitten oli ehkä paras kokemani keikkamuisto ikinä