You are not logged in.
ei tainnu olla viel topikkii? eikö, MIKSEI?
eka 7" ilmestyy kesäkuussa, b-puolesta ilmesty tänään video
ja viimevuotinen kasetti-ep määrää
Huippua musaa.
YÄK YÄK YÄK
YÄK YÄK YÄK
Jos Ambulanssi ja Kassajonossa vaihtaisi paikkaa keskenään niin ton EPn biisijärjestys olisi minun suosikkijärkkä.
uus viteo:
ja wanha:
YÄK YÄK YÄK
Ei ole kyllä minunkaan genreni tämä
Tuanoi saatana.
hezma wrote:YÄK YÄK YÄK
kiitos kun ilmoitit
huonosta musamaustasi
Mä oon niin onnellinen, että piiiiiiiitkästä aikaa Suomessa tehdään "mun" musaa. Tvärtom ja Teini-pää. Olen ikuisesti rakastunut
marjapoimuri wrote:hezma wrote:YÄK YÄK YÄK
kiitos kun ilmoitit
huonosta musamaustasi
:center:!
Tuanoi saatana.
Mä oon niin onnellinen, että piiiiiiiitkästä aikaa Suomessa tehdään "mun" musaa. Tvärtom ja Teini-pää. Olen ikuisesti rakastunut
tähän vielä lokit kolmanneksi åhå vuoden paras keikka tammikuun alussa mainittu
Hyvää poppia ja hyvä Abba cover. Monesti kuunneltu jo
hezma wrote:YÄK YÄK YÄK
liityn joukkoonne
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
7" sinkku ilmestyi kai tänään, hotelliin / 112
ihan pl, mutta melkein parempaa oli edellinen kasetti-ep tai en tiiö
Ostin kuitenkin äxän vikan kappaleen seiskaa koska varma groweri ja tulevaisuuden keräilyharvinaisuus (en myy, kysykää perikunnalta aikanaan)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
uus biisi (tai kuulemma aika vanha, mutta äänittivät sinkun yhteydessä jos oikein ymmärsin):
uus biisi (tai kuulemma aika vanha, mutta äänittivät sinkun yhteydessä jos oikein ymmärsin):
Tämähän oli jopa ihan hyvä kappale.
Muut säveltäjät saattavat tehtailla kaikenvärisiä cocktaileja, minä tarjoan yleisölle puhdasta kylmää vettä.
Saako tota seiskaa enää mistään? Vähän unohtui sen ostaminen tossa noin niinkusta.
Saako tota seiskaa enää mistään? Vähän unohtui sen ostaminen tossa noin niinkusta.
Mä ostin Stupidosta
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Täytyy käydä torstaina tai perjantaina kaupoilla, joska vaikka sais Stupidosta vielä. Muuten laitetaan tilaukseen Äxästä ja noudetaan sit joskus.
Oranssifestien keikka:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tulevan levyn nimi "Maailma kyllä odottaa" kuvastaa kokonaisuuden toiveikasta tunnelmaa, jota säestävät särökitarat ja pöhköpop-fillit.
Tulevan levyn nimi "Maailma kyllä odottaa" kuvastaa kokonaisuuden toiveikasta tunnelmaa, jota säestävät särökitarat ja pöhköpop-fillit.
Julistan tämän jo vuoden 2021 parhaimmaksi äänitteeksi. En korjaa syksyllä.
Sen kassun biisit on edelleen tehosoitossa striimipalveluista. Aivan mahtavaa musaa.
Oma lehmä ojassa tässä, koska miksasin ja masteroin tämän, mutta kyseessä siis Heydayn (jos myös 3/5 Teini-Päästä soitti) raunioille perustettu duo ja ensimmäinen julkaisu. Tässä on tällainen Sarah Records-suomeksi homma, minkä vuoksi tätä oli tosi hauska tehdä.
Last edited by dadadrlrl (26.03.2021 04:16)