You are not logged in.
Mitä sää mouhoot täällä!
SITÄ ETTÄ PARAS LEVY IKINÄ, EI VAIN PARAS BÄNDI IKINÄ JONKA KAIKKI JO TIESIKIN
Pitäsköhän kuunnella KT tänään.
ELIKKÄS LOPETTAKAA TURHA JA VÄÄRÄ ELÄMÄNNE
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:ELIKKÄS LOPETTAKAA TURHA JA VÄÄRÄ ELÄMÄNNE
naapurit (ei kuulu tänne)
KUUNNELLAAN SITÄ MAAILMAN PARASTA LEVYÄ
Jo kersana mietin, että miltähän tuntuisi tehdä sanomalehdessä säännöllisesti ilmestyvää sarjakuvaa. (En varsinaisesti unelmoinut asiasta, koska en osannut unelmoida mistään. Unelmoimisen, tulevaisuuteen toiveikkaasti asennoitumisen, opettelin vasta vuosikymmeniä myöhemmin.)
Pari vuotta sitten aivoherneeseen putkahti sarjakuvaidea kissasta, joka saapuisi – tai väittäisi saapuneensa – ulkoavaruudesta tekemään havaintoja planeettamme tilasta ja asukkaiden touhuista. Syntyi Kosmoskatti, joka alkoi seikkailla Rantapohja-lehdessä siihen aiemmin piirtämäni Nurinkurin-sarjan tilalla.
Äsken huomasin, että eilen torstaina ilmestynyt Kosmoskatti on strippi numero 100. Nyt on siis aika juhlistaa ja nostaa kupillinen. Kuumalla kahvilla etäkippis kosmokseen! Raottakaamme maskia ja ottakaamme kunnon kulaus.
(Ps. Musapuolesta tämän verran: Toinen sooloalbumini on äänitetty ja jo miksattukin. Sen ilmestymisestä kerron tarkemmin myöhemmin. Huh, AAVAA sai upeaa jatkoa, kehtaan kehua. Myös Radiopuhelimet on treenannut nipullisen uusia mahtiralleja. Niistä enemmän bändin Facebook-sivuilla jossain vaiheessa.)
Aurinkoa päähän!
akustista ei kenekään maa -albumia tulee aika harvakseen kuunneltua, lähinnä vain yksittäisiä biisejä, mutta sillähän vinyyliversiolta jätettiin kaksi cd-biisiä pois, lisäksi yksi biisi (joka olisi toki mahtunut cd:lle) julkaistiin ainoastaan diginä (kaukorakkaus).
mutta se, että toinen vinyyliltä pois jätetyistä biiseistä oli kapteenin kuolema, oli kyllä anteeksiantamatonta, olihan kyseessä kiljun ja nimibiisin ohella ehkä levyn paras veto:
itse olisin paljon mieluummin tiputtanut vaikka mennään metsään -biisin, mutta nää nyt on näitä.
Voi hemmetti että voi olla hyvää musaa, täällä mökillä vinyylit pyörii, äsken hiljaista! ja nyt Maasäteilyä, maailman parasta musaa, että osaakin olla hyvää
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Maailman paras bändi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Circle on aavistuksen paremoi.
Lol ei ole, kysy vaik lehtisalolta
vähän uudistunutta soundia
Iha ok.
https://levonillelaskenluojani.podbean.com/
Jarno Mällinen haastattelussa. SS foorumi maininta!
Mällisellähän oli paremmat mielipiteet black midistä/countrystä ja nurmion levystä kuin foorumilla/foorumeilla
ihan mielenkiintoista keskustelua ja tuli mieleen että carlo rovellin kirjoja vois hankkia, taitaa olla just semmoista settiä mikä itseäni tällä hetkellä kiinnostaa.
GALLERY: 24.7.2021 Radiopuhelimet & The Flaming Sideburns @ Logomo, Turku
näähän olis kai viikonloppuna keikalla ääniwallin pihalla mutta itse oon landella tuolloin
GALLERY: 24.7.2021 Radiopuhelimet & The Flaming Sideburns @ Logomo, Turku
näähän olis kai viikonloppuna keikalla ääniwallin pihalla mutta itse oon landella tuolloin
Eiks se ääniwallin keikka ole vasta elokuussa?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:GALLERY: 24.7.2021 Radiopuhelimet & The Flaming Sideburns @ Logomo, Turku
jaa, voi olla. vaikka saa nyt nähdä tuleeko keikoille enää mentyä, mutta katsotaan. pitäis kuluttaa toistasataa euroa smartumeita, mutta niitä ei voi käyttää etänä, enkä saa aikaiseksi lähteä lippukaupoille, rasittavaa.
joulukuussa kai myös se joku akustinen erikoiskeikka on the rocksissa joka siirtyi jo vuodella.
jookcha wrote:psykokarkki wrote:GALLERY: 24.7.2021 Radiopuhelimet & The Flaming Sideburns @ Logomo, Turku
jaa, voi olla. vaikka saa nyt nähdä tuleeko keikoille enää mentyä, mutta katsotaan. pitäis kuluttaa toistasataa euroa smartumeita, mutta niitä ei voi käyttää etänä, enkä saa aikaiseksi lähteä lippukaupoille, rasittavaa.
joulukuussa kai myös se joku akustinen erikoiskeikka on the rocksissa joka siirtyi jo vuodella.
Ääniwallissa siis 28.8. Mulla taitaa olla lippu tonne, mutta kattellaan nyt.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Odottele Psyko rauhassa koronan loppumista tai kunnon tilannette ja sitten vanhaan malliin nauttimaan keikoille!
bzort glorf bööth
Oliskohan Hiljaista! Kuitenkin näiden paras levy? Vinyyli soimassa, ihan parasta ikinä, uskomatonta neroutta koko levy
Ei, mutta pitääpä kuunnella silti pitkästä aikaa.
tulkoon syys
tulkoon syys
Ei tämmöstä.
Radiopuhelimet • Osa 1
Artikkeliparin ensimmäisessä osassa käsitellään rockyhtye Radiopuhelimien tuotantoa vuosilta 1987–1993
artikkelin kakkososa:
Radiopuhelimet – varmaa hapuilua
30.11.2021 | Kirjoittaja: Niko Peltonen
Radiopuhelimet • Osa 2