You are not logged in.
Tämmönen henkilö kun Anthony Veasna So. Sen vanhemmat muuttaneet Kambodzasta pakolaisina Jenkkeihin. Tähteys alkanut olla nurkan takana, kirjallisuuspiireissä mietitty et tässä on tuleva superstara joka tuo sitä kaivattua toisen polven maahanmuuttajan ääntä, kovalla rahalla tuotettu eka kirja tulossa ens syksynä. Ja nyt sitten tyyppi oli 28-vuotiaana löydetty kuolleena.
Ja tää sen kirjoittaminen, voi jumalauta ja perskeles, niin makoisaa lausetta, että. Kannattaa uhrata kuukauden yksi ilmainen New Yorker -artikkeli tähän linkkiin: https://www.newyorker.com/magazine/2020 … cks-donuts
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nordinin kirjan toinen painos loppuunmyyty, adlibriksessä jonku listan ykkösenä, kirjastossa 500+ varausta.
Toi kansi ainakin herättää päättymätöntä riemua, mitä ihmettä
sain tän muuten joululahjaksi
JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!
ei siinä kyllä ton kuvan mukaista koteloa tullut, mutta joku "kahden kirjanmerkin taktiikan" mukainen naru siellä sisällä oli
jookcha wrote:Toi kansi ainakin herättää päättymätöntä riemua, mitä ihmettä
https://www.siltalapublishing.fi/wp-con … 00x500.jpgsain tän muuten joululahjaksi
JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!
ei siinä kyllä ton kuvan mukaista koteloa tullut, mutta joku "kahden kirjanmerkin taktiikan" mukainen naru siellä sisällä oli
lukurapsaa odotellessa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
parhaat kahden kirjanmerkin taktiikan (KKT) kirjat:
1. päättymätön riemu
2. neuromaani
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En löydä Peter Kingsleyn Todellisuus kirjaa helmetistä tai internetistä.
Törmäsin kuitenkin goodreadsissa kirjaan Hitlerin tabut - Kolmannen valtakunnan huumeinen todellisuus. Vois ehkä lukea.
Jos sinun pitää suositella yhtä kirjaa taloudesta mikä se on?
Jos sinun pitää suositella yhtä kirjaa taloudesta mikä se on?
Max Weber : Protestanttinen etiikka ja kapitalismin henki
Lähes 800 varausta!https://t.co/TdGqmngIAt pic.twitter.com/uwWZKNDa7O
— Maria Nordin (@MariaNordin) February 12, 2021
psykokarkki wrote:jookcha wrote:Toi kansi ainakin herättää päättymätöntä riemua, mitä ihmettä
https://www.siltalapublishing.fi/wp-con … 00x500.jpgsain tän muuten joululahjaksi
JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!
lukurapsaa odotellessa
Oon aika hidas ja huono lukija, mutta tänään viimein aloitin, ihan hyvältä vaikuttaa. Tosin vasta sivulla 32 että juuh
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mielipiteitä Egon Friedellin Uuden ajan kulttuurihistoria sarjasta?
Hitto, että on rumat kannet noissa uusimmissa painoksissa.
Haluaisin lainata kirjastosta Arthur Schopenhauerin kirjan 'Taito olla ja pysyä oikeassa'. Mutta sitä ei voi varata. Kappaleita 3, niistä 2 status kadonnut.
Haluaisin lainata kirjastosta Arthur Schopenhauerin kirjan 'Taito olla ja pysyä oikeassa'. Mutta sitä ei voi varata. Kappaleita 3, niistä 2 status kadonnut.
Tosta löytyy pdf: https://netn.fi/sites/www.netn.fi/files … apysya.pdf
muumipoimuri wrote:Haluaisin lainata kirjastosta Arthur Schopenhauerin kirjan 'Taito olla ja pysyä oikeassa'. Mutta sitä ei voi varata. Kappaleita 3, niistä 2 status kadonnut.
Tosta löytyy pdf: https://netn.fi/sites/www.netn.fi/files … apysya.pdf
Kiitos mutta luen vain paperikirjoja. Tuosta voi tietty tyypata että onko kirja lukemisen arvoinen.
En ole koskaan Grishamia lukenut. Remestä olen lukenut 2-3 kirjaa ja ne oli ihan jees.
Katsoin eilen Alber Camyy dokkarin. Ei siinä niitä kirjoja ihan hirveesti keritty käsittelemään, varsinkaan Fallia. Luin sen joskus kauan aikaa sitten. Ei ollut kummoinen, saattoi jopa vähän ärsyttää. Sivullisen lukemisesta ei ole montaa vuotta. 3/5 kirja sekin. Esseitä kirja ollut lukulistalla monta vuotta. Camyyn alkuaikojen bestiksen Sartren kirjoja en ole tainnut lukea, Eksistentialismikin on humanismia tjsp ollut kauan lukulistalla.
Kaks ylintä osuu kyl maaliin, toi kolmas vaihe on vielä kokematta mutta aika vois olla kypsä
Last edited by jookcha (22.03.2021 12:12)
tää vaikuttaa mielenkiintoiselta:
Mielen matka tuonpuoleiseen eli miten palkittu tietokirjailija kokeili huumeiksi luokiteltuja aineita valvotusti ja sukelsi henkisyyteen
elikkäs Michael Pollan : Tuntematon mieli
Oletko lukenut jonkun suomalaisen poliitikon kirjan?
Oletko lukenut jonkun suomalaisen poliitikon kirjan?
Olen. Sä oot kysyny tätä aikasemminkin.
muumipoimuri wrote:Oletko lukenut jonkun suomalaisen poliitikon kirjan?
Näin mä vähä ajattelinki.
Jutut loppu eli alan kierrättää alusta vanhoja.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Oletko lukenut jonkun suomalaisen poliitikon kirjan?
Näin mä vähä ajattelinki.
Jutut loppu eli alan kierrättää alusta vanhoja.
En muista lukeneeni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
SAuvisen uus kirja on adlibriksen mukaan kaunokirjallinen. En tiiä viittiikö.
Vai onks toi ny sit "asiaproosa"?
Last edited by muumipoimuri (05.05.2021 19:28)
SAuvisen uus kirja on adlibriksen mukaan kaunokirjallinen. En tiiä viittiikö.
Vai onks toi ny sit "asiaproosa"?
Eikös se ole esseekokoelma.
muumipoimuri wrote:SAuvisen uus kirja on adlibriksen mukaan kaunokirjallinen. En tiiä viittiikö.
Vai onks toi ny sit "asiaproosa"?Eikös se ole esseekokoelma.
Adlibris kuvauksessa sanottiin auvisen ensimmäinen kaunokirjallinen teos. Kai ne jutut on sit kirjotettu ikäänkuin proosamuotoon?
Juha Hurmeen Niemi jatko-osa Suomi on menny ihan ohi. Ja pitää varmaan kans lukee toi Hullu.
Vieläkö kirja antikvariaatit on voimissaan? Ei ole tullu käytyä vuosiin. Vieläkö alppilassa ehkä porvoonkadulla on se kirjakauppa mita pitää se nuori kaveri.
Onhan noita pitkin kyliä. Ota bussi kaupunkiin ja eikun ihmettelemään.
Nyt korona-aikana kävelyillä tullut aika paljon noiden ikkunoita katseltua, ja olen mä noita katsellessa aika usein miettinyt että miten nämä kaikki pysyy hengissä. Samaa hämmästelyä aiheuttaa se, että Helsingissä on useampi leffadivari, plus leffoja diilaa myös kourallinen antikvariaatteja. Esim. Lontoossa ei taida olla yhtään leffadivaria.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:SAuvisen uus kirja on adlibriksen mukaan kaunokirjallinen. En tiiä viittiikö.
Vai onks toi ny sit "asiaproosa"?Eikös se ole esseekokoelma.
Adlibris kuvauksessa sanottiin auvisen ensimmäinen kaunokirjallinen teos. Kai ne jutut on sit kirjotettu ikäänkuin proosamuotoon?
Jää tämä kirja lukematta.