You are not logged in.
Tuanoi saatana.
Niilon instaränni kommenteissa ihmetellään miksi on ostanut tupakkia. Onko Niilo tupakkimiähiä?
Tuanoi saatana.
Niilon instaränni kommenteissa ihmetellään miksi on ostanut tupakkia. Onko Niilo tupakkimiähiä?
Oisko äiteen röökit.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Katoin tätä julkaisua, ja olin silleen, että niilo tulos kuntouttavasta työtoiminnasta.
how they run this show.
Mites forkalle uppoaa suomalaisen tubeskenen japanilaisvahvistus Gen Takagi? Hassis ainakin messissä bandwagonissa. Symppis videoita ja hyvä meininki, kyllä näitä ihan mielellään katselee
Last edited by Kalossimies (12.02.2021 01:29)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
WOW
Ilmeisesti niilo on saanut tarpeekseen tubejulkkiksena olemisen varjopuolista ja on tauolla.
Ketkä on suomen sakeimmat twitch striimaajat? Ei pelaamista.
Ennen kuin metaverse valmistuu on jo uutena juttuna vtuberit. Eli tubetusta piirrettynä avatarina.
Ennen kuin metaverse valmistuu on jo uutena juttuna vtuberit. Eli tubetusta piirrettynä avatarina.
Kuulostaa juuri siltä mitä maailma on odottanut eiq mitäs
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
R.I.P. Niilon legendaarinen pumputtaja
how they run this show.
Markorepairsin kanava poistettiin
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
Markorepairsin kanava poistettiin
Z Is for Zpede wrote:Markorepairsin kanava poistettiin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Niilolla uusi 3,5 l pumputtaja. Niilon mukaan lahjoituksena, mutta pahanilmanlinnut väittää, että äite ois Puuilosta hakenut.
how they run this show.
Oletteko nähny arto lauri pasi vihermaha hahmon?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Teemu Selänteen pitäs rupee striimaa sen omaa talkshow ohjelmaa tubes.
(koko juttu vain aamulehden tilaajille)
Nyt puhuu 42 päivää suorassa lähetyksessä ryypännyt Jouko, 41 – Väittää tienanneensa hurjan summan: "Suomessa se vaan menee niin"
Pitäsköhän mun ruveta striimaamaan twitchiin?
Mä haluisin tehä samaa mitä tuolla suomen striimaus skenessä tehdään eli lukee ja kommentoida mitä ihmiset chattiin kirjottaa.
Mä haluisin tehä samaa mitä tuolla suomen striimaus skenessä tehdään eli lukee ja kommentoida mitä ihmiset chattiin kirjottaa.
laita linkkiä sitten
Niilolla on 100k tilajaa täynnä. Katselumäärät on tosin 2-4k luokkaa.
Kova meno: venäläisessä propagandaohjelmassa todisteena Suomen natsimielisyydestä käytetään vanhaa Niilo22-video, jossa Lempäälän keisari luikauttaa "Suomi suomalaisille". pic.twitter.com/jLmHnMWsGa
— Petri Jääskeläinen (@KmyBeat) September 13, 2024