You are not logged in.
eikö buffalo tomille ole muka omaa otsikkoa
Buffalo Tom kyllä ansaitsisi sen.
Ei aukene kyllä mulle että mikä tässä niin erikoista ja radioonsopimatonta on. Aika straight forward poppia.
Ihan hyvältä kyl kuulostaa.
^Kieli, pitäisi laulaa suomeksi.
^Kieli, pitäisi laulaa suomeksi.
Mielenkiintoista. Tai olla aika tiukat raamit levymoguleilla siitä mikä on radiohittimusaa.
Last edited by muumipoimuri (27.01.2021 12:11)
Paperi T, onko black metalin diggailusi pilannut korvasi? Jos olet yhä töissä Radio Helsingissä niin miksette soittaneet Suadia enempää? Kyllä isot ulkomaalaiset tähdet pysyvät suosittuina ilman teidän työpanosta.
Juge Radio Helsingin foorumilta voisi tietää vastauksen.
bzort glorf bööth
Kuuntelin ton Suadin levyn. Ihan ok, hyvä laulaja. Ehkä vähä kuitenki kaipaisin edes jotain erikoista twistiä. On vähä turhankin peruspoprockia. Ja tuotanto on kanssa semmosta tasapaksua radiomusiikki tuotantoa. Ehdottomasti kyllä radio friendly musiikkia. Kiinnostavampi kuitenkin kuin monet muut suomalaiset mainstream soololaulajat.
Last edited by muumipoimuri (30.01.2021 22:42)
Buffalo Tom maininnasta tuli mieleen samojen ysäriaikojen Grant Lee Buffalo. Ainakin Fuzzy ja Shining Hour oli hyviä.
Grant Lee Buffalo Tom ei ikinä uponnut mulle, saa perustaa topsun jos siltä tuntuu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ei taida otsikkoa löytyä, mutta RIP-palstan kommenttien perusteella ollut suuri suosikki monelle.
Samaa just mietin, aattelin että PC Music -otsikossa ois jotain juttua mutta olikohan sellastakaan vai eikö vaan löydy haulla.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
muistatteko kun postasin otsikon jollekin hämärälle artistille, jotain kokeellista elektroa/vaporwavea tms. ja laitoin bandcamp-linkin? nyt en millään muista mikä se oli enkä löydä otsikkoa ja kun mietin että siinä otsikossa oli jotain hämäriä merkkejä niin hävisiköhän moinen siinä kun palsta siirrettiin uuteen ympäristöön? nythän täällä ei enää toimi kaikki semmoiset merkit mitä aiemmin ja esim. se postaus mihin olin kerännyt kaikkia palstalta löytymättömiä hymiöitä yms. merkkejä hävisi tuolloin myös?
no täytyy himassa etsiä koneelta jos ei kukaan muista
muistatteko kun postasin otsikon jollekin hämärälle artistille, jotain kokeellista elektroa/vaporwavea tms. ja laitoin bandcamp-linkin? nyt en millään muista mikä se oli enkä löydä otsikkoa ja kun mietin että siinä otsikossa oli jotain hämäriä merkkejä niin hävisiköhän moinen siinä kun palsta siirrettiin uuteen ympäristöön? nythän täällä ei enää toimi kaikki semmoiset merkit mitä aiemmin ja esim. se postaus mihin olin kerännyt kaikkia palstalta löytymättömiä hymiöitä yms. merkkejä hävisi tuolloin myös?
no täytyy himassa etsiä koneelta jos ei kukaan muista
on topikki n äköjään hävinnyt, mutta bändi siis aum solar temple, tai ॐ҉ ????? ?????? ja albumin nimi L♢NG░LIVΞ░THΣ░NΞW░FLΣSH (インターフェース). oliskohan pitänyt yrittää lisäillä vuoden levyt -listalleni
biisit 4, 7 ja 8 muistaakseni parhaat
tunteeko joku semmoista bändiä kuin mudbath? jostain syystä meidän roskahuoneessa oli läjä niiden vinyylialbumia nimeltä corrado zeller
discogsin mukaan kai jotain doomia tms. en tiiö, otin siitä läjästä huvikseen pari kappaletta talteen kun oli kassi mukana kun vein just lehtiä. että jos jotakuta kiinnostaa moinen
^ ei taida ketään kiinnostaa, ihmekö että levyt oli dumpattu, tosin siistiin pinoon epäviralliselle "kierrätys"pöydälle. tekee vain vähän pahaa kun näkee levyjä tai kirjoja menossa roskiin. no ehkä joku (okko, herätys!) pelastaa ne loputkin
marilyn mansonillekaan ei topikkia ole, toisaalta miksi olisi, mutta nyt sitten tämmöistä, levy-yhtiökin antoi jo kenkää:
”Hän hyväksikäytti minua kauheilla tavoilla vuosien ajan” – Marilyn Manson vakavien syytösten kohteena
Perus funeral tuuttaukselta ja huudolta kuulosti mudbath, ei se huono ollu.
Tällä viikolla lähtee taas levyjä dumppiin
pitäisköhän dumpata divariin noi
mutta levyjen roskiin heittäminen on syntiä!
brent faiyaz vaikuttaa ihan ok:lta, ainakin noi 2 uusinta sinkkua toimii. tommosta kepeää rnb/räppitouhua. tuleva levy saattais jopa kiinnostaa, edellisistä näköjään otettu fyysisenä vain todella limited vinskat, mutta saahan nuo varmaan netistä imutettua jos sen verran kiinnostuu
tunteeko joku semmoista bändiä kuin mudbath? jostain syystä meidän roskahuoneessa oli läjä niiden vinyylialbumia nimeltä corrado zeller
discogsin mukaan kai jotain doomia tms. en tiiö, otin siitä läjästä huvikseen pari kappaletta talteen kun oli kassi mukana kun vein just lehtiä. että jos jotakuta kiinnostaa moinen
Ai niin, päivitystä kun kävin eilen roskahuoneessa: yksi LP oli vielä jäljellä, loput oli viety
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nyt kun yksi kohubändi on selvitetty, niin kertokaas mikä tämä villisti hypetetty SAULT mahtaa olla? tehkää topikki jos on aihetta tai postatkaa vaikka tänne joku hyvä ja edustava yksittäinen biisi, kiitos.
Veruca Salt
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
SAULT on käsittääkseni kollektiivi, jonka jäsenet ovat pysytelleet enempi tai vähempi anonyymeinä. Ei esim. tää biisi ainakaan huono ole:
^ ok kiitos, jollain lailla tulee GOAT mieleen tai en tiiö
^ ok kiitos, jollain lailla tulee GOAT mieleen tai en tiiö
Ei kyllä tullut yhtään goat mieleen kun joitain kuukasia sitten tuon saultin kuuntelin. Ihan ok taustamusaa se oli
”Vuoden 2020 kiinnostavin suomalaisyhtye” julkaisi uuden ep:n
Eri mieltä fränän kanssa.
^ pisteet kuitenkin siitä ettei ole mitään ihan tavallista menoa.
^ Keikalla nähnyt monesti vanhallakin kokoonpanolla ja Emilia on kiva tyyppi. Olen ehkä jäävi sanomaan mitään (ihan kuin se ois mua ennenkään estänyt), mutta vähän päivästä kiinni ollut mun kohdalla näiden diggailu. Just nyt en taida jaksaa kuunnella.
Kiva kuulla viime vuoden kiinnostavimman yhtyeen tuoretta matskua.
bzort glorf bööth