You are not logged in.
Ei ei ei.
Miks ei?
Kyllä mä näen että pari-kolmekymppiset joraa tätä diskossa ja keikoilla. Tää biisi alleviivaa entuudestaan sitä mun kelaa, että Litku on eräänlainen hypnagogic pop suomi-edition. Kasarisyntsapoppi-iskelmää menty tekemään ja siinä onnistuttu ihan hyvin. Mona oli imo biisinä kiinnostavampi, mut mitäpä näistä.
Litkun laulussa on jotain pahasti pielessä, tai siinä tyylissä mitä se vetää, ei sovi taustojen kanssa yhteen ollenkaan. Sanotukset myös aika huonoja.
Last edited by hezma (05.02.2021 20:15)
Mukava uusi biisi.
Katsoin Ylen Minun musiikkini ja nyt päässä soi Mona. Hyvä versio oli tuossa siitä.
bzort glorf bööth
Litkun laulussa on jotain pahasti pielessä, tai siinä tyylissä mitä se vetää, ei sovi taustojen kanssa yhteen ollenkaan. Sanotukset myös aika huonoja.
Tämä on kyllä ihan totta, että Litkun honotus sopii noin keskimäärin siihen nuhaprogeen paremmin kuin tällaiseen. Mut toisaalta se ristiriita tässä just tekee siihen "sen".
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kunnon IHANA ralli
Tuohan on siis melkein joka biisissä toistuvaa IV-VII-III-VI -kertosäettä ja tietysti sanoituksia myöten aivan puhdasta iskelmää eli täysin ymmärrettävää että on listaykkönen ja mainoksissa ja soittaa suomipop festareilla. Todella vaikea hahmottaa miksi tästä hipster piireissä jaksetaan innostua mutta mitäpä minä olisin näistä ennenkään ymmärtänyt
Last edited by HannaEbola (12.02.2021 14:39)
Tämä oli hyvä.
On kyllä melko kova retroteknosoundivillitys meneillään popkentällä. Ollut jo jokusen vuoden.
Jaa pitää varmaan kuunnella noita levyjä tarkemmin. En ole tähän kauheesti kiinnittäny huomiota, paitsi mäsää kuunnellu.
Tour de france jos olis laitettu euroviisuihin nii olis muute voittanu.
Hyvä biisi. Tein heti vaporwaven tosta, arvasin että kuulostaa vielä paremmalta hidastettuna
Linkkiä plz
ydis wrote:Hyvä biisi. Tein heti vaporwaven tosta, arvasin että kuulostaa vielä paremmalta hidastettuna
Linkkiä plz
Joo, kiinnostais täälläkin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Okei luin just vasta ensimmäistä kertaa että se on klemetti eikä klementti
Son of Dad wrote:ydis wrote:Hyvä biisi. Tein heti vaporwaven tosta, arvasin että kuulostaa vielä paremmalta hidastettuna
Linkkiä plz
Heh, tuossa on niin käppäset sanoisinko internet club -henkiset editit jotka eivät mene ihan täysin taimiin, että enpä taida. Ehkä jos joskus jaksan editoida tuon kunnolla
psychocandy wrote:Son of Dad wrote:Linkkiä plz
Heh, tuossa on niin käppäset sanoisinko internet club -henkiset editit jotka eivät mene ihan täysin taimiin, että enpä taida. Ehkä jos joskus jaksan editoida tuon kunnolla
emme pyydä vaan vaadimme
On kyllä kiinnostavinta Litkua nämä uudet biisot. Täytyypä tsekata toi levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuuntelin levyn pari kertaa tässä aamupäivällä ja onhan se hyvä. Huippuhetket Tour de France ja Mona.
Varikset komentavat
Tour de france tosiaan hyvä mutta ei noi muut biisit herätä kovin kovaa kiimaa. Taidan kuitenkin ostaa tuon Taika tapahtuu levyn.
Alkuun olin tästä uudesta tyylistä että "meh", mutta sitten yks päivä tuli radiosta Tour de france ja kuulosti hyvältä. Ihan pl toi Google Earth Rock myös. Litkun jutut ei ole kovin paljon sytyttänyt Horror '15 jälkeen, tälle uudelle aion kuitenkin antaa mahdollisuuden.
Parasta litkua sitten taika tapahtuun tämä uusi rieska Hienot on saundit. Klemetti tekee viiden vuoden sisään biisejä suomipopilla soiville artisteille
Last edited by ydis (22.03.2021 15:13)
Tour de france tosiaan hyvä mutta ei noi muut biisit herätä kovin kovaa kiimaa.
Kuuntelin kokonaan. Lippisbiisi ok ja google earth semihyvä, mutta muuten ei jostain syystä biisit iske.
Parasta litkua sitten taika tapahtuun tämä uusi rieska Hienot on saundit. Klemetti tekee viiden vuoden sisään biisejä suomipopilla soiville artisteille
Olen tässä itse tullut siihen tulokseen, että Ding Ding Dong ja tämä uusin menevät jopa Taika tapahtuun ohi. Tommonen "kevytproge" on lopulta vähän vaikea genre, ja se levy jäi kyllä sittenkin aika vähälle kuuntelulle hittibiisien ulkopuolella. Toistaiseksi tämän levyn loppupuoli on tuntunut vähän "obskuurilta", mutta katsellaanpa, eka puolisko joka tapauksessa varmaan parasta musaa mitä Suomessa on tänä vuonna julkaistu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En tiedä mitä on kevytproge ja miksi genreistä pitää ylipäätään puhua, mutta itseni mielestä taika tapahtuun biisit paljon parempia kuin ding ding dongin biisit. En toki ole kumpaakaan paria kertaa enempää pyöräyttänyt. Tämä uusin rieska saattaa soida kolmannenkin kerran
Genret ovat olemassa ammattitaidottomia musajournalisteja varten, joilla ei kapasiteetti riitä sen syvempään musiikkianalyysiin. Helpottaa työtä kun voi vaan työntää asioita pieniin ahtaisiin karsinoihin, eikä tarvitse pohtia, mitä siinä musiikissa itse asiassa tapahtuukaan. Itse vierastan asioiden, erityisesti taideteosten, sullomista joidenkin pienten täysin turhien nimittäjien alle.
Huom! en viittaa ammattitaidottomalla musajournalistilla kalossimieheen joka on niitä harvoja hyviä musakritiikkejä kirjoittavia Suomessa.
Last edited by ydis (26.03.2021 12:56)
Genret ovat olemassa ammattitaidottomia musajournalisteja varten, joilla ei kapasiteetti riitä sen syvempään musiikkianalyysiin. Helpottaa työtä kun voi vaan työntää asioita pieniin ahtaisiin karsinoihin, eikä tarvitse pohtia, mitä siinä musiikissa itse asiassa tapahtuukaan. Itse vierastan asioiden, erityisesti taideteosten, sullomista joidenkin pienten täysin turhien nimittäjien alle.
Huom! en viittaa ammattitaidottomalla musajournalistilla kalossimieheen joka on niitä harvoja hyviä musakritiikkejä kirjoittavia Suomessa.
Minusta genre on hyvä käytännöllinen tapa tiivistä kuvaus musiikista, samalla tavalla kuin esim ismeissä on asiat pakattu yhteen sanaan. Mutta ei sitä niin tosissaan ja definitiivisesti tarvi ottaa. Vaikka nykyään niin moni musiikki on sekotus niin montaa genreä että hankalaahan se on.
Genret ovat olemassa ammattitaidottomia musajournalisteja varten, joilla ei kapasiteetti riitä sen syvempään musiikkianalyysiin.
En ihan näin ilmaisutaitolukiovastausta odottanut, mut carry on.
Taika tapahtuu saapui postissa tänään. Oikein hyvä ensipyöräytyksen jälkeen. Mukavat progevibat. Liisa paras biisi. En ole kaikkia levyjä kokonaan kuunnellut, mutta kyllä tämä taitaa paras olla. Ehkä jopa selvästi.
Taika tapahtuu saapui postissa tänään. Oikein hyvä ensipyöräytyksen jälkeen. Mukavat progevibat. Liisa paras biisi. En ole kaikkia levyjä kokonaan kuunnellut, mutta kyllä tämä taitaa paras olla. Ehkä jopa selvästi.
A-puoli selkeesti parempi.
Mitähän nyt?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi