You are not logged in.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Missä voi kuunnella?
Taitaa löytyä vain vinyylimuodossa.
On se nyt kumma kun bändit ei osaa laittaa tuotoksiaan näytteille internettiin
muumipoimuri wrote:hiirimattona wrote:Paljon on sellaisia levyjä listoilla, jotka on itsestä kehnoja ja/tai tylsiä niin ei tee siksikään mieli osallistua näihin listoihin.
Eikai Mestarin kynsi ole kehno ja/tai tylsä?
Hiiriksen mielestä taatusti on
Itseni mielestä tokan biisin loppu ja kolmannen alku kovaa kamaa, loppulevyhän on varsin kökkö ja kyseessä on bändin huonoin levy.
On tylsä. Plus en pääse yli tuosta albumin nimestä.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
Vittu kiukuttaa ihan saatanasti.
Mestarin kynsi omastakin mielestäni Oranssi Pazuzun huonoin levy, mutta ihan hyvä silti. Kosmonument oli sellainen, ettei heti lähtenyt, mutta muutoin olen kai aina laittanut Oranssi Pazuzun julkaisut listoilla vuoden ykköseksi, silloin kun niiltä on levy tullut.
levy on forumistien kollektiivinen suosikki niin heti aloitetaan backlash
forkka edelleen kunnon hipsterifoorumi
itsehän aloitin backlashin jo ennnen kuin se oli coolia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onhan se nyt pikkasen innovatiivisempaa ja erityisempää musiikkia ku pari ekaa levyö.
Niin ja tämä Mestarin kynsi on ehkä paras foorumin äänestyksen voittanut levy.
omasta mielestä mestarin kynsi paras pazuzun lätty. mutta en olekaan hevari kuten yllättävän moni täällä
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Onhan se nyt pikkasen innovatiivisempaa ja erityisempää musiikkia ku pari ekaa levyö.
Mikä siitä tekee innovatiivista ja erityistä? On vähän yhdistelty jousisoittimia, konesäksätystä ja steve reichia metalliriffeihin, vuonna 2000 nämä
muumipoimuri wrote:Onhan se nyt pikkasen innovatiivisempaa ja erityisempää musiikkia ku pari ekaa levyö.
Mikä siitä tekee innovatiivista ja erityistä? On vähän yhdistelty jousisoittimia, konesäksätystä ja steve reichia metalliriffeihin, vuonna 2000 nämä
Onhan siinä jo aika paljon, verrattuna alkupään tuotannon perinteisempään metallimusiikkiin. Ja kyllä tämä on luovempi levy on kuin monet 2000-luvun vaihtoehtometallilevyt, poislukien tietysti porilaiset. Ja om.
Ekoilla levyillä oli innovatiivista se, että niillä oli hyviä, alusta loppuun toimivia biisejä, jota itse arvostan paljon korkeammalle kuin jotain "kokeellisuutta". Makuja on monia, helppo ymmärtää miksi tuo kynsi jengille maistuu, onhan se pintatasoltaan "jännää" musaa. Mutta eiköhän mennä jo eteenpäin.
Ekoilla levyillä oli innovatiivista se, että niillä oli hyviä, alusta loppuun toimivia biisejä, jota itse arvostan paljon korkeammalle kuin jotain "kokeellisuutta". Makuja on monia, helppo ymmärtää miksi tuo kynsi jengille maistuu, onhan se pintatasoltaan "jännää" musaa. Mutta eiköhän mennä jo eteenpäin.
Erikoismusa on parempaa ku normomusa. Eikä ne vanhat biisit sen parempia ollu.
Niin sanottu erikoismusa on yleensä kuuntekukelvotonta roskaa, jonka tekemiseen ei vaadita muuta kuin äänityslaitteiston omistaminen. Hyvän biisin tekeminen on sitten hieman kinkkisempi juttu.
Niin sanottu erikoismusa on yleensä kuuntekukelvotonta roskaa, jonka tekemiseen ei vaadita muuta kuin äänityslaitteiston omistaminen. Hyvän biisin tekeminen on sitten hieman kinkkisempi juttu.
Niinpä. Ja siksi hyvää normomusaa onkin vähän.
Mutta erikoismusa ei tietenkään sulje pois hyviä biisejä ja sävellyksiä. Ääriesimerkkinä zappa.
Last edited by muumipoimuri (04.02.2021 15:00)
Kai se pitää toi 1othrix tsekata.
Tää on vähän liian löysää ja liian avantgarde haahuilu teknoa.
Erikoismusa on parempaa ku normomusa.
liian avantgarde haahuilu teknoa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
muumipoimuri wrote:Erikoismusa on parempaa ku normomusa.
muumipoimuri wrote:liian avantgarde haahuilu teknoa.
Ei nää yksinkertasia asioita oo.
muumipoimuri wrote:Onhan se nyt pikkasen innovatiivisempaa ja erityisempää musiikkia ku pari ekaa levyö.
Täytyy kyllä joo myöntää että vaikka ensikuuntelulla tämä innostikin, niin en oo kyllä kuukausiin jaksanut kuunnella. Pazuzussa itseäni häiritsee ehkä eniten se itse itsensä kauhean vakavasti ottaminen. Kauheeta mailan puristamista.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Magic Oneohtrixia tossa taas kuuntelin ja kyllä tää edelleen miellyttää. Aluksi toi "pop"-ilmaisu vähän vieraannutti, mutta kyllähän joku Long Road Home nyt on Parempi levy ku Age Of!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ydis wrote:muumipoimuri wrote:Onhan se nyt pikkasen innovatiivisempaa ja erityisempää musiikkia ku pari ekaa levyö.
Täytyy kyllä joo myöntää että vaikka ensikuuntelulla tämä innostikin, niin en oo kyllä kuukausiin jaksanut kuunnella. Pazuzussa itseäni häiritsee ehkä eniten se itse itsensä kauhean vakavasti ottaminen. Kauheeta mailan puristamista.
Eiks tää ole ihan genresidonnainen juttu? Hevi paskimmillaankin parasta jne?
En osaa pitää Pazuzua yltiövakavana musiikkina, vaikka kunnianhimosta ja syventymistä vaativaa kamaa onkin.
Kalossimies wrote:ydis wrote:Mikä siitä tekee innovatiivista ja erityistä? On vähän yhdistelty jousisoittimia, konesäksätystä ja steve reichia metalliriffeihin, vuonna 2000 nämä
Eiks tää ole ihan genresidonnainen juttu? Hevi paskimmillaankin parasta jne?
Samalla kyl Pazuzu on vähän semmonen "hevin Paperi T" – näin paremman rinnastuksen puuttuessa – että sitä kuuntelee jengi, joka ei välttämättä muuten hirveästi kuuntele heviä (siis siinä missä Papru kai oli/on ihan klassinen "en kuuntele räppii mut tää on hyvä" -artisti). Just sellaista Teosto-palkintokelpoista, ammattitaitoista ja muotovaliota rajapintamusaa.
Last edited by Kalossimies (04.02.2021 18:07)
Heviä tai ei, mutta progea on se Pazuzun uusin levy.