You are not logged in.
Weather Report - Black Market
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oma musiikki soi. Hitto kun rakastan tuota livelevyn B-puolen ekaa ja kolmatta biisiä.
Last edited by hiirimattona (09.01.2021 17:17)
bzort glorf bööth
Toru Takemitsu: Musiikkia Akira Kurosawan elokuvasta Ran.
Yksi hienoimmista filmisoundtrackeista, mitä olen kuullut.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
John Foxx and Louis Gordon - Sideways
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sent from my iPhone 16
Aika mötkö, mutta kohta on kuunneltu läpi. Ihan kelpo kamaa mutta vähän puuduttaa kyllä pidemmän päälle. Tosin huomasin just että olen kuunnellut levyä artistin suositusten vastaisesti: "Daven mukaan oikea lähestymistapa uutukaista kohtaan on kuunnella se kuuden laulun ryppäissä".
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Täähän on kova levy. Kantsis kyl kuunnella.
Yritin kuunnella jostain syystä käsille sattunutta Go-betweensien Liberty Belle -levyä, mutta se kuulosti niin huonolta että pistin kesken pois, taitaa olla hieman yliarvostettu bändi, sori nyt vaan. Streets of your town on toki jumalbiisi ja on niillä pari muutakin hyvää mutta siihen jää. Soittimeen tilalle uusin Flaming Lips ja jo pärisee, tämä se on musiikkia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
koska vaporwave = best
vaporwave comeback 2021 nyt me se tehdään
Yritin kuunnella jostain syystä käsille sattunutta Go-betweensien Liberty Belle -levyä, mutta se kuulosti niin huonolta että pistin kesken pois, taitaa olla hieman yliarvostettu bändi, sori nyt vaan. Streets of your town on toki jumalbiisi ja on niillä pari muutakin hyvää mutta siihen jää. Soittimeen tilalle uusin Flaming Lips ja jo pärisee, tämä se on musiikkia
Provosta huolimatta kommentoin tähän, että Go-Betweensillä on minusta nimenomaan vahvoja albumikokonaisuuksia, mukaan lukien tuo mainittu albumi. Oikeastaan se debyytti on ainoa josta en niin välitä. Kaksi viimeisintä taas ovat muuten jääneet vähän etäisiksi. Oceans Apart kyllä kuulosti hyvältä kun sen tänään läpi pyöräytin.
^ joo en tiedä mikä oli vikana, kun ei nyt tuo maistunut, edes spring rain ei kuulostanut kovin kaksiselta, vaikka kuuluukin periaatteessa suosikkeihini. ehkä toisella hetkellä toimii taas.
Luin siitä, kuinka Shelagh McDonald katosi vuonna 1971 huonon LSD-tripin jälkeen ja ilmestyi takaisin yli 30 vuotta myöhemmin. Minulla oli ikävä ennakko-odotus, että tämä olisi varmasti aivan mitäänsanomatonta musiikkia. Mutta eipäs olekaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Digital - Oneton (Spirit remix)
Hemmetin kova biisi, pitää kuunnella loppuun ennen saunaa
Digital - Oneton (Spirit remix)
Oli pikainen sauna koska Euroviisut tai siis UMK. Niin, toi biisi soi toki vinyyliltä, rumpubassopäissäni mietin että otan jonkun alan vinyylin mukaan mökille ja muistelin että aikanaan Anttilan alesta ostin muutamalla markalla jonkun Goldie presents -tyyppisen triplavinskan ja siellähän se hyllyssä nökötti. Oli vielä muoveissa eli jäänyt aikanaan kuuntelematta, mutta parempi myöhään jne. Ilmeisesti CD-versiolla Goldien mixaus, mutta tolla vinskalla biisit alkuperäisinä. Niin ja levy kunnon ysärityyliin nimeltään goldie.co.uk
Pitääkin kaivaa toi netistä ämpärinä ja viskata kännykkään, kuuntelu jatkuu myöhemmin koska UMK
King crimson - on and off the road disc 17: live in europe 1982
psychocandy wrote:Digital - Oneton (Spirit remix)
Pitääkin kaivaa toi netistä ämpärinä ja viskata kännykkään
ehkä tää lauantainousuissa ja vinskalta soitettuna kuulosti vielä paremmalta mut iha pl näinkin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Koska ite oot viimeks kuunnellu mother goosen anna lumenan?
Täällä soi liimanarina, kohta iltateelle
^ yksi parhaista ikinä
Täällä soi Kanyen paras, Late Registration