You are not logged in.
New York Dollsissa on aika korkea kuolleisuusprosentti. Niiltä kahdelta alkuperäiseltä levyltä on hengissä enää David Johansen. Lisäksi kaksi ihan alkuvaiheen jäsentä on kuollut.
Pave Maijanen, RIP
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
R.I.P. Pave.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
RIP Pave
Musiikkituottaja Phil Spector on kuollut
81-vuotias Spector kuoli koronaviruksen seurauksena vankilassa, jossa hän suoritti tuomiota murhasta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Larry King
how they run this show.
Larry King
Taisi aika saappaat jalassa mennä, sehän teki vielä ihan viime vuosinakin talk showtaan
Elikkäs hasitappa vittu korona tässäKIN tapauksessa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kotikadusta tuttu näyttelijä Tiina Rinne on kuollut
Kansallisteatterin pitkäaikainen näyttelijä kuoli 91-vuotiaana.
Sophie. 34 vuotiaana. Ei ole vähään aikaan mikään järkyttänyt näin
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Sophie. 34 vuotiaana. Ei ole vähään aikaan mikään järkyttänyt näin
No nyt tuli aika pahasti puun takaa
E wrote:Sophie. 34 vuotiaana. Ei ole vähään aikaan mikään järkyttänyt näin
No nyt tuli aika pahasti puun takaa
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Siis tämä Sophie jolta ilmestyi juuri se autechre-remix? RIP
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ehkä viime vuosien jännittävin yksittäinen artisti itselle Sophie oli, sellainen, jonka uusia projekteja odotti mielenkiinnolla kaikista eniten just nyt. Lepää rauhassa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Yksi sukupolvensa lahjakkaimmista artisteista.
It’s about getting to the molecular level of a particular sound — realizing what that sound actually is made of, and why it behaves a certain way when processed or cooked. Then you use those molecules to build new forms, mixing and reappropriating those raw materials, and of course, it should be bloody delicious.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nyt kun tässä pitkästä aikaa kuuntelee niin voinee sanoa että Bipp taitaa olla viime vuosikymmenen paras pop-kappale tai ainakin siellä kärkipäässä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Captain Tom
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Captain_Tom
Christopher Plummer
how they run this show.
Boris Hurtta
Boris Hurtta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jean-Claude Carrière
RIP.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ghédalia Tazartès
Ghédalia Tazartès
RIP
Pörkäle kun piti 2013 olla niin uncultured swine että Floussa sivuutin Muistin ukkelin myös vanhemmaksi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pörkäle kun piti 2013 olla niin uncultured swine että Floussa sivuutin Muistin ukkelin myös vanhemmaksi
jäi kyllä flow-keikka itseltänikin väliin, mitä lie ollut samaan aikaan, mutta joskus aiemmin tuli nähtyä helsingissä keikka, ja olihan tuo une éclipse totale de soleil -levy joskus kova juttu. enpä ole muuten vuosiin kuunnellut, pitänee kaivaa kiekko esille. ilmeisesti tuon aiemman suomenvierailun yhteydessä äänitettiin myös se fonalin julkaisema 10" jolla kollaboroimassa suomalaisia, eipä ole sitäkään tullut sittemmin pyöräyteltyä.