You are not logged in.
Ai niin kuuntelin Dekadenssin joskus tossa ennen/jälkeen joulun uudelleen. Oli kyl hirveen rasittavaa musaa edelleen. Ne garageband-taustat vitutti oikeastaan vielä enemmän.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pitkästä aikaa Kakella hyvää kontenttia facessa eiq
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
levyttäispä Kake noita tekstejä.
Raakoja chillieitä patruuna riisissä ja ghee kuumassa riisissä,
Sinä ja minä rakastamme, entä kenen isä?
Jaa ja tule viestillä, jutellaan..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
levyttäispä Kake noita tekstejä.Raakoja chillieitä patruuna riisissä ja ghee kuumassa riisissä,
ei muuta ku tilaamaan, kakehan tekee nykyään tilaustöitä
tilataanko porukalla forkkalaisille?
jookcha wrote:
levyttäispä Kake noita tekstejä.Raakoja chillieitä patruuna riisissä ja ghee kuumassa riisissä,
ei muuta ku tilaamaan, kakehan tekee nykyään tilaustöitä
tilataanko porukalla forkkalaisille?
Oon mukana
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ilmeisesti steppaillen ja uusia tansseja ilmestyy kohta uusina vinyylipainoksina. uusista tansseistahan ei ole uusia vinyylipainoksia otettu koskaan, johtui kai huhujen mukaan siitä että masterit oli hävinneet ja oliko niin että se cd-painoskin masteroitiin vinyyliltä, mene ja tiedä.
röyhkä kirjoitti instassa, että valmiiden maa on hänen huonoin biisinsä ikinä. ilmeisesti sanoitus tökki jotenkin, koska tämähän on muuten ihan ok, vaikkei mikään huippu olekaan. eihän tossa edes kaikista sanoista saa selvää enkä kyllä ihan tajua biisin pointtia mutta sou not jos kuulostaa muuten hyvältä
alkuperäinen uusia tansseja -vinska toki löytyy hyllystä
röyhkä kirjoitti instassa, että valmiiden maa on hänen huonoin biisinsä ikinä. ilmeisesti sanoitus tökki jotenkin, koska tämähän on muuten ihan ok, vaikkei mikään huippu olekaan. eihän tossa edes kaikista sanoista saa selvää enkä kyllä ihan tajua biisin pointtia mutta sou not jos kuulostaa muuten hyvältä
Ei oo Kake sit vissiin kuunnellut omia viime vuosien levyjään
Mikki Hiirtähän Kauko on vissiin kans aina inhonnut, mun mielestä just hyvää no waveenkin vivahtavaa melufunk-sätkintää Ehdottomasti Kaken kiinnostavimpia levyjä.
no koskas artistit itse tajuisivat omasta tuotannostaan mikä on hyvää ja mikä ei? artistien itse kokoamat kokoelmalevytkin ovat yleensä kamalia
no koskas artistit itse tajuisivat omasta tuotannostaan mikä on hyvää ja mikä ei? artistien itse kokoamat kokoelmalevytkin ovat yleensä kamalia
Artisteilla on kyllä ihan ihmeellisiä käsityksiä näistä. Tyyliin "tätä levyä ei kukaan saa kuunnella, koska se on niin huonosti äänitetty."
Mikki Hiirtähän Kauko on vissiin kans aina inhonnut, mun mielestä just hyvää no waveenkin vivahtavaa melufunk-sätkintää Ehdottomasti Kaken kiinnostavimpia levyjä.
Useampi hyvä piisi ja aitoa angstia tällä levyllä. Poika ja pingispallo kappaleen intro ja outro jaksaa huvittaa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Röyhkä & Mattila levy tulossa ens vuonna
Röyhkä & Mattila levy tulossa ens vuonna
Positiivinen yllätys tämä. Hyvänkuuloista äänimaailmaa ja biisikin ihan jees. Toivottavasti tulevalla levyllä on enemmän tällaista ilmavaa akustisuutta kuin noita Röyhkän myöhempien vaiheiden keskinkertaisia rokkeja.
”Hautakiveeni laitetaan oikea nimeni Jukka-Pekka Välimaa”, hän ilmoittaa.
”Siinä vaiheessa Kauko Röyhkä on tehnyt työnsä ja poistunut.”
Muistelmien toinen osa tässä luvussa. Suoraan sanottuna melko hutiloidun oloinen kirja. Tulee vähän halpa fiilis kun laulujen sanoja läiskitty mukaan selkeesti vaan siksi että saadaan sivumäärää paisutettua. Sanoitukset ansaitsisi oman kirjansa erikseen.
No mutta toisaalta kirja toimii siinä määrin, että tekee taas mieli kuunnella Narttu-klassikoita. Eilen pyöräytin Joko-tai/Mutta,mutta cd:n. Kuulosti niin hemmetin hyvältä, jotenkin "juureva" soundimaailma tolla levyllä.
Last edited by jookcha (30.11.2021 18:49)
Niin onko nää muistelmat siis autofiktiota? Minkä verran siellä muisteloissa on naisten naaraus osastoa?
Muistelmat on muistelmat eli ei ole autofiktiota. Jonkun verran on naisjuttuja mutta ei nyt mitenkään älyttömästi. Esim. suhteesta Maritta Kuulan kanssa ei kerrota mitään.
Nii eli tää on eri kirja ku se Marjatan poika? En lukenu tota hesarin juttua
Nii eli tää on eri kirja ku se Marjatan poika? En lukenu tota hesarin juttua
On eri kirja. Kirjan nimi on Vaeltava vitsaus ja se on Marjatan pojan jatko-osa.
Etsijät albumi pyörähti eilen soittimessa. Toi vuosituhanteen vaihde oli Kakelle ehkä vähän haasteellista aikaa, mutta kyllä tää levy on pitänyt pintansa ihan hyvin. Ite kiinnostuin Röyhkästä just niihin aikoihin kun tää tuli ulos ja tuli kyllä kuunneltua niin hemmetisti silloin aikoinaan. Nimibiisi on tietysti klassikko, mutta levyn varsinainen helmi on Päivä kulki pois. Ite voisin nostaa sen ihan Kaken top5 biisien joukkoon. Viheltely, harmonikka ja ihan huikea teksti
Muutenkin ihan tasaisen hyvä levy, ei suurempia huteja mitä nyt muutama tylsempi rokkirenkutus kuten Pieni mies tai Kiittämätön.
Last edited by jookcha (01.12.2021 18:19)
Samoihin aikoihin alko oma KR kuuntelu ja Etsijät aivan hyvä levy. Levyltä löytyy kyllä useampi parempi veisu ku Päivä kulki pois.
Jos Marjatan poika on autofiktio niin eikö jatko-osakin sitten ole?
Mutta muttan kuuntelin eilen ja onhan se ihan jees, mutta ei siltä ylintä kärkimatskua löydy paitsi Huutoa puistossa. Joko tai parempi.
Jos Marjatan poika on autofiktio niin eikö jatko-osakin sitten ole?
Ei sekään kyllä mitään autofiktiota ollut. Ihan perus elämäkerrallista muistelua.
Antti Hurskainen kirjoittaa Marjatan pojasta ja Vaeltavasta vitsauksesta:
Köyhä ritari
Viimeiset neljä vuosikymmentä kattava Vaeltava vitsaus on jokaisessa suhteessa heikompi teos kuin Marjatan poika. Ansiot liittyvät kiertue-elämän sattumuksiin, nuhjuiseen 1980-luvun Suomeen, jossa jaetaan keikkabussi murjottavan Popedan kanssa ja pysähdytään Iisalmen Alkossa. Kohtaus Arto Mellerin Finlandia-juhlaillalta voisi olla merkittävä mutta jää kesken.
”Mitä kertoisin kirjailijanurastani?” on Vaeltavaa vitsausta kuvaava eikä imarteleva aloitus luvulle.
Röyhkä muistelee kuin velvollisuudesta, luettelee Wikipediasta löytyviä faktoja, välillä väärin. Hän hölkkää läpi 1990-luvun. Okkultistisiin aiheisiin ja Hyvät, pahat ja rumat -esiintymisen aiheuttamaan kuohuntaan Röyhkä keskittyy vain aavistuksen ohuemmin kuin rooliinsa isänä.
Steppaillen ilmestyny vinskana. Ihan hyvä levy, mut ei tartte hommata.
Jumalan lahja -keikkoja ilmeisesti tulossa nyt lähiaikoina. Nämä saattais kiinnostaakin.
Jumalan lahja on ensimmäinen Suomessa tehty occultrock-albumi. Se oli 20 vuotta aikaansa edellä. Nyt Kauko Röyhkä tekee paluun lähteelle ja esittää Jumalan lahjan alusta loppuun. Bändissä soittaa bassoa S.A.Hynninen (Reverend Bizarre, Opium Warlords), kitaraa Puka Oinonen (Nights Of Iguana, Lapinlahden linnut, Pelle Miljoona & Rockers) ja rumpuja uudempi tulokas Roberto Lanz.
Steppaillen ilmestyny vinskana. Ihan hyvä levy, mut ei tartte hommata.
juu ei, johan se on hyllyssä.