You are not logged in.
The Punks: Unanimous bangers
Onnistuisiko tämän tuonti H2Ö:n ja maksu samalla siinä?
bzort glorf bööth
toki!
hiirimattona wrote:The Punks: Unanimous bangers
Onnistuisiko tämän tuonti H2Ö:n ja maksu samalla siinä?
ugh! käy!
bzort glorf bööth
Kaikki Jukka Nousiaisen tai Jukka & Jytämimmien fanit - Tuo Moon Martin on se ukko sen yhden hitin takana.
bzort glorf bööth
Kaikki Jukka Nousiaisen tai Jukka & Jytämimmien fanit - Tuo Moon Martin on se ukko sen yhden hitin takana.
![]()
Juu, paitsi se styge ei oo tolla platalla
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
hiirimattona wrote:Kaikki Jukka Nousiaisen tai Jukka & Jytämimmien fanit - Tuo Moon Martin on se ukko sen yhden hitin takana.
![]()
Juu, paitsi se styge ei oo tolla platalla
Juu, tämä hommahan on ollut tiedossa jo useamman vuoden ajan.
bzort glorf bööth
skidi hinta-tsek. laatua järkihintaan!
William Onyeabor: Atomic Bomb (edit by Zach Cowie & Sunny Levine) / Love Me Now (interpreted by Axel Boman, Petter Nordqvist & Johan Jonason) 4e
Mä otan tän, ehkä nouto onnaisi tota..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
oon äxässä tuuraajana syyskuun loppuun. vaasankadulla siis. nappaan huomenna mukaan töihin, hae ku kerkeet?
artsy wrote:skidi hinta-tsek. laatua järkihintaan!
William Onyeabor: Atomic Bomb (edit by Zach Cowie & Sunny Levine) / Love Me Now (interpreted by Axel Boman, Petter Nordqvist & Johan Jonason) 4e
let me fall out of the window
with confetti in my hair
oon äxässä tuuraajana syyskuun loppuun. vaasankadulla siis. nappaan huomenna mukaan töihin, hae ku kerkeet?
Joe Caligula wrote:artsy wrote:skidi hinta-tsek. laatua järkihintaan!
Oukki doukki.
Koska Jytäkesä015 ei selvästikään enää kanna ja kukaan ei osta tota Moon Martinia niin voisin ostaa ton mökille. Olemme joskus ensi kuussa Helsingissä keikalla eli onnistuuko levyn osto tuolla reissulla?
bzort glorf bööth
jos ensi kuu on lokakuu niin sit aika heikkoo, oon ulkomailla 3.-24.10..
hiirimattona wrote:Koska Jytäkesä015 ei selvästikään enää kanna ja kukaan ei osta tota Moon Martinia niin voisin ostaa ton mökille. Olemme joskus ensi kuussa Helsingissä keikalla eli onnistuuko levyn osto tuolla reissulla?
Passaako jos Olli noutaa Kallion liikkeestä?
bzort glorf bööth
oikein mainiosti, otan huomenna mukaan!
hiirimattona wrote:artsy wrote:jos ensi kuu on lokakuu niin sit aika heikkoo, oon ulkomailla 3.-24.10..
hiirimattona wrote:Koska Jytäkesä015 ei selvästikään enää kanna ja kukaan ei osta tota Moon Martinia niin voisin ostaa ton mökille. Olemme joskus ensi kuussa Helsingissä keikalla eli onnistuuko levyn osto tuolla reissulla?
Passaako jos Olli noutaa Kallion liikkeestä?
Mahtavaa!
bzort glorf bööth
M (HKI):
jacky chalard: teräsmies superkylmässä (laajennettu) 12 " 30 th
v / a: herätä eherazadea - arabian autotalli psykologian nugetteja 20 e
joachim & rolf kühn: verinen rokkarit (wah wah ri) 15 e
washington phillips: mitä he tekevät taivaassa tänään? 15 e
pastori charlie jackson: jumala on se - legendaarinen booker ja jackson singles 15 e
Hitto kun erehdyin klikkaamaan tuolla toisaalla kääntäjän päälle. Jokaisesta suomennoksesta saisi nimen jollekin pseudorokki meet sarjakuvarokki meets post metsäfolk.
bzort glorf bööth
KAIKKI MENI
ONNEKSI OLKOON!
Frank wright ainaki mulle.
Ja Redda.
Last edited by muumipoimuri (27.01.2021 12:33)
T.Rex: Tanx (Fat Possum reissue) 10e
tän voisin ostaa, mistä vois noutaa?