You are not logged in.
Hassuttelija wrote:Sit postissa tuli amerikoista mm. överi limited edition blu-ray elokuvasta Possession (1981).
Yksi kaikkien aikojen parhaimmista elokuvista.
On khyl. Pääsispä joskus näkemään teatterissa filmiversion, itellä hyllyssä vaan överi käppä dvd edition.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon nähny Possessionista vaan pitkän kohtauksen jossa nainen sekoilee tunnelissa. Sen perusteella en ollut ihan varma pitäiskö katsoa
noiseidea wrote:Vaasankadulta vaihdolla ja rahalla Sleuth, The Deadly Affair ja Convoy.
This Gun For Hire oli myös ostoskorissa tällä keikalla.
Näköjään Holy Motors kans, hyvin hallussa mitä oon ostanut
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tulikärpästen hauta DVD Prismasta femmalla.
Ei ollut ainakaan mulle tuttu tällainen, valikoima nyt ei näytä miltään ihan superilta parilla haulla.
Last edited by noiseidea (15.04.2021 13:37)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vaasankadulta:
Under the Skin (blu-ray)
Bad Timing (blu-ray)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
parit blurayt:
Underworld U.S.A.
The Passenger
Experiment in Terror
Body Double
Body Double
No tää menis sitten sinne parhaat leffat listalle
jookcha wrote:Body Double
No tää menis sitten sinne parhaat leffat listalle
odotukset on kovat ainakin
Licorice Pizza (blu-ray)
Village of the Damned (blu-ray)
Alien ja Aliens tuli napattua kirjaston poistohyllystä
Last edited by Z Is for Zpede (27.05.2023 19:06)
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.