You are not logged in.
Varpunen jouluaamuna
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Varpunen jouluaamuna
Maailman paras laulu!11 Oikeesti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Jesus and the Mary Chain - Psychocandy
Paska levy, kitarat vaan surisee pikkuisen eivätkä SÄRISE! Säröä minä haluan, en mitäänsanomatonta surinaa.
Odotan innolla vasta-argumentteja
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
lol...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:b2454a46d2="Alxity"]Jesus and the Mary Chain - Psychocandy
Paska levy, kitarat vaan surisee pikkuisen eivätkä SÄRISE! Säröä minä haluan, en mitäänsanomatonta surinaa.
Odotan innolla vasta-argumentteja [/quote:b2454a46d2]
krrrrrrrrrrrggggggggggghhh
Pitää kai antaa se vinyyli lainaan.
[quote:9cef230234="stratum"][quote:9cef230234="Alxity"]Jesus and the Mary Chain - Psychocandy
Odotan innolla vasta-argumentteja [/quote:9cef230234]
krrrrrrrrrrrggggggggggghhh
Pitää kai antaa se vinyyli lainaan.[/quote:9cef230234]
Stratum puhuu mielestäni järkeä. , ja
Epämukavasta ja absurdista tilanteesta päästäkseni kerron kerron etten ikinä olisi halunnut kuulla Rain Dogsia.
Kuuletko tuon äänen? Se on rakkauteni, joka juuri nousi siivilleen ja lensi luotasi ikuisiksi ajoiksi pois.
Epämukavasta ja absurdista tilanteesta päästäkseni kerron kerron etten ikinä olisi halunnut kuulla Rain Dogsia.
Kuuletko tuon äänen? Se on rakkauteni, joka juuri nousi siivilleen ja lensi luotasi ikuisiksi ajoiksi pois.
Ps. Olisin vastannut Nowhere, Souvlaki tai Different Class, mutta koska kyse oli klassikoista...
No, en jaksanut kuunnella Rain Dogsista kuin a-puolen eli en puhunut kuin puoliksi totta, jos se yhtään lepyttää.
Ai, olet kuullut Souvlakin jo! Kirjoita toki Slowdive-otsikkoon lisää.
bitches brew, en vaan tajuu.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Yhden kuuntelun perusteella Van Dyke Parksin ja Brian Wilsonin Orange Crate Art jätti aika laimean maun suuhun. Noh, eihän liikaa sovikaan odottaa vanhoilta seniileiltä papoilta, mutta toisaalta onhan kyseessä kaksi musiikkihistorian neroa, joten keskinkertainen albumi riipaisee aina sydäntä. Annetaan tälle nyt kuitenki vielä toinenkin mahdollisuus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Höh Bitches Brew on kova. Tai ainakin se eka biisi, en muuta muista koko levystä Sketches Of Spain on kuitenki paras Miles.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
sarjassamme en vaan tajuu (ja yritetty on):
the byrds - sweetheart of the rodeo
the beach boys - holland
toki voi miettiä, onko jälkimmäinen edes klassikko, mutta ehkä se melkein on tai en tiiä vois taas joskus pyöräyttää nää
Molemmat oikein hyviä levyjä.
Mielummin kuuntelen noita kuin esimerkiksi Black Metallia (musiikkityyli).
bzort glorf bööth
the beach boys - holland
Kyllä minä tästä levystä tykkään, mutta sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi tätä pidetään paljon parempana kuin loistavaa Carl and the Passionsia.
psykokarkki wrote:the beach boys - holland
Kyllä minä tästä levystä tykkään, mutta sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi tätä pidetään paljon parempana kuin loistavaa Carl and the Passionsia.
sitä olen tajunnut vielä vähemmän
Yhden kuuntelun perusteella Van Dyke Parksin ja Brian Wilsonin Orange Crate Art jätti aika laimean maun suuhun. Noh, eihän liikaa sovikaan odottaa vanhoilta seniileiltä papoilta, mutta toisaalta onhan kyseessä kaksi musiikkihistorian neroa, joten keskinkertainen albumi riipaisee aina sydäntä. Annetaan tälle nyt kuitenki vielä toinenkin mahdollisuus.
Tästä kirjoituksesta on kymmenen vuotta, mutta toivottavasti Laatu on sittemmin huomannut, kuinka hieno levy Orange Crate Art on. Se on ollut minulle hyvinkin tärkeä ja läheinen levy.