You are not logged in.
muumipoimuri wrote:Fiilistelläänkö foorumilla myös eraseria?
Fiilistelläänkö foorumilla myös demolition mania?
No mikä ettei
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Actionmössöä, supersankarielokuvia, isäni in turbomiestä. Kuinka ironisesti näitä fiilistellään?
Kuinka ironisesti fiilistelet karkkipussia?
Last edited by jookcha (08.01.2021 23:03)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mitä ryönää.
Terveisin tosikko.
Hassuttelija wrote:huh huh 3/8 letterboxd-kamuista kattonu eilen Isäni on turbomies, ja kaikki palstalaisia
Meillä oli etäyhteiskatselu.
Viiteen pekkaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Actionmössöä, supersankarielokuvia, isäni in turbomiestä. Kuinka ironisesti näitä fiilistellään?
Mä en fiilistele mitään ironisesti. En tiedä muista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
muumipoimuri wrote:Actionmössöä, supersankarielokuvia, isäni in turbomiestä. Kuinka ironisesti näitä fiilistellään?
Tämä.
Koska en ole opiskellut elokuvan tekemistä tai teoriaa, kompetenssini riittää niiden arviointiin ainoastaan niiden viihdearvon perusteella. Minua ei kiinnosta, onko elokuvassa henkilöhahmojen kehitystä, loogista, aukotonta juonta tai edes ("perinteisellä tavalla") hyviä näyttelijäsuorituksia. Sen sijaan kiinnostaa arjesta irtautuminen parin tunnin ajaksi, ja se voi onnistua yhtälailla Seagalin kuin Tarkovskinkin parissa. Typerä tai jopa huono muuttuu hyväksi siinä vaiheessa jos se onnistuu olemaan samalla viihdyttävää.
Last edited by ydis (09.01.2021 14:10)
noiseidea wrote:muumipoimuri wrote:Actionmössöä, supersankarielokuvia, isäni in turbomiestä. Kuinka ironisesti näitä fiilistellään?
Tämä.
Koska en ole opiskellut elokuvan tekemistä tai teoriaa, kompetenssini riittää niiden arviointiin ainoastaan niiden viihdearvon perusteella. Minua ei kiinnosta, onko elokuvassa henkilöhahmojen kehitystä, loogista, aukotonta juonta tai edes ("perinteisellä tavalla") hyviä näyttelijäsuorituksia. Sen sijaan kiinnostaa arjesta irtautuminen parin tunnin ajaksi, ja se voi onnistua yhtälailla Seagalin kuin Tarkovskinkin parissa. Typerä tai jopa huono muuttuu hyväksi siinä vaiheessa jos se onnistuu olemaan samalla viihdyttävää.
Hyvin sanottu.
Itselläni on elokuvan katsomis kurssit käytynä. Ei hirveästi jaksa mitään ironista fanitusta tai camp-arvoja, mutta on huonoissakin leffoissa yleensä jotain kiinnostavia puolia.
Semmonenkin elokuva on, kun I'll Always Know What You Did Last Summer.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
noiseidea wrote:muumipoimuri wrote:Actionmössöä, supersankarielokuvia, isäni in turbomiestä. Kuinka ironisesti näitä fiilistellään?
Tämä.
Jep aika sama homma. Varsinkin henkilöhahmojen kehitys tai että ei tiedetä onko niiden suosikki kokis vai Pepsi, tai oliko vaikea isäsuhde on aika turhia mulle. Sama kans mitä Kukkosoos sanoi että paskoissakin leffoissa voi olla ihan kiinnostavia asioita.
Noah Baumbach Adapting Don DeLillo’s White Noise; Adam Driver & Greta Gerwig to Star
Luulin ensin että tää on läppä, mutta ei kai sit.
Rennyltä tulossa Komisario Palmu -elokuva
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Rennyltä tulossa Komisario Palmu -elokuva
Komisario Palmu menee Kiinaan ja tutkii murhaa loukkaamatta kiinalaisia.
Vinkkejä pohjoismaalaisiin rikosleffoihin, ei ei ei mitään nordic noiria tai Varg Veum -filmatisointeja. Itse asiassa ajattelin että olisiko aikanaan tullut jonkinlainen minibuumi (Tanskassa) Pusheri(e)n menestyksen myötä. Tätä täytyy tutkia.
Vinkkejä pohjoismaalaisiin rikosleffoihin, ei ei ei mitään nordic noiria tai Varg Veum -filmatisointeja. Itse asiassa ajattelin että olisiko aikanaan tullut jonkinlainen minibuumi (Tanskassa) Pusheri(e)n menestyksen myötä. Tätä täytyy tutkia.
Onkohan tää mistään kotoisin? Onko kukaan nähnyt? https://www.imdb.com/title/tt0180748/
Eli siis elokuva Kiinassa syödään koiria. Näyttäisi olevan Netflixissä katsottavissa.
Sent from my iPhone 16
noiseidea wrote:Vinkkejä pohjoismaalaisiin rikosleffoihin, ei ei ei mitään nordic noiria tai Varg Veum -filmatisointeja. Itse asiassa ajattelin että olisiko aikanaan tullut jonkinlainen minibuumi (Tanskassa) Pusheri(e)n menestyksen myötä. Tätä täytyy tutkia.
Onkohan tää mistään kotoisin? Onko kukaan nähnyt? https://www.imdb.com/title/tt0180748/
Eli siis elokuva Kiinassa syödään koiria. Näyttäisi olevan Netflixissä katsottavissa.
Oon nähnyt, ihan OK toimintakomedia. Tällehän on myös jatko-osa/prequel Vanhat miehet uusissa autoissa.
En tiedä meneekö Nordic Noirin alle, mutta norjalainen Insomnia muistaakseni ihan jees. Jos vanhemmat lefut kelpuutetaan niin Bo Widerbergin Mannen på taket & Mannen från Mallorca erittäin suositeltavia, taitavat olla kummatkin CMoressa katsottavissa.
Last edited by Mr. Kukkosoos (20.01.2021 18:17)
Kiinassa syödään koiria katsoin just, palaan siihen tuolla katsotut-topsussa Mannen på taket nähty, täytyy lisätä Mannen från Mallorca listoille.
Tsekkasin mitä on kirjastossa ruotsalaisia rikoselokuvia ja jumalauta näitä beckejä ja wallandereja on filmatisoitu paljon.
muumipoimuri wrote:Fiilistelläänkö foorumilla myös eraseria?
Fiilistelläänkö foorumilla myös Back to the futureita?
No on ne kyllä ihan hyviä vaikka ryönäosastoa edustaakin.
Last edited by muumipoimuri (27.01.2021 23:26)
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Fiilistelläänkö foorumilla myös eraseria?
Eikä ace venturatkaan huonoja oo.
Ja mikä vittu tää Ant-man on !?
Mistä sä puhut.
Ja mikä vittu tää Ant-man on
!?
Oikein viihdyttävä Marvel-lefu.
Ihan ok leffa, sellaista MCU-perusturvallista tasoa.
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Fiilistelläänkö foorumilla myös demolition mania?
Eikä ace venturatkaan huonoja oo.
Cannibal Corpse Ace Ventura ykkösessä
Elokuva ja tv-sarja on automaattisesti kiinnostavampi jos se perustuu tositapahtumille.
Fiktio on valhetta.
Tositapahtumiin perustuvat (fiktio)elokuvat = ei fiktiota?
Elokuva ja tv-sarja on automaattisesti kiinnostavampi jos se perustuu tositapahtumille.
Fiktio on valhetta.
Miksi? Minkä lisäarvon se tuo, että jokin on tapahtunut "oikeasti"?
Fiktio on valhetta juu, entä sitten? Teokset ja niiden tuottamat merkitykset ja ajatukset ovat kuitenkin todellisia.
Last edited by jookcha (28.01.2021 16:17)