You are not logged in.
pannan topicci kun harmittaa, eilen tuli hankittua yazoon legendaarinen ensialbumi upstairs at eric's cd-versiona jota tässä just kuuntelen, mutta mikä on kun kansi on niin suttunen, kuvaa rajattu, teksti väärän väristä ja kökösti aseteltu, luulis melkein bootlegiksi, ja mikä käsittämättömintä, tästähän puuttuu yksi biisi! myönnetään, että aikanaan tuo kokeellinen I before E except after C ei toiminut lainkaan, eli vähän niinq syntsapopin revolution9, mutta nyttemmin olis kyllä kelvannut
onnex on vinyyli hyllyssä ja halpahan tää oli cdonnissa mut kuiteski.
niin, yazoo siis oli tää vince clarken ja alison moyetin mainio duo, joka perustettiin kun vince lähti depeche modesta ekan levyn jälkeen, kaksi mainiota levyä tekivät ja sitten vince teki pari one-off sinkkua kunnes perusti andy bellin kanssa erasuren. alison moyet puolestaan siirtyi soolouralle...
Kattelin samaa levyä Popparienkelissä. On kyllä aivan kamala se kansi. Löytyisköhän tuosta jotain remasteria, joka sisältäisi puuttuvankin biisin?
Vai onko niin paska biisi, että parempi olla kokonaan pois. Ajateltiin muuten tehdä vitun huono artsifartsi teatterimusikaali Hectorin Euroopasta. Onko vaikea järjestää, tuukko mukaan?
silvawhalen pitää ainakin tulla mukaan.
joo en tiä remasterista, luulin et tää ois ollu
"Don´t Go"
Tykkäsin kovasti kun Nuorten sävellahja silloin muinoin tätä voimasoitti. Tämä olisi kyllä soittoäänen paikka.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tuutko säki?
oisin tullu jos hectoboxissa ois ollu mukana woyzeck ja eurooppa mut nyt jäi hommat vähä puolitiehen -spåm
Ulvis wrote:Kattelin samaa levyä Popparienkelissä. On kyllä aivan kamala se kansi. Löytyisköhän tuosta jotain remasteria, joka sisältäisi puuttuvankin biisin?
Vai onko niin paska biisi, että parempi olla kokonaan pois. Ajateltiin muuten tehdä vitun huono artsifartsi teatterimusikaali Hectorin Euroopasta. Onko vaikea järjestää, tuukko mukaan?silvawhalen pitää ainakin tulla mukaan.
joo en tiä remasterista, luulin et tää ois ollu
totta munassa tuun. piirrän vauvojen verellä enkelin eteiseen.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
onko väliaikatietoja hector-musikaalista?
jotai poksii pukkaa muute yazoolta ja comebäk-keikkaaki tiedossa enpä kuule tiijä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Onks Moyetin soololevyt hyvii? Oon tehny yhen synapopkappaleen, johon se vois tulla laulamaan, mut en oo uskaltanu viä kysyy.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onks Moyetin soololevyt hyvii? Oon tehny yhen synapopkappaleen, johon se vois tulla laulamaan, mut en oo uskaltanu viä kysyy.
no kysyppä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
"Don't Go" on kyllä yksi kovimmista tanssilattiatappajista koskaan. Daniel Millerin ja Eric Radcliffen (debyyttilevyn nimihän juontaa siitä, että suurin osa kappaleista äänitettiin Eric Radcliffen yläkerrassa) tuotanto istuu täydellisesti Vince Clarken idiottivarmoihin, "yhden sormen" syntikkariffeihin. Varsinkin Millerin tuottama bassorumpusoundi on legenda.
Onko muuten kenelläkään tuntemuksia tuosta You and Me Both kakkoslevystä? Jostain olen lukenut, että Alison Moyet:n biisinkirjoitusjälki pääsi enemmän esiin. Moyethan oli jonkin sortin punk taustalla varustettu soul -muusikko, joka sittemmin ilmeisesti teki merkittävän soolourankin?
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Jean-Babtiste wrote:Onks Moyetin soololevyt hyvii? Oon tehny yhen synapopkappaleen, johon se vois tulla laulamaan, mut en oo uskaltanu viä kysyy.
no kysyppä
mikäs tilanne?
tuli mieleen et tää tokan levyn hittisinkku nobody's diaryhan on ihan törkeen kova:
niin ja alisonilta ilmesty just uusi soololevy nimeltä the minutes.
The Americansia katsomalla selvisi että tämä yhtye tunnettiin Pohjois-Amerikassa nimellä Yaz. Dont Go on niitä 80-luvun hittejä joista tunnistan heti melodian, mutta en olisi osannut nimetä artistia. Hyvä biisi.
aloitusviestissä harmittelin tuota huonokantista cd-painosta josta puuttuu yksi biisi, sittemmin hankin toisenkin cd-version jossa puuttuva biisi mukana, kansikuvakin parempi, mutta bändin nimenä pelkkä yaz
näköjään tässä topsussa ei ole kauhisteltu sitä kamalaa prisma-mainoksen suomalaista don't go -coveria ja parempi niin.
mutta siis tätä tulin postaamaan:
Two Albums, Four Singles: Everything you need to know about cult electronic synth band Yazoo
Ihan tuntematon bändi mulle. Ihan jeppis se mainoksen biisi, mut ehkä oon jäävi sanomaan, kun oon asiakasomistaja
Nyt kyl myös kuuntelin näiden "Only You" -biison. Jotenkin tuttu se on. Ja hyvä biisi myös toki.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ihan tuntematon bändi mulle. Ihan jeppis se mainoksen biisi, mut ehkä oon jäävi sanomaan, kun oon asiakasomistaja
![]()
Nyt kyl myös kuuntelin näiden "Only You" -biison. Jotenkin tuttu se on. Ja hyvä biisi myös toki.
only you oli tosin vielä isompi hitti aikanaan flying picketsien accapella-coverina. mutta joo, mahtava bändi, kumpikin levy mestariteoksia ja toimii edelleen.
Upstairs At Eric's tuli tänään halavalla vastaan ja poimin talteen. Tää oli Yaz -nimellä julkastu amerikkalainen versio, josta puuttuu Tuesday, mutta tilalla on Situation. Parempi levy ku oletin, luulin jotankin heppoisemmaksi, mutta hyvä näin. Hommaan joskus sen tokankin levyn. Siinäkin on amerikan ja euroopan versioissa joku biisieroavaisuus.
No sen amerikan version You And Me Bothista pistin tilaukseen. Siinä on State Farm, mutta Happy People puuttuu.
Tämä jännä italialainen remix-biisi on ollu tuttu iät ja ajat ennenku oon noita Yazoo-originelleja edes kuullu:
^ joo, mulla on toi seiska, muistaakseni markalla ostin joskus aikanaan jostain alelaarista
Joo nyt on molemmat Yaz(oo) -levyt hallussa. Pistin tossa myös Alison Moyetin ekan soolon Alfin tilaukseen Erasuresta en puolestaan oo olleskaan varma tartteeko siihen kajota
erasuren alkuajat hyviä, tosin sinkku/hittikokoelmalla pääsee jo pitkälle.
Moyetin levyn sain tänään. Sehän on myös pitkälti syntsakamaa.
Tämmöstä ässäbiisiä en muistanu ollenkaan