You are not logged in.
Harold Budd
Ilmeisesti koronaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Harold Budd
Ilmeisesti koronaan
En tiennyt kuolinsyytä, voi paska ihan turha kuolema.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kim Ki-duk
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Charley Pride. Vanha ukko mutta koronaan kuoleminen erityisen ikävää. Ki-duk näemmä samaan tautiin kans.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
John le Carre RIP
RIP.
Luin viimeiseksi jääneen kirjan. Se yllätti positiivisesti, suosittelen jos hänen tuotantonsa muutenkin putoaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
RIP
Tinker Tailor Solider Spy on loistava, pitäisi kai lukea ne muutkin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jyrki Heliskoski
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jumalauta
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Mitä helvettiä. Mihin? Kaikkien aikojen paras rap artisti. Hyvää uutta vuotta
Mitä helvetin vittua
Oli kyllä nyt taas vaihteeksi paskinta ikinä
Rest in power nero. Eipä ole kenenkään tuntemattoman kuolema koskaan koskettanut näin. Mitä helvetin vittua
Rest in power nero. Eipä ole kenenkään tuntemattoman kuolema koskaan koskettanut näin. Mitä helvetin vittua
joo. tää oli myös mulle eka tällainen kuolema, joka kosketti kovaa. eka sellainen artisti, jonka musan parissa on kasvanut ja oikeasti muuttanut elämää. aikanaan yläasteen alussa, kun löysin doomin jutut, se vaan räjäytti tajunnan ihan totaalisesti. doomin musan outcast-meininki ja tietynlainen nyrjähtäneisyys oli ihan uutta ja samastuttavaa, ja ne biittien ainekset avasivat ovia lukemattomiin musatyyleihin. siitä alkoi ylipäätään uteliaisuus kaikenlaista musiikkia kohtaan. hankin myös sen saattelemana ekan oman biittimasiinan, jolla aloin räpeltämään. en ollut vuoden vaihtuessa edes dokannut mitään, mutta uutisen luettuani aloin itkemään. nukahdin doomin levyjen soidessa taustalla. kiitoksia sanoista ja musiikista.
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
On Doomsday! Ever since the womb ‘til I'm back where my brother went, that's what my tomb will say
Right above my government; Dumile
Either unmarked or engraved, hey, who's to say?
RIP DOOM
mutta sinänsä hämmentävää kuulla, että oli niin monille näin kova juttu, itse en musiikkiaan juurikaan tunne, vaikka harkitsin kyllä sen ghostfacen kanssa tehdyn levyn hankkimista ja muistelen nähneeni tämän joskus vuosia sitten flow festareilla, mutta mieleen jäi oikeastaan vain se maski. ehkä pitäis tutustua tuotantoon, jos oli näinkin merkittävä artisti.
Gerry Marsden RIP
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Alexi Laiho
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Alexi Laiho
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
pannan linkkiäkin: Children of Bodom -yhtyeen perustajana tunnettu Alexi Laiho on kuollut
just viikko sitten luin soundista haastiksen, jossa kovasti odotti pääsevänsä tositoimiin sen uuden bändinsä kanssa, harmi juttu, vaikkei ihan meitsin musaa olekaan, kevyet mullat.
John Muckler
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sinikka Nopola
Sylvain Sylvain