You are not logged in.
tuli viikonloppuna luettua janne torisevan valas, joka perustuu melvillen klassikkoon. suosittelen
Riad Sattoufin Tulevaisuuden arabi osa 4 löytyi kirjastosta. Aivan yhtä sujuvaa ja mielenkiintoista omaelämänkertaa kuin aikaisemmatkin osat, mutta suuremmalla sivumäärällä. Koko sarja siis Sattoufin omaa lapsuusmuisteloa syyrialaisranskalaisessa perheessä ja kulttuurierojen ristiaallokossa. Piirrosjälki hyvin selkeää ja helposti lähestyttävää. Vahva suositus.
tommi musturin future 4 on muuten ilmestynyt jos joltain mennyt ohi
Tämä tuli ostettua kun samoissa kansissa saa molemmat osat. Tagame ei muuten oikein iske mutta tämä on oikein hyvä. Japanissa on tiettävästi tehty tarinasta TV-sarja jossa yhtä pääroolia näyttelee virolainen Japanissa sumopainijan uran tehnyt kaveri. Tulispa Ylellekin Areenaan vaikka ens prideviikolle nähtäville.
Riad Sattoufin Tulevaisuuden arabi osa 4 löytyi kirjastosta. Aivan yhtä sujuvaa ja mielenkiintoista omaelämänkertaa kuin aikaisemmatkin osat, mutta suuremmalla sivumäärällä. Koko sarja siis Sattoufin omaa lapsuusmuisteloa syyrialaisranskalaisessa perheessä ja kulttuurierojen ristiaallokossa. Piirrosjälki hyvin selkeää ja helposti lähestyttävää. Vahva suositus.
Tää oli kyllä aika jees, oon tainnu lukea vaan ekat kolme osaa, eli täytyypä tsekata nelonenkin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sain viime viikolla watchenin kirjastosta. Sain myös yhen toisen varauksen, että en tiiä koska mä tota lukisin. Rehelisesti sanoen mä en usko että tuun sitä alottamaan. Tuntuu pakottamiselta. Olen sen verran aikuismainen ja vakavamielinen ihminen, että tykään vaan kuivasta draamasta ja tietoirjallisuudesta. Vaikka voishan toi ihan hyvä ollakin, kun vaan alottais, mutta.
Tuanoi saatana.
Alkuvuodesta osui kirjastossa käsiin The Massive, lainasin siltä seisomalta sokkona. Olin uusinut jo viisi kertaa mutta tämä "tilanne" pelasti mut ja tuli sopivasti aikaa tuota lukea. Post-apokalyptista sarjakuvaa, ihan hyvältä vaikuttaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olikohan nettisarjiksille eri topong? No oli eli ei, viime aikoina on viihdyttänyt tämä System32Comics.
Last edited by FatButter (30.03.2020 11:12)
Sain viime viikolla watchenin kirjastosta. Sain myös yhen toisen varauksen, että en tiiä koska mä tota lukisin. Rehelisesti sanoen mä en usko että tuun sitä alottamaan. Tuntuu pakottamiselta. Olen sen verran aikuismainen ja vakavamielinen ihminen, että tykään vaan kuivasta draamasta ja tietoirjallisuudesta. Vaikka voishan toi ihan hyvä ollakin, kun vaan alottais, mutta.
Emmä tota lue. Katon elokuvan.
Tuanoi saatana.
Tämä selvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Fabien Nury, Sylvain Vallee: Olipa kerran Ranskassa. Suuri gangsterisota.
Kuusiosainen alpparisarja, joka perustuu juutalaisen Joseph Joanovicin elämään romukauppiaana natsien miehittämässä ranskassa. Tarina vahvasti dramatisoitu, mutta melkoinen hustlaaja on oikeankin elämän Joanovici ollut tehdessään diilejä sekä saksalaisten, että vastarintaliikkeen kanssa ja sumuttaessaan molempia. Hyvä sarjis, josta sais varmaan hyvän elokuvankin.
Laitetaanpas tuo ns. listoille.
Tekispä joku vielä BM-ankkoja. Tämä on paitsi alkuperäisenä niin myös Mary A Wuorion käännöksenä eri tykkiä tavaraa.
Paperino e i Nipotini Protestatari
Kuuraketit räjähtelevät karamellisateeksi, lainsuojaton tekee Mikistä keisarin, jäävuoreksi naamioitu sukellusvene nielaisee Hessun uumeniinsa, onko Mustalla Pekalla sormensa pelissä? 256 sivua huimia seikkailuja. Tule mukaan!
Näin mainostettiin ensimmäistä Aku Ankan taskukirjaa keväällä 1970. Pamauksen blogi lähilukee Taskareiden 50-vuotisjuhlan ja kesän kunniaksi kymmenen ensimmäistä Taskaria! Jokaisesta kirjasta poimitaan mielenkiintoisin tarina luupin alle.
Prakk tai kukaan lukenut Terminator-sarjakuvia?
pannan vaikka tänne:
Aku Ankka -lehden kielellisen huumorin tunnetuin piirre ovat nimiväännökset, joita on tehty julkisuuden henkilöistä 1950-luvulta lähtien.
Alkuvuodesta osui kirjastossa käsiin The Massive, lainasin siltä seisomalta sokkona. Olin uusinut jo viisi kertaa mutta tämä "tilanne" pelasti mut ja tuli sopivasti aikaa tuota lukea. Post-apokalyptista sarjakuvaa, ihan hyvältä vaikuttaa.
Sain tän nyt pyhinä luettua loppuun. Ehkä vähän laiskan alun jälkeen juuri ennen loppusuoraa stoori alkoi saada enemmän lihaa katastrofiluidensa ympärille, mutta sitten tultiinkin jo maaliin ja lopusta on vaikea sanoa mitään spoilaamatta, mutta se oli mun makuun hieman "epätyydyttävä", vaikkakin yllättävä. Brian Woodin kirjoitustapa on aika irtonainen, eli kovin tiukkaa stooria se ei saa aikaan kolmenkymmenen numeron aikana. Myös tapa viedä tarinaa eteenpäin on aika poukkoileva, hahmoista toiseen, aikakaudesta toiseen vaihdetaan lähes joka aukeamalla. Pienistä nurinoista huolimatta tykkäsin tästä.
Tänään päätin suositella Joann Sfarin Dungeon ja Naoki Urasawan 20th century boys sarjakuvia.
Molempia löytyy Helmet-kirjastoista, joten äkkiä niitä sakkotilejä kartuttamaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Epäselvyydet kiistävä Arktinen Banaani -kustantamon omistaja Harto Pasonen sanoo asianajajan ottavan yhteyttä ”tietoa jakaneisiin toimijoihin”
Chris Waren Rusty Brown ollu pitkään yöpöydällä ja nyt otin työn alle.
Voi hemmetti mitä tavaraa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yhdysvaltalainen koululautakunta pani holokaustista kertovan, Pulitzer-palkitun Maus-sarjakuvan pannaan: ”Miksi koulutusjärjestelmä tukee tällaista kamaa”
Semmosta. Kiva uutinen näin vainojen uhrien muistopäivänä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Viimeinen Future luettu, hyvä numero oli
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
What the fak is Future?
Tommi Musturin 10-osainen sarjakuvalehti, tai jotain sinne päin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
What the fak is Future?
Tommi Musturin 10-osainen sarjakuvalehti, tai jotain sinne päin