You are not logged in.
tänään 40 vuotta john lennonin kuolemasta
RIP
Liimatan ohjelmassa oli hyvät Lennon analyysit.
toivottavasti on tosiaan edeltäjiensä veroinen, laitoin tän ihan huvikseen tilaukseen, vaikken ole yhtään kokonaista biisiä tainnut kuulla, perjantaina kai tää virallisesti ilmestyy, mutta on kuulemma jo matkalla. mulla ei taidakaan olla yhtään mccartney II:n jälkeen ilmestynyttä vanhan banjosilmän levyä, mitä nyt yksi kokoelma jossa on ehkä jotain biisejä tuoltakin ajalta. vois noita muitakin joskus tsekkailla kuha ehtis.
Kiinnostelee vähän tää uus, tai koko toi trilogia oikeastaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
herranjestas, tämähän III on aika pahuksen kova kiekko, esim. pretty boys menee heittämällä vuoden parhaisiin biiseihin. kyllähän äänestä jo kuulee, ettei enää nuoria olla, mutta sou not. taitaa hyvinkin päästä vuoden top-kymppiin.
Vähän turhan slovaripainotteiselta kuulosti macan levy.
Ihan hyvä Macca-levy on, hyvän mielen ukkelimusaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kyllähän tuo meni heittämällä vuoden toiseksi parhaaksi ulkomaan pellen tekeleeksi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Miten hyvin osaat Beatlesin legendaariset hitit? Testaa 12 kysymyksellä
8/12. Aika peruskauraa oli kysymykset.
Miten hyvin osaat Beatlesin legendaariset hitit? Testaa 12 kysymyksellä
8/12. Aika peruskauraa oli kysymykset.
i want to hold your hand -kyssäri meni arvaamalla, mutta onneksi oikein, muut helppoja elikkäs 12/12
katoin just john & yoko: above us only sky -dokkarin, ku huomasin että oli poistumassa boksilta, ihan jees
11/12. Tiesin kyllä kaikki, mutta painoin vahingossa väärää yhden kohdalla.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Paul McCartney, 'McCartney III Imagined' Track Listing
1. Find My Way (feat. Beck)
2. The Kiss of Venus (Dominic Fike)
3. Pretty Boys (feat. Khruangbin)
4. Women And Wives (St. Vincent Remix)
5. Deep Down (Blood Orange Remix)
6. Seize The Day (feat. Phoebe Bridgers)
7. Slidin’ (EOB Remix)
8. Long Tailed Winter Bird (Damon Albarn Remix)
9. Lavatory Lil (Josh Homme)
10. When Winter Comes (Anderson .Paak Remix)
11. Deep Deep Feeling (3D RDN Remix)
12. Long Tailed Winter Bird (Idris Elba Remix)*
Personally curated by Paul, McCartney III Imagined features an A-List assortment of friends, fans and brand new acquaintances, each reimagining their favourite McCartney III moments in their own signature styles. The result is a kaleidoscopic reinterpretation of an album Rolling Stone accurately tagged “an inspiration to us all”—one that serves as an extension of the instantly beloved ‘McCartney III’ while standing on its own as brilliant and adventurous milestone in the McCartney discography.
The Beatlesin kuuntelu on vähän kuin kuuntelisi Wikipediaa. Ihan hauskaa tutustua historiaan, mutta eipä näin 50 vuotta myöhemmin koettuna aiheuta suuria säväreitä.
— Emil Elo (@emilelo) March 18, 2021
^ kuka lienee toi pelle joka halusi nolata itsensä? no mahtuuhan twitteriin mölyä
I remember hanging out with Paul and his wife Nancy several years ago and Nancy mentioned that she wanted to go out dancing before calling it a night. We ended up at some club in West Hollywood and I remember noticing that Paul and Nancy were TEARING IT UP – really enjoying themselves more than anyone else on the dance floor. Last year when he asked me to remix this track, I remembered that night and wanted to try to recapture that amazing spirit I felt while watching him on the dance floor…sort of my little tribute to Paul “in his groove.” When I then heard the falsetto vocal in Paul’s original track I wanted to lean further into something really loose and funky – I pulled out my Hofner (because of course) and put down a few bass lines…and everything came to life from there. The best part of the entire experience, though, came a week after I’d turned in the remix, when Paul called to tell me he’d been dancing in his kitchen to the track all week.
RAM tänään 50 v.
mulla on tää vain netistä ladattuna, parikin kertaa olen yrittänyt tilata cd:nä, mutta aina ollut out-of-print. oliskohan siitä nykyään joku painos hankittavissakin jos kerran vuosiakin täyttää... näin myös vinskan jossain myyntiryhmässä suht halvalla, mutta en jaksanut säätää postien yms. kanssa niin en jaksanut vastata. hyvä levy kyllä, paul on nero
EDIT: levy tilattu taas kerran, ilmeisesti nyt löytyy kun painos viime vuodelta
EDIT: levy tilattu taas kerran, ilmeisesti nyt löytyy kun painos viime vuodelta
ei oo todellista, ei kuulemma löydy
ilmeisesti tätä RAM-levyä ei saa MISTÄÄN
psykokarkki wrote:EDIT: levy tilattu taas kerran, ilmeisesti nyt löytyy kun painos viime vuodelta
ei oo todellista, ei kuulemma löydy
ilmeisesti tätä RAM-levyä ei saa MISTÄÄN
hieno levy kyllä. olen tuota kuunnellut enemmän kuin beatlesia, vaikka eipä beatlesissakaan mitään vikaa ole.
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Pässi löytyi ja on nyt noudettavissa
nyt loppu piitlesin kuuntelu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
All Things Must Passista tuli paras Beatles-jäsenen soololevy
Pitää varmaa tarkastaa.
onhan tolla levyllä hetkensä, mutta ei se kyllä ole läheskään paras piitles-soolo, ja uskokaa tai älkää mutta triplalevyllä riittää täyteraitoja, ei todellakaan ole mikään sandinista.
Kyllähän Harrisonin paras levy on se hare krishna levy.
Kyllähän Harrisonin paras levy on se hare krishna levy.
mikäs se on, tunnen tosi huonosti sen sooloja, itselläni ei oo kuin toi all things must pass ja sitten ne kummalliset wonderwall ja electronic sound -albumit + bangladesh 7"