You are not logged in.
Pages: 1
Mitkä kovimmat?
Mitkä kovimmat kokoelmat?
Mikä B-puoli hakkaa A-puolensa?
Mikä B-puoli hakkaa A-puolensa?
CMX - Ruoste / Saatana
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:Mikä B-puoli hakkaa A-puolensa?
CMX - Ruoste / Saatana
Kovaa puhetta. En tiedä olenko saatanasta edes kuullut.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Mikä B-puoli hakkaa A-puolensa?
CMX - Ruoste / Saatana
Oon kuullu mut en ees muista joten kuulostaa keksityltä
I am the walrus > hello goodbye
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
parhaat b-puolicokikset
smashing pumpkins - pisces iscariot
nirvana - insecticide
the fall - 458489 b-sides
...
smithsien hatful of hollowia tuskin lasketaan b-puolikokoelmaksi, joten ei mainita, vaikka toki päihittäisi kaikki muut
Sueden Killing of a Flash Boy on bändin paras biisi
Onhan noita muitakin kuha jaksais miettiä
edit: Heitetään samaan syssyyn Manicsin Prologue to History. Niin kova että korvasivat This is my truth -juhlakiertueella yhden levyn biiseistä sillä ja taisivat juhlapainokseenkin lisätä
Last edited by karambola (28.12.2020 14:06)
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Depeche Moden But Not Tonight on bändin parhaita
muumipoimuri wrote:jookcha wrote:CMX - Ruoste / Saatana
No onhan tuo aika hyvä.
psychocandy wrote:muumipoimuri wrote:Kovaa puhetta. En tiedä olenko saatanasta edes kuullut.
No onhan tuo aika hyvä.
bändin parhaita biisoja
Kate Bush -samplelle kohdissa 1:11-1:15 ja 3:20-3:24
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sueden Killing of a Flash Boy on bändin paras biisi
Tarkoitit varmaan My Insatiable One
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Manicsin B-puolia oli jännä silloin aikoinaan etsiä netistä, useimmat taisi olla 56 kbps -laatuisia. Kyllä niitä silti tuli kuunneltua, ja on siellä paljon helmiä joukossa. Vaikea nyt sanoa oliko ne poikkeuksellisen hyviä bändin muuhun tuotantoon nähden (vaikka siltä se ainakin silloin tuntui) kun harvaa bändiä on niin paljon fanittanut, että jotain b-puolia olisi jaksanut kuunnella.
Joy Division - Atmosphere / Dead Souls
Joy Division - Atmosphere / Dead Souls
Molemmat puolet 1000/5
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
CMX:n Saatana Diggaan kovasti myös tästä Meidän syntimme -singlen b-puolesta. Loppupuolella kunnon Sabbath-palvontaa.
Sent from my iPhone 16
Soundgardenilla on myös muutama todella kova b-puoli. Tää löytyi aikoinaan Spoonman-singleltä.
Sent from my iPhone 16
Heretic on itse asiassa ensimmäisiä virallisesti julkaistuja Soundgarden-kappaleita (Deep Six -kokoelma, 1986), mutta tää uudelleenäänitetty versio löytyy Loud Loven kääntöpuolelta sekä myöhemmin Pump Up the Volume -soundtrackilta. Lempparibiisejäni yhtyeeltä.
Sent from my iPhone 16
Manicsin B-puolia oli jännä silloin aikoinaan etsiä netistä, useimmat taisi olla 56 kbps -laatuisia. Kyllä niitä silti tuli kuunneltua, ja on siellä paljon helmiä joukossa. Vaikea nyt sanoa oliko ne poikkeuksellisen hyviä bändin muuhun tuotantoon nähden (vaikka siltä se ainakin silloin tuntui) kun harvaa bändiä on niin paljon fanittanut, että jotain b-puolia olisi jaksanut kuunnella.
Sama, jonnekin Lifebloodiin asti tuli kuunneltua kaikki b-puolet. Radioheadilta tuli kans kaikki b-puolet käytyä läpi johonkin asti.
Mäniksit vääntää b-puolia tai vähintäänkin jotain Japani-bonareita edelleen. Silloin tällöin oon jotain kuunnellut, mutta taso on ollut aika surkeaa suhteessa levybiiseihin.
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Onko muuten jo primal screamin velocity girl mainittu? En edes muista millainen se a-puoli oli, ei tainnut olla kaksinen
Madonna - Angel / Into the Groove
The Cure - Let’s go to bed / Just one kiss
The Cure - Lovesong / 2 Late
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pages: 1