1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » The Mice

#1 09.11.2006 14:08

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

The Mice

Toinen uusi topicci perään. The Micen "Scooter" on yksi noin 50 parhaasta äänilevystä konsanaan. Intoa, energiaa, herkkyyttä, tunteenpaloa, häkellyttävän hyvä sävelkynä, "Not Proud of the USA" ja etenkin "Second Best".

Kuinka vertautuu "For Almost Ever" levy? No jaa, se onki ep. Kaikki anekdootit bändistä tervetulleita. Tämä on tietty hauska: "An ad was placed in the newspaper that read closely to 'Mice seek bassist. No metalheads!'"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#2 09.11.2006 14:12

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Website

Re: The Mice

Jean-Babtiste wrote:

The Micen "Scooter" on yksi noin 50 parhaasta äänilevystä konsanaan.

Kah, ostin tuon levyn vinyylinä nelisen vuotta sitten. En tosin itselleni, mutta kuitenkin. Kuuntelin vähän alusta, eikä sen perusteella välttämättä ollut ihan mun juttu.

#3 09.11.2006 14:30

Number9
Member
Registered: 07.11.2006

Mun Ladylla on tuo Micen: Scooter-vinyyli ja se soittaa mulle sitä Usa-hiitiä vastein tahtoani. Olen yrittänyt puhua, mutta se vain pahentaa tilannetta.

I'm higher than the sun

#4 09.11.2006 17:24

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

Number9 wrote:

Mun Ladylla on tuo Micen: Scooter-vinyyli ja se soittaa mulle sitä Usa-hiitiä vastein tahtoani. Olen yrittänyt puhua, mutta se vain pahentaa tilannetta.

JAMC-topicin perusteella en olisi  uskonut number9:iä republikaaniksi tongue

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#5 09.11.2006 17:25

psychocandy
streittari-jantta
Website

lintumies wrote:

Kah, ostin tuon levyn vinyylinä nelisen vuotta sitten. En tosin itselleni, mutta kuitenkin. Kuuntelin vähän alusta, eikä sen perusteella välttämättä ollut ihan mun juttu.

icon_eek

sehän on parasta poppia ikinä!

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#6 09.11.2006 17:31

psychocandy
streittari-jantta
Website

Jean-Babtiste wrote:

The Micen "Scooter" on yksi noin 50 parhaasta äänilevystä konsanaan. Intoa, energiaa, herkkyyttä, tunteenpaloa, häkellyttävän hyvä sävelkynä, "Not Proud of the USA" ja etenkin "Second Best".

tuota mieltä olen itsekin ollut, mutta tarkistin juuri asian ja se on tällä hetkellä vasta sijalla 57.

EDIT: jaa, "yksi noin 50 parhaasta"... no pl.

Jean-Babtiste wrote:

Kuinka vertautuu "For Almost Ever" levy? No jaa, se onki ep. Kaikki anekdootit bändistä tervetulleita. Tämä on tietty hauska: "An ad was placed in the newspaper that read closely to 'Mice seek bassist. No metalheads!'"

niin, siis hommahan meni niin että bändi julkaisi  aikanaan 2 mini-lp:tä, "scooter" ja "for almost ever", joista koostettiin tuo täyspitkä euroopan markkinoille. itselle tuo vinyyliversio on niin tuttu, etten ole oikein alkuperäisiä osannut vertailla enkä muista mikä mistäkin löytyy, mutta viime vuonna taisi matador viimein julkaista tuon cd-muodossa. ikävä kyllä ihan ensimmäinen sinkku jäi pois levyltä, mutta asiapaketti, kannattaa hankkia. trion pääjehu bill fox  on sittemmin tehnyt pari ihan hyvää soololevyä, mutta micen magiaa ei niillä enää täysin tavoitettu. oma suosikkibiisi on kyllä "little rage", saattais hyvinkin olla  siellä 10 parhaan biisin joukossa ikinä... (toisaalta, "sinne" kyllä mahtuu aika monta biisiä jos tarkemmin ajattelee).

FJs1lyz.gif

#7 09.11.2006 17:38

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Website

Jonkun tyypin suosituksesta taisin joskus hankkia Scooter-lp:n (oisko ollu Back to the Heavyweight Jam, eiq)... Oikein rätväkkää punkkipoppia ainakin noin kerran vuodessa kuunneltuna.

This must be what jail / I will scratch

#8 31.05.2009 20:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

kuulemma dj yös yksin soitteli tätä taannoin bileet

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#9 21.08.2015 15:42

psykokarkki
Website

MITÄS TÄMÄ ON, THE MICEN JULKAISEMATON KAKKOS-LP "Canterbury Bells" icon_eek

1. Resurrection Day
2. Music Here
3. Something Pushed
4. Public Television
5. I Got A Gal In Kalamazoo
6. Phone In My Car
7. Across The Mighty Ocean
8. Don't Be A Stranger To Me
9. Nearly A Mile Away
10. Struck Me Paralyzed

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#10 06.08.2020 23:34

psykokarkki
Website

bill foxin soololevyistä uusintapainoksia!

xvOX94i.jpg

#11 23.12.2020 01:37

psychocandy
streittari-jantta
Website

FJs1lyz.gif

1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » The Mice

Board footer