You are not logged in.
Kyllähän circle näytti närhenmunat improvisaation kentällä.
Circle näytti myös mitä on live esitys. Että ei mennä vaan muina miehinä soittamaan biisit läpi.
Kyllähän circle näytti närhenmunat improvisaation kentällä.
Vahva eri. Ei näiden improssa sinänsä mitään vikaa ikinä ollut, mutta ainakin näkemieni keikkojen perusteella koko homma tapahtui bändin sisäisessä kontekstissa, mikä tarkoitti käytännössä, että impron jälkeen sahataan taas kuinka monetta versiota nopeuskunkinaan perusideasta. En näe siinä mitään vikaa, mutta en lähtis julistamaan, että nää tekis asioita jotenkin olennaisesti "paremmin" kuin kokoonpanot, jotka soittaa täyspäiväisesti improvisaatiota. Näissäkin on sit keskenään aika valtavia eroja. Et jos verrokkina on joku pystyynkuollut SibA-impro, niin joo tottakai. Sitten taas samanlaiseen ajan pysähtymisen tunteeseen, mitä parhaimmillaan kokenut joillain Horstin keikoilla, Circle ei yksinkertaisesti yllä. Ihan syystäkin ne heittää keikalla improsektion perään jonkun lukuisista hevipastisseistaan. Ei meinaan kanna koko keikkaa läpi.
Circle näytti myös mitä on live esitys. Että ei mennä vaan muina miehinä soittamaan biisit läpi.
Kuka tahansa voi laittaa pöljät vaatteet päälle ja mennä lavalle kukkoilemaan ja vääntämään naamaa.
Jos menee lavalle soittamaan vaan itelleen niin sama jääjä kottiin, niin bändin ku yleisön
Hyvä biisi. /
bzort glorf bööth
Piti tulla pint / pint.
bzort glorf bööth
^ meni vahingossa oikein t: poimuri
Huomauttaisin, että circle ylistykseni on lähinnä circle ylistystä, ei muiden bändien alas lyömistä.
Circle musiikissa hienoa ei ole pelkästään musiikki ja esiintyminen, vaan myös filosofia toiminnan takana, josta asiaan perehtyneet ovat tietoisia.
Hyvä biisi. /
Ihmettelen muuten kans tätä että miksi (tuohon kuvatiedostona pastettu!) on alapeukku
Last edited by Kalossimies (21.12.2020 18:38)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
HHOUH HHOUH HHOUH, MEEÖÖRRII KRIISTMÄÄÖÖS
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hiirimattona wrote:Hyvä biisi. /
Ihmettelen muuten kans tätä että miksi http://www.tosviol.net/ss/img/smilies/tuoppi.gif (tuohon kuvatiedostona pastettu!) on alapeukku
tuota on ihmetelty forumin kehitystopikissa, mutta hieman hidasta on muutenkin hymiöiden korjaushommat olleet, itse en niitä osaa tehdä joten tähän lienee tyytyminen <-- pintti (tai ehkä forkan pääjehu helicon on alkanut raittusmieheksi)
No tää Pharaoh Overlord on viimmenki näpeissä ja soi ekaa kertaa. Ihan hyvä on. Tuohon laulupuoleen ois toivonu enemmän variaatiota ehkä, tällee jää vähän yksulotteiseksi ehkä. Mut katellaan.
Nautin luvattoman paljon tästä Jussin joulubiisistä
Sent from my iPhone 16
Nautin luvattoman paljon tästä Jussin joulubiisistä
On upee
Tomsk wrote:Nautin luvattoman paljon tästä Jussin joulubiisistä
On upee
Hyvä on. Viime aikoina olen nauttinut myös tästä kappaleesta:
Kyllä olisi tilausta Westerlund-circlelevylle pitkästä aikaa.
Soundcheck. Kovaa taidemusaa. Tähän ei moni muu pysty.
Sanokaa parempi suomalaislaulaja ku se joka vetää metsän henget biisin.
Sanokaa parempi suomalaislaulaja ku se joka vetää metsän henget biisin.
Tästä voi kuka tahansa laulaja ottaa mallia.
muumipoimuri wrote:Sanokaa parempi suomalaislaulaja ku se joka vetää metsän henget biisin.
Tästä voi kuka tahansa laulaja ottaa mallia.
Ja käsittääkseni Rättö ei ole edes mitään laulutunteja ottanu.
No mutta se on aika ilmiselvä että kaverilla on luontainen taipumus laulamiseen ja äänen käyttöön.
Että kyllähän kaveri on syntynyt käyttämään ääntään.
Jyrock 2010 soi. Long live taidemusa.
Päivä on monesti lyhyt ihmisen elämässä ja tämä ilta on yksi osotus siitä
Epätoivoisesta räpiköinnistä arjen harmaan helevetin läpi
Kirkle vai Sööklö?
bzort glorf bööth
Kirkkel
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Taidemusiirkle
kirkkeli
Sano mikä on parempaa taidemusaa ku Maxim.
Sano mikä on parempaa taidemusaa ku Maxim.
Niimpä.