You are not logged in.
Montako 3" julkasua löytyy hyllystä? Mulla residentsien duck stab ainoo.
Tuanoi saatana.
Pari 267 lattajjaa julkasua. Vapaa, Grey Park, Lörsson ja Rauhan Orkesteri, muita ei taida olla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:Montako 3" julkasua löytyy hyllystä? Mulla residentsien duck stab ainoo.
Pari 267 lattajjaa julkasua. Vapaa, Grey Park, Lörsson ja Rauhan Orkesteri, muita ei taida olla.
nopeasti laskien 151 kpl
Montako 3" julkasua löytyy hyllystä?
Muistin varassa mennään. Oiskohan neljä. Pari Cessnaa, Stereolabin joku ja sit Ninetynine.
Edit: piti ihan tarkistaa laatikosta: löytyi vielä edellisten lisäksi Rokkiryhmän, Matador Josén sekä The Bridal Shopin lätyt.
Last edited by leposi (29.07.2020 22:53)
Jos en nyt jotain unohda, niin täsmälleen yksi. Artistit saattavat olla vähän yllättäviä: Barbra Streisand ja Don Johnson. Varsinaisesti en kuitenkaan hankkinut sitä heidän duettonsa takia, vaan koska siinä on myös Streisandin versio Jim Steinmanin biisistä Left in the Dark. Siihen aikaan, kun keräsin kaikki mahdolliset Steinman-versiot, törmäsin jossain tähän julkaisuun. Hintakin taisi olla suunnilleen puoli puupenniä.
Sama ku Prakkilla. En oo muualla tainnut edes törmätä kolmosiin.
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
yks kipale on
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Montako 3" julkasua löytyy hyllystä? Mulla residentsien duck stab ainoo.
nopeasti laskien 151 kpl
What the wtf
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Montako 3" julkasua löytyy hyllystä? Mulla residentsien duck stab ainoo.
nopeasti laskien 151 kpl
What the wtf
aikanaan cdr-bisneksissä tuli haalittua vaihtareina kaikenlaista
marjapoimuri wrote:psykokarkki wrote:jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Montako 3" julkasua löytyy hyllystä? Mulla residentsien duck stab ainoo.
nopeasti laskien 151 kpl
What the wtf
aikanaan cdr-bisneksissä tuli haalittua vaihtareina kaikenlaista
Aloita kuunteluprojekti ja raportoi.
Tuanoi saatana.
Yksi Cessna löytyy.
Lemmyn elämäkerrassa puhutaan pariinkiin otteeseen jostain pitkistä pahvisista cd koteloista joita oli cdn alkuaikoina ja oli kuulemmo paskin pakkaus ikinä. Mimmonen homma?
Tuanoi saatana.
Lemmyn elämäkerrassa puhutaan pariinkiin otteeseen jostain pitkistä pahvisista cd koteloista joita oli cdn alkuaikoina ja oli kuulemmo paskin pakkaus ikinä. Mimmonen homma?
jenkeissä keksitty hölmöys, missä cd laitettiin 12"-korkuiseen pahvipakkaukseen, jotta erottuisi kaupassa yhtä hyvin kuin "vanhanaikaiset" vinyylit
Huvittavaa ajatella että Lemmy rageaa tuosta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo muistan kun noita oli Leppävaaran Maximarketissa ja ihmettelin, että mitäs helvettiä. Meinasin ostaa Hendrixin Axis: Bold as Loven tuollaisessa, mutta jätin lopulta hyllyyn.
Ajattelen just Lemmyä pätkimässä miekalla noita
En oo ikinä kuullutkaan tommosista Vissiin olleet sit niin lyhyen aikaa tai jotain, ihan MIND BLOWN että joku tämmönen homma on voinu mennä ohi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vaikka siis on mulla jotain "tuon" mallisia bokseja, mut niissä on useampi levy, niin eivät kai liene sama asia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei näitä pahemmin ole näkynyt oikeassa maailmassa, mutta Youtubesta löytyneistä Conanin.ja Lettermanin vanhoista pätkistä tuttuja ovat.
bzort glorf bööth
Meneekö ceedeet ja kasetit muovijätteeseen?
ei mene, kierrätykseen menevät eli keräilijöiden kaappien täytteeksi
Joo muistan kun noita oli Leppävaaran Maximarketissa ja ihmettelin, että mitäs helvettiä. Meinasin ostaa Hendrixin Axis: Bold as Loven tuollaisessa, mutta jätin lopulta hyllyyn.
1980-luvun jenkkijuttu. Tuolla pahvin sisällä oli siis normaali muovinen "jewel case" kotelo ja loput tyhjää. Nuo varmaan siis oli ajaltetu laitettavasti kaksi vierekkäin normaaleihin LP-laareihin kauppaan. Lemmyn lisäksi ainakin Sting aikoinaan noita protestoi koska ympäristö tuhoutuu kun turhaan pahviin kääritään. "Longbox" taisi olla nimi. Keräilijällehän nuo olivat ongelma kun sopivat huonosti kotihyllyihin. Aikoinaan säilytin joistakin nuo pahvit kun joissakin oli pahviin pistetty eri kansitaide/tekstit tms., mutta roskiin lopulta kaikki menivät.
Ja tosiaan Maximarket noita runsaasti myi. Siellähän oli siis suuri osa julkaisuista jenkkipainoksia jostain syystä. Esim. Pink Floyd LP:t oli Capitol-kamaa eikä Harvest. Supermarketiksi tarjonta olikin aika poikkeuksellinen. Lehdissä on ollut fiilistelyjuttuja Maxista, mutta tämä levyosasto on jäänyt ilman mainintaa, vaikka omaan elämään jätti paremman muiston kuin esim. itsepalvelu-Alko.
Last edited by Musicnaut (12.12.2020 01:38)
^ Maximarket! pakko laittaa iso M koska semmoinen oli pytingin katolla, ja (about) paras lapsuudenmuistoni: siellä oli joku ihme "autorata" jossa saattoi ajaa, vähän kuin huvipuistossa, en kyl tiedä oonko kuvitellu koko jutun, mutta muistelen että se oli tuolla parasta.
levyosastoa en muista, en tainnut olla vielä edes koulussa tuolloin, ei siellä enää myöhemmin taidettu käydä...
Kasetti ainaki on muovia. Ceedeekin varmaan osittain jotain muovia?
on, mutta on moraalitonta heittää äänitteitä roskiin. paitsi jos ne on mamban tekemiä
HSY:n mukaan CD on sekajätettä, tai sitten käyttökelpoinen esine:
'"Myy tai lahjoita vielä käyttökelpoiset levyt kierrätyskeskuksiin, hyväntekeväisyyskirpputoreille, käytettyjen tavaroiden liikkeisiin tai jätä. Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskuksen pisteeseen Sortti-asemalla (Jorvas, Kivikko, Konala ja Ruskeasanta). "
https://www.hsy.fi/jatteet-ja-kierratys … ddvd-levy/
Last edited by Musicnaut (14.12.2020 03:41)
HSY:n mukaan CD on sekajätettä, tai sitten käyttökelpoinen esine:
'"Myy tai lahjoita vielä käyttökelpoiset levyt kierrätyskeskuksiin, hyväntekeväisyyskirpputoreille, käytettyjen tavaroiden liikkeisiin tai jätä. Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskuksen pisteeseen Sortti-asemalla (Jorvas, Kivikko, Konala ja Ruskeasanta). "
Ei kai ne kierrätyspaikat mitään omia erikoismusa cd/cass julkaisuja ota ja varsinkaan useita kappaleita yhtä levyä?
laita mulle jos et muuten eroon pääse t: hullu keräilijä