You are not logged in.
Ne parit Domino Records -aikaiset musavideot ovat niin ikään hävinneet youtubesta. Ihan tässä lähimenneisyydessä kun katsoin, niin ne vielä löytyivät sieltä, mutta kommentointimahdollisuutta ei ollut.
vaikka kaveri nyt olisi tehnyt vaikka mitä niin kyllä tämmönen noitavaino on aika kummallista. toisaalta taas hyvä syy miksi kannattaa ostaa niitä levyjä eikä luottaa suoratoistopalveluihin.
"noitavaino"
Kärkkäinen ja Ducktails vois perustaa jonkun projektin yhdessä? Aikakautemme uhrit tms.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
voit toki tulkita hieman kärkkäästi muotoiltuja lauseita mihin suuntaan huvittaa, mutta totuus on se, että varsin suuri osa ihmisistä on kusipäitä tilaisuuden tullen ja jos ja kun tälle tielle lähdetään että joku jää kiinni ja seurauksena tuotanto vedetään pois markkinoilta, niin kohta ei ole jälkipolvilla juuri mitään kuunneltavaa.
toki voi miettiä, että onko se paha juttu vai ei
ja kyllä se vaan on niin, että nykymaailmassa kun joku jää kiinni jostain ikävästä (eikä ole rikas poliitikko tms.) niin kyllä se kivittäminen somessa ja mediassa alkaa välittömästi, puolueetonta oikeudenkäyntiä ei todellakaan jäädä odottelemaan. kyllä tässä yleisessä ilmapiirissä ollaan menossa takaisin pimeisiin aikoihin, "kansa" vaatii verta ja sirkushuveja.
ja itse siis sitä mieltä että musiikki on musiikkia, eikä musiikkia pidä kieltää vaikka sen tekijä olisi millainen kusipää tahansa.
voit toki tulkita hieman kärkkäästi muotoiltuja lauseita mihin suuntaan huvittaa, mutta totuus on se, että varsin suuri osa ihmisistä on kusipäitä tilaisuuden tullen ja jos ja kun tälle tielle lähdetään että joku jää kiinni ja seurauksena tuotanto vedetään pois markkinoilta, niin kohta ei ole jälkipolvilla juuri mitään kuunneltavaa.
toki voi miettiä, että onko se paha juttu vai ei
Siks siinä oli se hymiö koska tiesin että sulla lipsuu väkisin kärkkäät provot sinne sekaan.
ja kyllä se vaan on niin, että nykymaailmassa kun joku jää kiinni jostain ikävästä (eikä ole rikas poliitikko tms.) niin kyllä se kivittäminen somessa ja mediassa alkaa välittömästi, puolueetonta oikeudenkäyntiä ei todellakaan jäädä odottelemaan. kyllä tässä yleisessä ilmapiirissä ollaan menossa takaisin pimeisiin aikoihin, "kansa" vaatii verta ja sirkushuveja.
Jos ihan vakavissaan niin en itsekään diggaa "somelynkkauksista", niissä yleensä mennään oletukset edellä eikä kiinnosta mitä on oikeasti tapahtunut. Mutta jos henkilökohtaisesti mietin nimenomaan tätä ko. tapausta niin tyyppi myöntänyt väärinkäytökset (toki aluksi kiellettyään ne ), ja koska on päätynyt tilanteisiin muusikon "asemansa" kautta, näen itse sopivana että rangaistus kohdistuu myös muusikkouteensa. Jokainen toimii näissä oman moraalinsa mukaan, itse ymmärrän ihan täysin jakelijaa joka ei halua jatkaa yhteistyötä tämän tyypin kanssa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
eiköhän tuon musiikkia ole edelleenkin helpompi löytää kuin ennen digiaikaa jos jonkun albumi pistettiin silppuriin
mut joo ducktails on uhri selevä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mut joo ducktails on uhri selevä
ei oo, vaan sen musiikista pitävät. *)
itse tosin kuuntelen lähinnä vain sitä panda bearin kanssa tehtyä biisiä
*) toki tässä on myös varsinaisia uhreja, mut se ei ollut tässä se pointti
en tiiä mitä sieltä on poistettu mut näyttäs olevan ainakin viis albumia ducktailsilta spotifyssa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eiq
ikävästi faktat häiritsevät hyvää pöyrilöitymistä
Jos Ducktailsin musa poistetaan jostain suoratoistopalvelusta näitten ihmismulkkuusjuttujen perusteella, niin eikös samalla vois poistaa Gunnarit, Mötikät, Black Flagit, kaikki mihin liittyy John Lennon ja oikeastaan koko paska.
Last edited by rc-lungen (04.11.2017 15:04)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jos Ducktailsin musa poistetaan jostain suoratoistopalvelusta näitten ihmismulkkuusjuttujen perusteella, niin eikös samalla vois poistaa Gunnarit, Mötikät, Black Flagit, kaikki mihin liittyy John Lennon ja oikeastaan koko paska.
se oli vähän niinq pointtini tässä.
rc-lungen wrote:Jos Ducktailsin musa poistetaan jostain suoratoistopalvelusta näitten ihmismulkkuusjuttujen perusteella, niin eikös samalla vois poistaa Gunnarit, Mötikät, Black Flagit, kaikki mihin liittyy John Lennon ja oikeastaan koko paska.
Joo. Naurattaa kun Burzumia ja Bill Cosbya löytyy Spotifysta vaikka millä mitalla mutta Ducktails lentää kuin leppäkeihäs. Selkeästi ikävä ihminen ja hirveä sääli että näin kävi koska Ducktails on aivan mukavaa musaa, mutta taas ei ihan logiikka pelaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
en tiiä mitä sieltä on poistettu mut näyttäs olevan ainakin viis albumia ducktailsilta spotifyssa.
Nyt jo kuusi
Tyypin musa mielestäni aika keskinkertaista, mutta menee nyt taustamusiikkina kuitenkin.
Jahas siltä näyttää Alkuviikosta oli ehkä yks levy!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Jos Ducktailsin musa poistetaan jostain suoratoistopalvelusta näitten ihmismulkkuusjuttujen perusteella, niin eikös samalla vois poistaa Gunnarit, Mötikät, Black Flagit, kaikki mihin liittyy John Lennon ja oikeastaan koko paska.
Joo. Naurattaa kun Burzumia ja Bill Cosbya löytyy Spotifysta vaikka millä mitalla mutta Ducktails lentää kuin leppäkeihäs. Selkeästi ikävä ihminen ja hirveä sääli että näin kävi koska Ducktails on aivan mukavaa musaa, mutta taas ei ihan logiikka pelaa
Mistä sä etsit tätä logiikkaa? Tämähän ei ollut Spotifyn päätös vaan jonkun yksittäisen jakelijan jolla ei mahdollisesti ole mitään tekemistä Burzumin kanssa. Jos tätä jakelijaa on jotenkin painostettu niin se on toinen juttu, en ole sellaisesta lukenut. Sen sijaan jos mietin omakohtaisesti, jos joku artisti kenen levyn kanssa olen ollut tekemisissä perseilisi tuolla tavalla, ei olisi kauhean korkea kynnys heittää levyjä roskiin ja poistattaa striimauspalveluista koska en tahtois omaa nimeäni edes välillisesti tuon toiminnan yhteyteen.
En jaksa tsekkaa onko levyt palautuneet saman jakelijan kautta Spotifyhin vai jotain eri kautta. Oma pointti on se, että jos joku levyjä jakeleva tekee tuollaisen linjavedon niin se on sen päätös ja toivottavasti toimii oman moraalinsa mukaan eikä ulkoisen painostuksen perusteella.
Niin, isot tekijäthän pääsevät kuin koira veräjästä koska heillä on rahaa ja valtaa. Woody Allen tekee uutta kamaa eikä julkaisijaa haittaa koska varmaa pätäkkää tiedossa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Niin, isot tekijäthän pääsevät kuin koira veräjästä koska heillä on rahaa ja valtaa. Woody Allen tekee uutta kamaa eikä julkaisijaa haittaa koska varmaa pätäkkää tiedossa.
Juuri näin. Mutta etsisin logiikkaa jostain muualta (en tiedä mistä?) kuin yksittäisen jakelijan päätöksestä olla tekemättä yhteistyötä kopeloijan kanssa. Ja edelleen, en tiedä onko saman lafkan kautta musat striimattavissa, jos ovat ni eipä siitä sit sen enempää.
Ei ole enää Dominon kautta nuo, mitkä aiemmin oli.
Ducktailsin alkuaikojen julkaisuissa oli mukavaa psykedeelistäkin tatsia, ja miehen saman ajan muissa projekteissa. Noita tuli joskus kuunneltua. Sittemmin siirtyi enemmän popin puolelle ja katosi samalla jännittävyys ja erikoisuus... ja nyt tämä skandaali päälle. Voi voi.
muistaako joku vielä ducktailsin? cdonnin alesta poimin ton vuoden 2013 the flower lane -albumin kun halvalla sai, ihan kivaa poppiahan toi on
Tos tuli jonkin aikaa sitten tongittua tota Matt Mondanile-keissiä. Eipä siitä sen kummempaa sanottavaa ole. Toivottavasti on mennyt terapiaan ja saa apua ongelmiinsa. Real Estaten musa kiinnostaa ja kaverin kanssa kuunneltiinkin niitten levyjä yks ilta ja ne oli tosi hyviä. Ducktailsiin en aatellut koskea.
Ducktails oli kyl ihan hyvää hypnagogic/arielpink-hommaa, mut meniks se nyt sit pilalle ja känselöidyks kun Mondanile olikin nilkki
Last edited by Kalossimies (07.12.2020 23:01)
No jokainen kai päättää itse. Näemmä Spotifyssa tän musa on vielä. Samoin ku Ryan Adamsin.
Olin juuri viittaamassa yllä olevaan keskusteluun, että näemmä Mondanile on itse uppinut kaman Spotikkaan takaisin, sikäli kun siis aiemmin sitä jakeli Domino. Tai ainakin n. minuutin guuglauksen perusteella New Images Limited = Mondanilen oma lafka.
dadadrlrl wrote:No jokainen kai päättää itse. Näemmä Spotifyssa tän musa on vielä. Samoin ku Ryan Adamsin.
Olin juuri viittaamassa yllä olevaan keskusteluun, että näemmä Mondanile on itse uppinut kaman Spotikkaan takaisin, sikäli kun siis aiemmin sitä jakeli Domino. Tai ainakin n. minuutin guuglauksen perusteella New Images Limited = Mondanilen oma lafka.
Päteehän se "jokainen päättää itse"-sääntö yhteistyötahoihinkin. Et siinä mielessä.
joo, näköjään viime vuonna julkaissut uuden ducktails-albuminkin tuon merkin kautta, ei tosin ole missään varmaan mainostettu/hypetetty sattuneesta syystä. levyn päätösraita on nimeltään bad guy, lieneekö omaelämänkerrallinen?
joo, näköjään viime vuonna julkaissut uuden ducktails-albuminkin tuon merkin kautta, ei tosin ole missään varmaan mainostettu/hypetetty sattuneesta syystä. levyn päätösraita on nimeltään bad guy, lieneekö omaelämänkerrallinen?
Tätä on tullut muuten pohdittua, et miten tollasen keissin jälkeen tehdään musiikkia ja millasta se on? Ja miten joku käsittelee musiikin kautta omaa perseilyään ja miten se tehdään silleen, ettei vaivu itsesääliin ja itseinhoon?
No vois vaik kuunnella spotikasta uuden Ducktailsin esimerkkinä. Ryan Adams ei käsittääkseni ole pahemmin musaa enää tehnytkään, niin Ducktailsin uusin levy onkin varmaan ainoa esimerkki, mitä löytyy.
en jaksanut kuunnella ihan loppuun enkä saanut sanoista selvää, mutta kommenteissa ei vanhoja muisteltu vaan kovasti suitsutettiin että parasta ikinä ja matt on bad guy kun pitää rooma-paitaa päällä kreikassa kuvatulla videolla
tommosta uneliasta musaa jotain vois ehkä biitsillä kuunnella, mutta ei oikein toimi näin joulukuussa tai ehkä se vaan on vähän väsynyttä kamaa omaan makuun enpä kuule tiiö
Olen tainnut kertaalleen kuunnella Flower Lanen kuluvana vuonna. Pidän kyllä levystä edelleen ja suhtaudun siihen ihan vain hyvänä pop-levynä ilman mitään sen kummempaa. Toisaalta olen tyytyväinen, ettei Matt Mondanile tee nykyisin sellaista musaa jota haluaisin itse musiikin vuoksi ostaa. Toisin sanoen mulle ei tule tilannetta jossa miettisin, että haluanko oikeasti tukea hänen tekemisiään vaiko mieluummin kuitenkin jonkun muun. Hyvä juttu kuitenkin että on jatkanut musiikin tekemistä.
psykokarkki wrote:joo, näköjään viime vuonna julkaissut uuden ducktails-albuminkin tuon merkin kautta, ei tosin ole missään varmaan mainostettu/hypetetty sattuneesta syystä. levyn päätösraita on nimeltään bad guy, lieneekö omaelämänkerrallinen?
Tätä on tullut muuten pohdittua, et miten tollasen keissin jälkeen tehdään musiikkia ja millasta se on? Ja miten joku käsittelee musiikin kautta omaa perseilyään ja miten se tehdään silleen, ettei vaivu itsesääliin ja itseinhoon?
No vois vaik kuunnella spotikasta uuden Ducktailsin esimerkkinä. Ryan Adams ei käsittääkseni ole pahemmin musaa enää tehnytkään, niin Ducktailsin uusin levy onkin varmaan ainoa esimerkki, mitä löytyy.
Tää on kyllä jännää, etenkin ajatellen sitä että miten sitten jossain nuorisolaisräpissä, jonka monet tekijät (vaikka nyt joku Tekashi etunenässä) – yhtään Adamsia tai Mondanilea puolustelematta – kuitenkin useissa tapauksissa ovat syyllistyneet paljon ankeampaan meininkiin, ja joita ei tästä huolimatta koskaan missään varsinaisesti cancelöidä, vaan jätkät pistää uutta sinkkua tulemaan vaikka linnasta käsin jos niikseen. Toki tässä on paljon sekä omaa näköharhaa ja genreharjaantumattomuutta että tiettyä kulttuurillista eroa (joka tulee varmasti paljon jostain Raijan ja Mattin edustaman musiikin kulttuurillisesta valkoisuudesta, koska valkoiset kitaraa soittelevat jätkäthän eivät koskaan tee mitään väärää), joka vaikuttaa sen sisäisen kulttuurin tuomion jyrkkyyteen, jolloin verrannaisiahan keissit eivät sinällään ole.
Silti on helvetin kiinnostavaa, kun yhtäällä kulttuurillisesti paheksuttu mutta laillisesti vähemmin sanktioitu touhu aiheuttaa omassa viitekehyksessä paljon totaalisemman poissulkemisen kuin toisaalla yksiselitteiset (naisiinkin kohdistuvat väkivalta)rikokset, jotka korkeintaan tuovat hahmoon karaktääriä.