You are not logged in.
Tuanoi saatana.
Yhtään levyä ei löydy enää hyllystä, mutta ihan ensimmäisiä bändejä mitä olen fanittanut ja kasetteja kuunnellut.
Tuanoi saatana.
Kuuntelin tätä levyä koskys pikkuskloddena paikallisessa levykaupassa ja tykkäsin. Myyjä huomautti että se ei siis ole ac/dc. Ostin levyn kuitenkin.
Last edited by marjapoimuri (09.10.2020 21:05)
Tuanoi saatana.
Oon tässä kuunnellut näiden levyjä ja kyllähän tuo taso suorastaan hämmentävän paljon laskee kun Brian Johnson tulee kehiin. Laulajassa ei sinänsä mitään vikaa, mutta biisit ei vaan ole lähelläkään samaa tasoa kuin 70-luvulla. Temmot laahaa ja se semmonen hypnoottisen jumittava meno puuttuu täysin. Tässä For Those About to Rockilla on perkele rummuissa kaikua, joka ei sovi kyllä yhtään
En oo aiemmin tutustunut näiden tuotantoon niin tarkasti, niin luulin et toi läppä että Bon Scottin aikainen acdc on sitä ainoaa oikeaa acdctä on vaan jotain ROKKARIEN kujalla olemista, mutta näköjään oikeassa olivat
Vastalause.
Tuanoi saatana.
Mikähän mun pitäis noista 70-luvun kiekoista kuunnella? On mulla niitä pari ollukin joskus nappulana.
Tuanoi saatana.
No mä nyt laitan sen Let there be rockin soimaan kohta. En olekaan koskaan kuunellu.
Tuanoi saatana.
No mä nyt laitan sen Let there be rockin soimaan kohta. En olekaan koskaan kuunellu.
Joo melkee kokonaan kuuntelin. Perus acdc rokkia. Ei tässä kyllä mitään ykkösnyrkki biisejä ole. Paitsi ehkä whole lotta rosie, mutta en tiiä onko sekään topkympissä.
Tuanoi saatana.
No onko jengi sitä power up levyä kuunnellu? Rym score melko vaatimaton 2.92.
En ole kuunnellut.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Miksi et?
Miksi et?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hämeenlinnalainen äijä joka ei tykkää rockista
Eipä oleteta toisen sukupuolta tai kerrota julkisella foorumilla missä henkilö asuu.
bzort glorf bööth
Onks tää hyvä?