You are not logged in.
Aldo Nova
bzort glorf bööth
Last edited by barton_funk (31.10.2020 14:17)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Höpsöä musiikkia, josta tulee hyvälle tuulelle. Kokonaisuudessaan yllättävän hyvä levy. Jos olisin huomannut etukäteen, että ensimmäinen biisi on rock'n'roll -versio laulusta I Could Have Danced All Night, niin en olisi varmaan kuunnellut koko levyä. Mutta sepä olikin todella vetävä aloitus.
Tuanoi saatana.
kantria
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
johnny cash - american IV: the man comes around
voi hemmetti miten neroa kamaa, hemmetti että johnny cash oli cool ja muutenkin iha vitu nero :salut:
pitäis hommata tää vinskanakin
CD3
Tuanoi saatana.
terveet kädet - TK POP 1980-1989
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Kuuntelen hyvää innovatiivista eikä lainkaan tylsää space rockia.
Tuanoi saatana.
autechre: SIGN
squarepusher - be up a hello
Type O Negative - Cinnamon Girl
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Tuanoi saatana.
Last edited by barton_funk (24.12.2020 11:39)
Avey Tare - Cows on Hourglass Pond
Pitkästä aikaa ihan törkeen kova
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sent from my iPhone 16
Partamatti soittaa telkkarissa scooteria
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Piti taas heti vuoden aluksi kaivaa esiin jotain, minkä julkaisupäiväksi on merkitty 1.1.2021. Bandcampista löytyi The Hermit-niminen levy costaricalaisesta industrial black metal -bändi Duskilta. Kyllä tätä ihan kuuntelee.
Bileet pystyyn!