You are not logged in.
Lapsen mielestä ainakin Kratwerkin Computerwelt.
mahtuiskohan alien lanes jo kaikkien aikojen top-kymppiin
Flaming Lips - Brother Eye
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
LIFELOVER
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Colin Stetson. Jos yrittäisin olla hauska, sanoisin, että hän on kuin Epic Sax Guy soittamassa Radioheadia.
Vaikka nyt tämä biisi. Niin täydellistä rytmiä yhdistettynä täydelliseen soundiin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
budd - highline (original club mix)
budd - highline (original club mix)
piti ihan tsekkailla mikä tää oikein oli, shazamista katoin perjantaiyönä:
no todistetusti toimii tietyissä piristeissä yös yksin reivatessa, mutta en tiedä toimiiko selvinpäin maanantaiaamuna sittenkään niin hyvin, että lisäisin kännykkäbiisiksi. ANNA MUN BAILAA!
Tim Heidecker - Backwards
Meinaako se Timppa perhana ottaa vielä joku päivä Van Dyke Parksilta viestikapulan ja kirjoittaa poppibiisiin suuren amerikkalaisen tarinan. Siltä alkaa vaikuttaa. On se vaan uskomaton lahjakkuus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tim Heidecker - Backwards
Meinaako se Timppa perhana ottaa vielä joku päivä Van Dyke Parksilta viestikapulan ja kirjoittaa poppibiisiin suuren amerikkalaisen tarinan. Siltä alkaa vaikuttaa. On se vaan uskomaton lahjakkuus.
Kuuntelin ton levyn tossa taannoin mut eipä sieltä oikeen mikään biisi noussut esiin. Vois kuunnella joskus uudestaan, tahi sitten ei
Parast just ny? Thom Yorken tekemiä soittolistoja olen spotifysta kuunnellut. Kyllähän äijä musan päälle ymmärtää. Hieman yllättäen mukana on myös ihan kunnon rokkia, äskenkin tuli Borista
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kim Wilde ja erityisesti Can't Get Enough Of Your Love
bzort glorf bööth
Welcome to techno city! t: donkey doctor
808 state - pacific 202
JUMALAUTA MITÄ NEROUTTA!
Enya - Caribbean Blue
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
the fall
Smashing Pumpkins
barton_funk wrote:Smashing Pumpkins
Uusin levy?
no ei. vaikka on silläkin hetkensä!
Tätä tullut tykiteltyä vuoden ajan. Lopun kuoro-osuus
Voi jumpe mikä meno
Eagles
This Mortal Coil
The Durutti Column
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oisko paras coveri ikinä
tosiaan aakkoskuuntelu menossa kännykkäbiiseissä ja kun tässä kolmatta päivää kuuntelin black-alkuisia biisejä niin tämähän se tänä aamuna iski kuin miljoona volttia, en ollut muistanutkaan miten uskomattoman nerokas biisi kyseessä, uskaltaisinpa sanoa että kaikkien aikojen kovin biisi jota euroviisuissa on koskaan kuultu.
totta kai euroviisut täysin väärä paikka tämmöiselle taiteelliselle mestariteokselle, mutta aivan jumalainen melodia tässä, ei todellakaan mikään tusinaballadi ja muutenkin täysin ylivoimaisen mahtava ja nerokas biisi, täydellinen
tietenkään europellet ei tajunneet suomalaista ranteet auki -meininkiä mutta oma on häpeänsä.
on vielä parempi kuin piitlesin saman niminen "ralli" btw
Tom Tom Club
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?