You are not logged in.
Dino tänään 20v.
Eiks näitten pitäny lopettaa keikkailu näihin aikoihin?
Tuanoi saatana.
Dino tänään 20v.
Eiks näitten pitäny lopettaa keikkailu näihin aikoihin?
Piti ja lopettivat noin puoleksitoista vuodeksi. Silloin kyllä puhuivat että lopettavat kiertueiden tekemisen, eikä keikkailua mutta juuh. Hitto mikä kiima oli provinssissa 2001 kun näki nää sit sen tauon päättymisen jälkeen. Kylmät väreet tulee vieläkin kun muistelee. Keikka lähti käyntiin Kansantalouden saavutusten näyttelyllä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:Dino tänään 20v.
Eiks näitten pitäny lopettaa keikkailu näihin aikoihin?Piti ja lopettivat noin puoleksitoista vuodeksi. Silloin kyllä puhuivat että lopettavat kiertueiden tekemisen, eikä keikkailua mutta juuh. Hitto mikä kiima oli provinssissa 2001 kun näki nää sit sen tauon päättymisen jälkeen. Kylmät väreet tulee vieläkin kun muistelee. Keikka lähti käyntiin Kansantalouden saavutusten näyttelyllä
Olit provinssissa joskus pikkupoikana ?
Tuanoi saatana.
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Dino tänään 20v.
Eiks näitten pitäny lopettaa keikkailu näihin aikoihin?Piti ja lopettivat noin puoleksitoista vuodeksi. Silloin kyllä puhuivat että lopettavat kiertueiden tekemisen, eikä keikkailua mutta juuh. Hitto mikä kiima oli provinssissa 2001 kun näki nää sit sen tauon päättymisen jälkeen. Kylmät väreet tulee vieläkin kun muistelee. Keikka lähti käyntiin Kansantalouden saavutusten näyttelyllä
Olit provinssissa joskus pikkupoikana ?
2001 oli itelle neljäs kerta provinssissa.
Ekan kerran olin 1998, 13-vuotiaana faijan kanssa cmx:ää kattomassa tietenkin
Last edited by jookcha (27.10.2020 23:26)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:Dino tänään 20v.
Bongasin kans eilen Dino-juhlapäivän mut kuuntelin sittenkin Aionin, ihana levy kyllä sekin Sielunvihollinen Melankolia Kuoleman risteyksestä kolme virstaa pohjoiseen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Dinosaurus stereophonicus CD1 parhaat kappaleet: kansantalouden saavutusten näyttely, ilman pielet, pelon enkeli, loputtomasti samaa, kylmänmarja
Heikoimmat esitykset: ei koskaan.
Tuanoi saatana.
Sielunvihollinen Melankolia
Tuossa taitaa olla mun suosikkibiisit bändiltä. Eipä tule enää niin hirveästi kuunneltua, mutta jos nyt vähän kattelee tota tuotantoa, niin mun suosikkiajanjakso on dinosta petoihin. Dino tai Aion paras kokonaisuutena, Isohaaralta ja Pedoilta löytyy sitten monta hienoa slovaria.
Olin aika myöhännäisherännäinen tän bändin kans, mutta 2003 kesällä tuli Provinssissa, Ruississa ja Ilosaaressa bailattua kovaa bändin keikoilla. Erityisesti Saatana ja Marmoni jäänyt siltä kesältä mieleen. Muutenkin kyl oli helvetin kova festarikesä toi
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Marjis se ei petä koskaan
Toihan taitaa olla bändin paras biisi
marjapoimuri wrote:Heikoimmat esitykset: ei koskaan.
Marjis se ei petä koskaan
Toihan taitaa olla bändin paras biisi
Ei koskaan!
Tuanoi saatana.
Dinosaurus stereophonicus CD1 parhaat kappaleet: kansantalouden saavutusten näyttely, ilman pielet, pelon enkeli, loputtomasti samaa, kylmänmarja
CD2 parhaat biisit: jatkuu niinkuin sade, luuhamara, tämän runon tahtoisin unohtaa, meidän syntimme, tähdet sylissään
Heikoimmat esitykset: tuonen lintu, kultaiset portaat.
Luuhamarasta paista "lievästi" läpi mitä bändiä on kuunneltu
Toka levy on vähän liian pitkä.
Valitsen koko teoksen parhaaksi biisiksi sinkkubiisin Jatkuu niinkuin sade.
Tuanoi saatana.
CD2 parhaat biisit:tämän runon tahtoisin unohtaa
Todella paska kappale
Dinon parhaat biisit: Pelon enkeli, Baikonur, Myrskyn ratsut, Olkoon täysi sinun maljasi, Luuhamara
Tämän runon tahtoisin unohtaa biison tahtoisin kyllä unohtaa.
Tämän bändin tahtoisin unohtaa
Onko talvikuningas parempi kuin dino? Talvikuninkaalla on melkee läpeensä hyvää settiä, mutta ei ihan samalla tavalla hittejä. Mutta kuitenkin prosentuaalisesti enemmän hyvää settiä ku dinolla... Onko aion parempi ku dino? Onko aion parempi ku talvikuningas? Mikä onkaan cmxn progelevyistä parhain?
Tuanoi saatana.
En ole nähny koskaan tätä klubikeikalla (enhän?). Festarikeikoistakin muistan vaan provinssi 2003, mut en ollu kovin iso fani sillo.
Tuanoi saatana.
Onko talvikuningas parempi kuin dino? Talvikuninkaalla on melkee läpeensä hyvää settiä, mutta ei ihan samalla tavalla hittejä. Mutta kuitenkin prosentuaalisesti enemmän hyvää settiä ku dinolla... Onko aion parempi ku dino? Onko aion parempi ku talvikuningas? Mikä onkaan cmxn progelevyistä parhain?
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1061/ … 1571606036
Ehkä dino on kuitenki parempi ku talvikuningas?
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Musiikintekijä, runoilija A.W. Yrjänä: “Todellisuuden kalvo on ohut”
A.W. Yrjänän Kutsuvieras-ohjelma on omakohtainen puheenvuoro todellisuuden tutkimisen puolesta. Hän itse on lähtenyt tekemään erilaisia harjoituksia ja testannut, miten esimerkiksi ruumiista irtautumista voi harjoitella ja miltä se tuntuu.
Musiikintekijä, runoilija A.W. Yrjänä: “Todellisuuden kalvo on ohut”
A.W. Yrjänän Kutsuvieras-ohjelma on omakohtainen puheenvuoro todellisuuden tutkimisen puolesta. Hän itse on lähtenyt tekemään erilaisia harjoituksia ja testannut, miten esimerkiksi ruumiista irtautumista voi harjoitella ja miltä se tuntuu.
Ensimmäinen kutsuvieras jonka kaikki biisit kuuntelin. Squarepusherin biisi oli kyllä huonoin kuulemani squarepusher biisi. Syksy Räsäsen biiseistä taisin kuunnella suurimman osan.
En löydä Peter Kingsleyn Todellisuus kirjaa helmetistä tai internetistä.
jookcha wrote:Musiikintekijä, runoilija A.W. Yrjänä: “Todellisuuden kalvo on ohut”
Ensimmäinen kutsuvieras jonka kaikki biisit kuuntelin. Squarepusherin biisi oli kyllä huonoin kuulemani squarepusher biisi. Syksy Räsäsen biiseistä taisin kuunnella suurimman osan.
En löydä Peter Kingsleyn Todellisuus kirjaa helmetistä tai internetistä.
Olinko muistanu kirjottaa jo tänne että Vallat ja väet ei ole bändin parhaimmistoa.
Olinko muistanu kirjottaa jo tänne että Vallat ja väet ei ole bändin parhaimmistoa.
On parhaimmistoa. Tais olla ekoja biisejä joita tietoisesti näiltä kuulin joskus 1996 ja se oli menoa sitten.
muumipoimuri wrote:Olinko muistanu kirjottaa jo tänne että Vallat ja väet ei ole bändin parhaimmistoa.
On parhaimmistoa. Tais olla ekoja biisejä joita tietoisesti näiltä kuulin joskus 1996 ja se oli menoa sitten.
On hyvä ralli khyl.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jööksän analyysi Alkuteoksesta ja Mesmeriasta?
Sori mä alotan tän taistelun taas. YUP on parempi. YUPn helpommat levyt ovat huomattavasti parempia kuin CMXn helpot levyt. Ja Huuda harkiten, t&tt, homo sapiens parempia kuin suurin osa CMXn levyistä.
Sori mä alotan tän taistelun taas. YUP on parempi. YUPn helpommat levyt ovat huomattavasti parempia kuin CMXn helpot levyt. Ja Huuda harkiten, t&tt, homo sapiens parempia kuin suurin osa CMXn levyistä.
Sori, ei jaksa. Molemmat hyviä yhtyeitä.
Sent from my iPhone 16
aki willehän puhuu ihan järkeviä:
muumipoimuri wrote:Sori mä alotan tän taistelun taas. YUP on parempi. YUPn helpommat levyt ovat huomattavasti parempia kuin CMXn helpot levyt. Ja Huuda harkiten, t&tt, homo sapiens parempia kuin suurin osa CMXn levyistä.
Sori, ei jaksa. Molemmat hyviä yhtyeitä.
Täähän se ois.
Ja Aaween analyysi ihan hyvää, parempaa ku Iikka Kivi! Tosin siihen ei paljoa vaadita