You are not logged in.
Tämän sain vihdoin varausjonosta. Tärkeä kirja.
Tuanoi saatana.
Skaala kirjan kylkeen lainasin tämän. Koskahan saisin edettyä joogahommissa asiasta lukemisesta itse tekemiseen?
Tuanoi saatana.
^ om(a)kustanne?
600 sivua tiukkaa tykittelyä.
Last edited by jookcha (21.09.2020 09:21)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Saarikosken nuoruuden päiväkirjat ollu tässä työn alla. Melko raskas tyyppi jo teininä. Lähes sietämätöntä tavaraa mutta pakko painaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pekka Herlin - Koneen Ruhtinas
Pekka Herlin - Koneen Ruhtinas
sama kirja varauksessa kirjastosta. yllättävän paljon jonoa edelleen tossa.
Goodreads vuositavoite tuli jo täyteen. Asetin matalamman tavoitteen kuin edellisillä vuosilla. Kannattaa asettaa tavoitteet matalalle niin ne on helpompi saavuttaa.
Tuanoi saatana.
Kannattaa asettaa tavoitteet matalalle niin ne on helpompi saavuttaa.
Tämä on ollut ohjenuorani elämässä aina.
Alottelin Daniele Bolellin Luo oma uskontosi kirjaa, mutta vien takaisin kirjastoon. Tämä onkin vähän vapaamuotoisemmalla otteella kirjotettu ja enpä tiedä onko tässä kuitenkaan mulle mitään uutta.
Toinen kirja jonka olen viimeaikoina vienyt nopeasti takaisin kirjastoon oli Slavoj Zizekin Pehmeä vallankumous. Täytyi nöyrtyä että liian vaikea on. Vaatii jonkinlaista otetta aiheesta. Plus elokuva-analyysit ei kiinnosta.
Last edited by marjapoimuri (23.10.2020 14:53)
Tuanoi saatana.
Alottelin Daniele Bolellin Luo oma uskontosi kirjaa, mutta vien takaisin kirjastoon. Tämä onkin vähän vapaamuotoisemmalla otteella kirjotettu ja enpä tiedä onko tässä kuitenkaan mulle mitään uutta.
Toinen kirja jonka olen viimeaikoina vienyt nopeasti takaisin kirjastoon oli Slavoj Zizekin Pehmeä vallankumous. Täytyi nöyrtyä että liian vaikea on. Vaatii jonkinlaista otetta aiheesta. Plus elokuva-analyysit ei kiinnosta.
Lähdin hakemaan uutta kirjaa, jonka katsoin Helmetistä valmiiksi. Mooji: Rajattomuuden hengitys - näkyvä ja näkymätön ovat yhtä. Silmäiltyäni kirjaa hetken päätin kuitenkin että enpä lainaakaan.
Tuanoi saatana.
Proust: Sodoma ja Gomorra
1001 Ideas you jotain before death
The German Genius
Kenny: Ancient Philosophy
Wall: Gun's and Roses
Suomen sota
... ja muutama muu
Proust: Sodoma ja Gomorra
1001 Ideas you jotain before death
The German Genius
Kenny: Ancient Philosophy
Wall: Gun's and Roses
Suomen sota... ja muutama muu
Onks jengillä monia kirjoja luvussa samaan aikaan? Mulla on max 2, yleensä 1.
Tuanoi saatana.
Yleensä noin 2-5 kirjaa kesken samaan aikaan.
Yleensä noin 2-5 kirjaa kesken samaan aikaan.
Miksi?
Tuanoi saatana.
Yleensä kaksi, sitten joku sarjakuvakokoelma tms. päälle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jookcha wrote:Yleensä noin 2-5 kirjaa kesken samaan aikaan.
Miksi?
Sama syy kuin tv-sarjoissa. Kivaa vaihtelua.
bzort glorf bööth
Mulla yleensä kesken yksi tietokirja, ja toinen fiktiota. Kindlessä kans usein ollut joku kesken että voi lukea poissa kotoa mutta nyt ei taida olla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
pelkkää faktaa ja fiktiota
Tällasia nää on nää nykynuoret, ei ne pysty keskittyy yhteen asiaan kerralla
Tuanoi saatana.
En oo nuorisoa ja keskityn kyllä aina siihen kirjaan mitä oon lukemassa vaihtelu virkistää.
Last edited by jookcha (24.10.2020 11:11)
En oo nuorisoa
"kaikki yli 20 on muumioita" t: me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
jookcha wrote:En oo nuorisoa
"kaikki yli 20 on muumioita" t: me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
Meitsi ainaki on nuorisoo numerot on vaa ikiä vittu cringee hei snäppäilemisiin.
Tuanoi saatana.
En tiedä onko näin seksikkään kuvan postaaminen edes sallittua, mutta kuumaa kamaa on.
Last edited by jookcha (10.11.2020 13:45)
^ "on varmasti".
Tuanoi saatana.
Tällä kertaa en katsonut etukäteen mitä lähden lainaamaan vaan lähdin kattelemaan mitä hyllyistä löytyy. Lainasin Juha Vakkurin matkakirjan Afrikan sydämeen. Tätä ei tarvitse jättää kesken.
Tuanoi saatana.
Mulla yleensä kesken yksi tietokirja, ja toinen fiktiota.
Yleensä kans sama. Mut viimeaikoina oon siirtynyt lukemaan vaan yhtä kerrallaan. Jotenkin rauhallisempaa.
Kuhan nyt saan tän Hurmeen Suomen loppuun (faktaa vai fiktiota?), aloitan varmaan Middlewestin kolmennen osan. (sarjakuva)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:Mulla yleensä kesken yksi tietokirja, ja toinen fiktiota.
Yleensä kans sama. Mut viimeaikoina oon siirtynyt lukemaan vaan yhtä kerrallaan. Jotenkin rauhallisempaa.
Kuhan nyt saan tän Hurmeen Suomen loppuun (faktaa vai fiktiota?), aloitan varmaan Middlewestin kolmennen osan. (sarjakuva)
Saattaa mulla tuossa rinnalla olla yksi sarjakuva myös kesken.
Lainasin Juha Vakkurin matkakirjan Afrikan sydämeen. Tätä ei tarvitse jättää kesken.
On kyl hyvä kirja. Pitää varmaan lukea joskus muutkin äijän afrikanmatkakirjat. Tässä matkustetaan niissä afrikan maissa missä on vähä huobommat tilanteet eikä juuri turisteja. Pitkälle kuuskymppinen kaveri vetelee siellä 10h+ bussimatkoja helvetin pomppusilla poluilla.
Tuanoi saatana.
SF: Robot, painu alimpaan helvettiin. Ja yhden senttimetrin pala kerrallaa revitään hänestä pois viiden vuoden aikana. Tuskaa hänelle.
Seppo Fränti. Robot on yksi sieppaajista. Yhen toisen nimi on Van Damme.