You are not logged in.
tämä kokoelma hankittavissa vain tänään ja rahat hyvään tarkoitukseen:
Good Music To Avert The Collapse Of American Democracy, Volume 2 is a compilation made up entirely of previously-unreleased recordings from some of the most important names in music today. The album features never-before-heard new songs, covers, remixes, live versions, and unreleased demos from incredible artists across many genres. The collection will be available for 24 hours only, exclusively via Bandcamp, this Friday, October 2nd starting at 12:01am PT.
Mitä ajatuksia Kärnän Mikon ideasta? Vain kotimaista musiikkia radioon - ”Enemmän Roope Salmista ja Katri Helenaa”
Tuanoi saatana.
Ei-länsimaisessa musiikissa on se parempaa että ne ei laula hönkimällä.
Tuanoi saatana.
Hyllyssä satoja levyjä samalta artistilta – onko tämän tason keräilyssä mitään järkeä?
Vastaan ehkä ei, mutta ei tarvitse ollakaan.
Tuanoi saatana.
Semmonenki genre on ku totalism
Last edited by marjapoimuri (09.10.2020 19:09)
Tuanoi saatana.
Brit awards vuoden paras kappale Lewis Capaldi. Kuka?
Tuanoi saatana.
Kuulin yks päivä radiosta Ellinooran kappaleen Carrie, ja sen kertosäe jäi ihmetyttämään. Mä en tajua tästä mitään:
Mä en tahdo olla enää Carrie
Huutaa "Marry me"
Joka hiton nurkalla
Jos tää ei natsaa et pääse
Tyllihamettani ratsaan
Kelle täällä pitää maksaa
Ettei kaikki olis niin paskaa
Tuanoi saatana.
no eikös tuossa tarkoiteta sex and the city -sarjan carrieta, joka haaveilee rakkaudesta ja sitä etsiessään harjoittaa irtosuhteita. tavaramerkkinä carriella oli tyllihame.
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
no eikös tuossa tarkoiteta sex and the city -sarjan carrieta, joka haaveilee rakkaudesta ja sitä etsiessään harjoittaa irtosuhteita. tavaramerkkinä carriella oli tyllihame.
Okei.
Tuanoi saatana.
Hyvää iltaa ja tervetuloa Kaaoszinen haastatteluun. Mitä Turkuun kuuluu? Millainen yhtye Simppa ja Neukut on, miten se sai alkunsa ja kehittyi nykyiseen pisteeseensä?
Tomi: Kiitos, oikein hyvää kuuluu olosuhteet huomioon ottaen! Simppa ja Neukut syntyi turkulaisen yökerhon ovella vuonna 2008. Minulla oli silloin portsarifirma ja aloin jutella musiikista Venäjältä kotoisin olevan kollegani kanssa. Sanoin hänelle, että soitan kitaraa ja teen biisejä. Kävi ilmi, että hän soittaa bassoa venäjänkielistä rokkia soittavassa bändissä. Menin sitten jammailemaan heidän kanssaan. Alku oli hieman hankalaa, koska emme olleet kuulleet toistemme diggailemista bändeistä. Kun sitten soitin heille pari omaa biisiäni, innostuivat he yllättäen niistä. Aluksi bändin nimeksi suunniteltiin Tomi Simonen ja Entinen Neuvostoliitto. Mutta todettiin, ettei se mahdu bändipaidan selkään, niin nimeksi tuli Simppa ja Neukut. Basistiksi tuli viisi vuotta sitten nykyinen basistimme Mihail Ionin, muita vaihdoksia ei ole ollut.
Tuanoi saatana.
Hyvää iltaa ja tervetuloa Kaaoszinen haastatteluun. Mitä Turkuun kuuluu? Millainen yhtye Simppa ja Neukut on, miten se sai alkunsa ja kehittyi nykyiseen pisteeseensä?
Tomi: Kiitos, oikein hyvää kuuluu olosuhteet huomioon ottaen! Simppa ja Neukut syntyi turkulaisen yökerhon ovella vuonna 2008. Minulla oli silloin portsarifirma ja aloin jutella musiikista Venäjältä kotoisin olevan kollegani kanssa. Sanoin hänelle, että soitan kitaraa ja teen biisejä. Kävi ilmi, että hän soittaa bassoa venäjänkielistä rokkia soittavassa bändissä. Menin sitten jammailemaan heidän kanssaan. Alku oli hieman hankalaa, koska emme olleet kuulleet toistemme diggailemista bändeistä. Kun sitten soitin heille pari omaa biisiäni, innostuivat he yllättäen niistä. Aluksi bändin nimeksi suunniteltiin Tomi Simonen ja Entinen Neuvostoliitto. Mutta todettiin, ettei se mahdu bändipaidan selkään, niin nimeksi tuli Simppa ja Neukut. Basistiksi tuli viisi vuotta sitten nykyinen basistimme Mihail Ionin, muita vaihdoksia ei ole ollut.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mikä on suosikkinne kuvan bändeistä? oma on helposti deftones. tajunnut tämän jossain parin viime vuoden sisällä. uusin levykin kova
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Primus vie ylivoimasesti.
Deftonesia en ole ikinä kuunnellu.
Tuanoi saatana.
en ole kuunnellut mitään noista, primukselta muistan hämärästi aikanaan taivaskanavilla jatkuvasti pyörineen my name is mud -videon, joten ääni sille.
mikä on suosikkinne kuvan bändeistä? oma on helposti deftones. tajunnut tämän jossain parin viime vuoden sisällä. uusin levykin kova
Tool
Ei maistu mikään.
bzort glorf bööth
Ei maistu mikään.
korona?
Pitkät hassuttelevat bändinimet kuten We Butter The Bread With Butter
1-2 sanaa hyvä. Sama levyjen nimissä.
Mutta en kuitenkaan suhtaudu mihinkään bändiin sillai että "tyhmä nimi, en viitti ees kuunnella".
Tuanoi saatana.
ainoa hyvä pitkä bändinimi on:
i love you but i've chosen darkness
ainoa hyvä pitkä bändinimi on:
i love you but i've chosen darkness
Suosikkini Hantan suosikeista.
bzort glorf bööth
jos perustaisin four seasons total landscaping nimisen bändin ni pitäskö mun tehä emoa vai vaporwavea?
Tämmöstä:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jos perustaisin four seasons total landscaping nimisen bändin ni pitäskö mun tehä emoa vai vaporwavea?
vaporwavee. ei oo tarpeeks haikea nimi emobändille ja toi total landscaping on just sen verran korporaationomainen, et menee vaporwaveksi.
Mikä on maailman pahin SELL OUT albumi?
Tuanoi saatana.