You are not logged in.
Mulle se suosikki taitaa olla Doc at Radar Station. Vaikea näitä on perustella, fiilisjuttuja. Pitikin tulla muuten trollaamaan tänne jo eilen kun kuuntelin Bat Chain Pulleria ja alkoi taas vituttamaan Vlietin fonisoitto. Nero bändi, mutta olisi ollut ihan täysin ylivertainen jos niillä olisi ollut parempi fonisti.
Lick my decals off top kakkosessa tai ykkösessä.
Tuanoi saatana.
Lick my decals off top kakkosessa tai ykkösessä.
Vahva suosikki kans itsellä.
Geoff Barrown ja Ben Salisburyn soundtrack-tuotanto.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Judas Priestin musiikkivideot Don't Go ja Heading Out To The Highway.
bzort glorf bööth
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Mites en oo Eldkvarnia ennen kuunnellut, vitu hyvää kontenttia kautta linjan postpunkista autoilu-AOR:ään ja heartland-nussintaan, heja Sverige :psykostep::itku::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Suonuotio
En tajua miten voi tehdä puoli tuntia pitkän biisin, jota kuunnellessa ei kertaakaan pitkästy, silkkaa neroutta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Suonuotio
En tajua miten voi tehdä puoli tuntia pitkän biisin, jota kuunnellessa ei kertaakaan pitkästy, silkkaa neroutta.
Smaa. Tuli kuunneltua viime viikonloppuna autoillessa. Mahtavaa kamaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Meshuggah
Tuanoi saatana.
psychocandy wrote:Suonuotio
Smaa. Tuli kuunneltua viime viikonloppuna autoillessa. Mahtavaa kamaa.
Ihan rehellisesti tutustuin vasta viikko sitten tähän. Jotenkin mennyt ohi tuolta kevyemmän puolelta se topikki. Helvetin hyvää on kyllä.
Parasta aina, mutta Sparks.
bzort glorf bööth
Toukokuulta nämä Live@Home-vedot muta 5 siitä, näin ne vasta nyt. Róisín!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Steeley Span
Huippu biisi! Jokainen pitkäsoitto on ihan nasta.
bzort glorf bööth
^^ bändi ei sinänsä tuttu, mutta joku taisi postata biisin jonnekin taannoin eli olen kuunnellut, ei hullumpi
strawberry switchblade
six organs of admittance
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lapsen mielestä ainakin Kratwerkin Computerwelt.