You are not logged in.
jostain pitäis rahatkin repiä tähän. kympin se varmaan kustantaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
8,90:hän tuo kustansi. Ihan kohtuullinen hinta noin niinku import-lehdeksi. Mutta kannattaa, aivan upea haastis! Vastaa kyllä henkilönä aika paljon sitä mielikuvaa, minkä olen siitä saanutkin; hieman erikoinen, jäyhä ja itsepäinen, paljon kieroa huumoria ja monimutkaista filosofiaa. Hieno mies
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tämä tuli nähtyä lauantaina. Olis varmaan pitänyt tutustua hieman enemmän etukäteen. Nyt ei oikein auennut nerous
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
^ missäs tämä, ja minkätyyppistä settiä tuli?
Cafe Oto, Dalston, Lontoo
Hissuttelua oli. Nukahdin
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onpas kuumottavalla tavalla äänitetty tää Myth of Blue Icicles. Kuulostaa siltä kuin ukko olis tossa vieressä rämpyttelemässä. Tämä ja Helsinki Saturday ovat edelleen ainoat Jandekit mitä hyllystä löytyy.
Last edited by Kalossimies (28.02.2014 17:09)
Ostin sitten tuon toisenkin Wiren. Olivat tosin nostaneet hintaa 50 sentillä Hyvältä vaikuttava numero muutenkin, iso freejazz-katsaus ja vaikka mitä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ No NYT
Stadin pimputtelukeikka näköjään youtubessa: http://youtu.be/LOs-j4roaO8
Jandek-doccarikin vihdoin nähtävissä
I KNOW YOU WELL from Ashkan Soltani on Vimeo.
Onks tää se sama dokkari, joka oli joskus 5-7 vuotta sitten tsekattavana? Jos on niin suosittelen kaikille, jotka on diggareita tai joita kiinnostaa.
bzort glorf bööth
Viitannet Jandek on Corwoodiin? Se on näköjään kadonnu netistä, harmi etten ottanut silloin talteen kun vielä oli Mut eiks se ollu tehty jo ennen Jandekin ekoja keikkoja ja kaikkea? Tätä uuttahan on kyllä väsätty kans vuositolkulla, hetkeksi unohdin koko olemassaolon. Tässähän ukko patsastelee ja sössöttelee jo auliisti kameran edessä, oon käsittänyt että tää keskittyy sen musiikin filosofiaan ja esitystapoihin tai semmoiseen... Paljon keikkapätkiä vissiin kans. Vimeosta lähtis 9e:lla, joten taidanpa laittaa hankintaan
Last edited by Kalossimies (31.08.2016 15:37)
Juu just tuota tarkoitin! Empäs ollut tietoinen tästä, mutta pitää ostaa jos tulee dvd:nä vastaan tai ilmaiseksi katsottavana vimeossa / youtubessa.
bzort glorf bööth
I'm certainly glad for him that he's happy now, but I think this goes some way towards explaining why he hasn't made a record I've liked for about 6 or 7 years.
jandek menny naimisiin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Näin perjantain ratoksi kuuntelin Jandekin kaksi ekaa levyä putkeen. Aikamoinen kerta-annos siis, mutta aika hyvin tähän vaipuu. Tosi raskasta musaa, mutta yllättävän paljon tämä myös antaa. Erityisesti tää Six and Six upottaa sisäänsä aika huolella. Jandekin pikkaus kuulostaa parhaimmillaan siltä, kuin se yrittäisi riuhtoa kieliä kitarasta irti. On toki jokseenkin puuduttavaa kuunnella kaksi lp:tä läpi, jotka soitetaan läpi käytännössä lähes kokonaan samassa vireessä (Ready for the Housen päätösraita European Jewel soi muuhun matskuun verrattuna normivireessä, muutenhan Jandekilla on tämä omansa, jolle oli vissiin joku hieno nimikin), mutta tää Six and Sixin tunnelma jollain käsittämättömällä tavalla kantaa. Täysin järjenvastaista musiikkia! Ihanaa!
Erinomaista musiikkia tehnyt myös ja dokumentti on oikein hyvä.
Harvoille suomisoittajille olen aidosti kateellinen, mutta Jandekin kanssa soittaneille tyypeille olen.
bzort glorf bööth
Vitun hyvää musaa, vois kuunnella kun pääsee baarista himaan
Jandekin Glorian keikkahan se siinä eiq.
Otetaanpas ylös kun mietin tässä Jandekin levytyksiä.
bzort glorf bööth
Tää nyt on tällainen köyhän miehen Jemes. En oo jaksanu uusia levyjä kyllä pitkään aikaan enää kuunnella. Ghost Passing vissiin viimeisin studiolevy jonka kuuntelin, ja se ainakin oli ihan hirveä.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
kuulemma se legendaarinen funk-show vuodelta 2009 on nyt viimein julkaistu levynä
psykokarkki wrote:koska se olikaan se funk-systeemi joka täälläkin jossain on linkitettynä, sen levyn vopis ostaa jos se kerran kaikki keikkansa vähitellen julkaisee
Saat odotella aika kauan. Viimesimmät livet on vuodelta 2005 ja järjestyksessä mennään. Helsinki tuli viimeks ulos.
eihän tuossa mennyt kuin vähän yli 10 vuotta...
Funkkilevy kiinnostaa.
bzort glorf bööth
pitkästä aikaa tuli kuunneltua vähän jandekia taas, tää on hyvä biisi:
kuten myös european jewel, mutta tuli lisäksi mieleen kysymys:
PRAKK, VIELÄKÖ OLET SEURANNUT JANDEKIN TEKEMISIÄ? TOP-10 LEVYT?
En ole jaksanut viime aikoina, sen verran paskoja ne levyt yleensä on. Ghost Passing kymmenen vuoden takaa taitaa olla uusin jonka kuuntelin, ja ihan perseestä se ainakin oli.
Edit: näköjään tuli 4 vuotta sitten laitettua lähes sama spämmi, noh edelleen pitää paikkaansa
SOSDO MASSA KOMOROSSA