You are not logged in.
Pages: 1
Okei, tehdään taas yks otsikko.
Tää on ihan tautisen hyvä bändi. Hauskaa ja nokkelaa indiepoppia.
Mun suosikkibiisi on Girl at the Bus-Stop.
I see her everyday, I don't think she ever sees me
If I could only meet her, How happy I would be
But she always takes the no.9, I'm so sad you see
She always takes the no.9, but mines the no.143
And oh, if she would only say hello
I'm really very tempted, to follow her to see where see goes,
Oh, She's my girl at the bus stop, and I only hope one day
that she will go my way
Yes, She's my girl at the bus stop, and I only hope one day
she will go my way
Oh, She's very beautiful, most beautiful girl I've ever seen
She's even more love-er-ly than * all the girls in my dreams *see note
Cause she's the real thing, I wanna reach out and touch her hair
Sometimes I have to pinch myself, to believe she's really there
And oh, if she would only look my way
And oh, if she would only go my way, someday
She's my girl at the bus stop, shes never late
she's always there at eight
Yeah, she's my girl at the bus stop, and she's never late
she's always there at eight
And oh, I wish she wouldn't take the no.9
And oh, I only wish she'll take the same bus mine, sometime
Oh, She's my girl at the bus stop, and I only hope one day
that she will go my way
Yes, She's my girl at the bus stop, and I only hope one day
she will go my way
(NOTE: On the version on Gorden Keen And his BMX Bandits this
line goes:-
She's even more love-er-ly than Her Royal Magesty the Queen.
And also at the end of the song the line:-
Please, Please take the same bus as me
is repeated until fade.)
Paljon on tullut musaa ulos ja kaikki mitä olen kuullut on sitä samaa ja tappavaa poppia. Lyriikat on ehkä tän paras ja SE juttu. En tiedä onko tuo Bee Strigs jo julkaistu, mutta tänä vuonna sen pitäisi tulla. Jos on jo niin eikun ostamaan! Viime vuotinen My Chain oli myös loistava. Down at the Hop on mun suosikkilevy.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMX_Bandits_(band)
Disco Girl on myös ihana biisi! Pääsispä joskus diskossa tanssimaan
Last edited by leposi (27.02.2012 23:01)
BMX Bandits on tosiaan hieno bändi. Mulla on Gettin' Dirty, Serious Drugs -kokoelma ja minidiscillä taitaa olla vielä jonkin verran irtobiisejä. Joskus pahimman voimapopinnostuksen kourissa tuli Banditseihin tutustutta (vaikka jälkeenpäin ajatellen noilla ei juuri mitään tekemistä voimapopin kanssa).
En ole koskaan BMX Banditsistä innostunut ihan niin paljoa kuin Teenage Fanclubista (joka taitaa olla jonkinlainen "veljesbändi" Banditsille). Mutta tosiaan nuo sanoitukset on ihan huippuja, minun on aina vaikea vastustaa tuollaisia vähän höpsöjä "poika tykkää tytöstä" tyyppisiä biisejä.
Ja onhan BMX Banditsillä huippubiisejä ihan pirusti (esim. Your Class, Girl at the Busstop, Seriuous Drugs, Girl Nextdoor jne.)
Uudempia levyjä en ole muutamia irtobiisejä enempää kuullut, mutta eipä mulla ole toisaalta mitään syytä epäillä, etteikö ne sisältäisi samaa hienoutta kuin kuulemani levyt.
AI joku diggaa tästä Itselläni on jäljellä vaan Serious Drugs cds, levyt oon myynyt pois.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Mainio ja hauska veto! Ukkoa ei periaatteessa tunnista jos vertaa varhaisia kuvia ja nykyistä ulkomuotoa mutta ääni on edelleen hunajainen
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Joku vois järkätä näille keikan suomeen. Paras bändi!
Tuoretta livekuntoa:
varmaan pitäis tarkemmin perehtyä, joku levy mulla näiltä on, vissiin se missä on serious drugs, joka on se näiden klassikkobiisi ja edelleen joskus soitossa, muita biisejä en muista. näillä oli jonkinmoinen "köyhän miehen teenage fanclub" -maine kai joskus, mutta jos ekan levyn nimi oli C86 niin eihän tää ihan turha bändi taida olla, jotenkin vain unohtunut.
Mulla on näiltä Down at the Hop ja Bee Stings, joista jälkimmäistä on tullut kuunneltua huomattavasti enemmän. BMX Bandits on muutenkin jäänyt aika vähälle kuuntelulle, esimerkiksi The Pearlfishers ja ketjussa jo pariin kertaan mainittu TFC ovat olleet itselleni huomattavasti kovempia juttuja. Ei kuitenkaan ole tarkoitus väheksyä bändiä, voihan olla että tulee joskus vielä innostuttua tästä. Otin tuon Pearlfishersin puheeksi, koska David Scott vaikutti yhdessä vaiheessa niin ikään otsikon yhtyeessä.
Vähän ehkä epäreilu toi köyhän miehen TFC-heitto. Norman Blake vaikuttanut bändissä kuitenkin, enkä usko, että kukaan kehtaa haukkua häntä millään tavoin käppäseksi. Ja all in all BMX on ihan olennaisesti enemmän "twee" kuin TFC, eikä tämä ole mielestäni ainoa ero bändien välillä. Ja uskallan väittää näin ensitutustumisen myötä, että TFC:llä on enemmän filleribiisejä.
Life Goes On ja Down at the Hop todettu molemmat erinomaisiksi poppilevyiksi. Kertaheitolla faniksi.
^ joo, en tietenkään itse osaa ottaa kantaa tuohon heittoon, kun on tarkempi tutustuminen jäänyt puolitiehen. life goes on taitaa olla se levy, joka mullakin on, ja voisin yrittää etsiä kyseisen lätyn taas kuulolle, enpä ole ysärin jälkeen tainnut pyöräyttää joten ei kauheasti muistikuvia.
serious drugs toki aika tfc-henkinen biisi, mutta piti oikein tarkistaa niin norman blake onkin ollut mukana sitä tekemässä.
Varmaan täällä jossain muussa ketjussa jo mainittukin, että Neil Jung kertoo Duglas T. Stewartista.
Hyvä leffa
Pages: 1